/pl/icon_user_offline.gif" alt="Offline" title="Offline" /> Pot Pot Awatar użytkownika
Rejestracja: 03 wrz 2010, 17:53
Posty: 101
Lokalizacja: Ustron
Muzeum

A wyglądało by to tak- jest już noc, wchodzimy bocznym wejściem (coś w stylu wejścia w wariatkowie lub operze) i znajdujemy się w magazynach. Są tam różne skrzynie z niewiadomą zawartością.Idziemy do przodu i gdy już widać drzwi one zamykają się a ze skrzyń RÓWNOCZEŚNIE zaczynają wychodzić dinozaury ( motyw z miasta). Są szybkie, daleko skaczą i mają dobry atak ale powalisz je 2 strzałami z SzotGana.
Pózniej drzwi się otwierają i wchodzimy do wielkiej sali. Są tam pozamykane wejścia do innych sekcji. Idziemy w górę po szerokich, marmurowych schodach aż dostajemy się do pomieszczenia z wystawą o wynalazkach. Zewsząd zaczynają wychodzić wynalazcy i odkrywcy- Edison, Einstein itd.
Po skończonej zadymie :box: otwierają się drzwi na końcu sali, schodzimy po nich i znajdujemy się we wspomnainym wczescniej pomieszczeniu tj. odnodze wielkiej sali.
Kolejna rozróba, tym razem nowa wystawa i nowi wrogowie. I tak 4 sale o do przejscia.
Po ostatniej sali wychodzimy spowrotem do WIELKIEJ :wall: sali i ze schodów zaczyna na nas biec Tyranozaur.
Da się go zabić tylko i wyłącznie strzelając w oczy. :box:
To tyle.

_________________
http://www.speedtest.net/result/1514667064.png.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Pomysł na poziom
Post: 18 lut 2011, 21:15 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 09 sie 2010, 20:44
Posty: 14
Tropikalna Wyspa

Level to raczej propozycja dla fanów serialu "Zagubieni" :D Wczytujemy się na wyspie, idziemy przed siebie a tu nagle zaczynają napadać na nas zombiaki. Wycinamy je w pień idąc przez lokacje znane z serialu (najpierw plaża, potem groty, następnie Dharmaville i świątynia). Na końcu etapu jako boss do pokonania - Czarny Dym. W tym celu aby go pokonać musimy najpierw cofnąć się do wioski DHARMY, gdzie było to słynne elektromagnetyczne ogrodzenie powstrzymujące Dym. Gdy ten nas atakuje my włączamy ogrodzenie. Dym rozbija się o ogrodzenie, a my wtedy strzelamy w niego promieniem z broni painkiller :) Powtarzamy procedurę dotąd, póki Dym nie opadnie z sił.


Ostatnio zmieniony 18 lut 2011, 21:17 przez Lopez, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Pomysł na poziom
Post: 14 maja 2011, 18:59 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2007, 10:55
Posty: 73
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Elektrownia Czarnobyl.Napromieniowani ratownicy mieszkańcy i dzieci.Straszna makabra z odgłosami umierania na chorobę popromienną w tle.Nic dodać nic ująć klimat painkillerowy.Tak wygląda piekło.Nudzą mnie overdosowe klimaty.

_________________
ATEISTA


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Pomysł na poziom
Post: 20 maja 2011, 11:28 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 17:53
Posty: 101
Lokalizacja: Ustron
Paganfire pisze:
Elektrownia Czarnobyl.Napromieniowani ratownicy mieszkańcy i dzieci.Straszna makabra z odgłosami umierania na chorobę popromienną w tle.Nic dodać nic ująć klimat painkillerowy.Tak wygląda piekło.Nudzą mnie overdosowe klimaty.


Podoba mi się!!!

_________________
http://www.speedtest.net/result/1514667064.png.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Pomysł na poziom
Post: 31 lip 2011, 23:44 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lis 2009, 18:22
Posty: 87
Nawiedzony Gród
Mapka ta wyglądałaby jak drewniany obóz (coś podobnego do polskiego Biskupina). Ogólnie zabijamy tam wszelkiej maści krwiożerczych wojów,łowców,myśliwych no i mieszkańców. Misja ta miałaby coś w sobie z mapki Ragnarock (z Overdosa) i klimat opustoszały jak w zapomnianej dolinie w mapce z Resurrection. Na sam koniec poziomu trzeba byłoby stoczyć walkę z opętanym księdzem :P


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Pomysł na poziom
Post: 11 sie 2011, 8:04 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 17:53
Posty: 101
Lokalizacja: Ustron
Mam nadzieję że nikt tego nie napisał- Hotel

Rozpoczynało by się na parkingu podziemnym, tutaj pierwsi wrogowie, goście w garniturkach z laskami, może jacyś pracownicy hotelu w uniformach, i oczywiście wybuchające samochody do rozpieprzenia.
Następnie wychodziło by się na zewnątrz (zero wrogów) i szło się do recepcjii, do której wchodziło by się przez rozsuwane automatycznie drzwi, kolejni wrogowie, baby z recepcji, rzucały by w nas kluczami, i Ci goście od bagaży, pchali by na nas te wózki z wieszakami. Po skończonym Oświęcimiu szło by się długim holem między pokojami (takimi jakimi często widuje się w hotelach), znów zero wrogów, aż dochodziło by się do windy. Jechało by się w górę, co kilka pięter wavy z potworów (exterminacja we windzie), aż dojeżdżało by się na najwyższe piętro.
Tam kolejny długi korytarz, z pokojów wyskakiwali by na nas goście hotelowi i sprzątaczki, wielka zadyma, szło by się tym korytarzem aż do klatki schodowej. I tu znów zadyma, na początek wybuchające beczki toczące się na nas po schodach, później jacyś konserwatorzy z kluczami francuskimi (strasznie trudni do ubicia). Na koniec wchodziło by się na dach gdzie nie było by już wrogów, i skok do hotelowej fontanny gdzie jest finish.

_________________
http://www.speedtest.net/result/1514667064.png.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Pomysł na poziom
Post: 29 sie 2011, 12:59 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 12 lis 2010, 8:02
Posty: 9
no nieźle nieźle


Ostatnio zmieniony 29 sie 2011, 13:07 przez raziu564, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Pomysł na poziom
Post: 29 sie 2011, 13:06 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 12 lis 2010, 8:02
Posty: 9
Plac Budowy

Rozpoczynało by się na samym dole, rozwalało by się budowlańców z kafarami,nailgunami i młotoami pneumatycznym ktorzy by skakali na nich jak na skoczkach pogo.Do tej planszy dodałbym architektów którzy ze ścian by robili ścianowe golemy.Chodziło by sie po rusztowaniu,jechało by się po windzie.na samej górze będie boss czały z betonu w kostiumie budowlańca na wrotkach z gwoździami powbijanymi w głowę.Jako broń używałby dynamitu,wiertarek,śrubokrętów i nailguna.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane