Kr |
pa1ner pisze: Paindemonium pisze: pa1ner pisze: Jestem po pierwszych testach i muszę powiedzieć, że to co zrobili twórcy gry to coś pięknego. Gdy prawie półtora roku temu odpaliłem pierwszy raz PK HD, zawiedziony tym co zobaczyłem usunąłem grę i o niej zapomniałem. Wielką bolączką było eksplorowanie map w celu znalezienia brakującej paczki amunicji do karty tarota, lub potwora w sierocińcu. Niesamowicie frustrujące, szczególnie dlatego, iż w ogóle nie było tej paczki amunicji czy ostatniego potwora przez bug. Przez takie bugi skutecznie zostałem odepchnięty od gry, bo kampania zamiast trwać 4 h trwała 16... Wysłałem list z możliwymi poprawkami do gry do supportu, wyszło tego z 2 strony A4, niestety support po 3 miesiącach wciąż mnie miał w dupie z moimi problemami, tak więc usunąłem i zapomniałem. Widząc informacje na steam, że od teraz PK ma wsparcie steam workshop i DLC kosztują tyle ile powinny na samym początku, postanowiłem dać jeszcze jedną szansę tej grze i... Wielkie pozytywne zaskoczenie, przeszedłem wszystkie DLC (które są świetne) i kampanię nie spotykając się z ani jednym bugiem, no może prócz gumowych, rozciągających się rąk. Ale to tylko bug wizualny i pokazał się z 2-3 razy w ciągu 27 h gry. Doszły nowe tryby takie jak survival. który mechaniką bije to co było dostępne np w redemption. Ogólnie jest to pierwsza gra po BOOHu która wg mnie może się podpisywać nazwą tej zacnej serii. W najbliższym czasie potestuję multi. Póki co gra u mnie 10/10 i jest to jedna z najlepszych gier jakie mam w swojej bibliotece. Jak ktoś jeszcze nie grał to polecam! Co do survivala, to mechaniką Redemption to to nie bije bo to ta sama zasada jest co w Redemption... wkleić potwory z singla do multi i puścić czas. Ja liczyłem na coś ala Killing Floor . Tylko, że w redemption nie było takiego czegoś jak ograniczenie żyć, co zmusza do kombinowania, odnawiania broni i zbroi też świetny pomysł, ograniczenie czasowe. Rozgrywka w survivalu jest bardziej złożona i dopracowana w porównaniu do Redemption. JA mam wrażenie że ilość żyć dali bo nie mogli/umieli rozkręcić survivala na miarę porządnych gier przez co (nawet ty to przyznasz) że śmierdzi lekko modyfikacją bo nie ma normalnych statystych, celów dla gracza by zabijac potwory... po prostu wklejono potwory i nas na multi takie załozenia Redemption też miał tyle że multi na painengine się rozsypał technicznie. _________________ https://zgg.ujk.edu.pl/ https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora |
Atherdais |
|
||||||
Rejestracja: 08 maja 2014, 8:38 Posty: 4 Lokalizacja: Ostrowiec Św./Bournemouth |
|
||||||
Na górę | |
||||||
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 13 ] |
Strefa czasowa UTC |
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości |
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników |