Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 19 mar 2024, 4:51

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 27 maja 2014, 17:30 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Kolejne długie miesiące czekania na kolejną łatkę do Painkiller: Hell & Damnation, opłaciło się z nawiązką. W końcu wysłuchano fanów i dostali to, o co prosili. Prócz całkiem pokaźnych zmian i poprawek wielu bugów oraz kilka nowych elementów jak nowe poziomy, latka dała nam najważniejsze zmiany, na które oczekiwano już od samego początku.

Niewątpliwie najważniejszym do przetrwania na Steamie jest samo Steam workshop . To ono daje nam możliwość dodawania i wymiany wszelkimi modami, poprawkami fanowskimi i co ważniejsze… nowymi mapami. Poprzednia odsłona gry znana była z wielu tego typu produkcji fanowskich, a dzięki temu najnowszy Painkiller będzie stawał się coraz większy, dzięki rzeszy wiernych fanów, chcących na swój własny sposób, poprawić grę. Kolejnym ważnym elementem jest możliwość dodawania dedykowanych serwerów. Oznacza to ze zakładamy serwer na własnych regułach i możemy grać tak jak za starych lat na pierwowzorze. Podstawowe serwery niestety były ciągle puste ze względu na brak jakichkolwiek możliwości zmian w regułach gry na nich. Poza tym gra w końcu jest dostępna na MACa.


Pozostałe zmiany możecie znaleźć pod TYM linkiem.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 28 maja 2014, 20:41 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
Mój painkiller zagościł na nowo na moim dysku i mam nadzieję że tam już zostanie. :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 29 maja 2014, 15:21 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2014, 8:38
Posty: 4
Lokalizacja: Ostrowiec Św./Bournemouth
Wygląda na to, że nasze marzenie o nowym Painkillerze zmaterializowało się bez naszej interwencji... Nie wierzyłem w to! ;) Pozdrawiam ASMO i Unnameda 500, do zobaczenia w PK HD za 2 dni!!! :papa:

_________________
Obrazek
Ponad 90% tego czasu spędzone na multiplayerze ☭☭☭


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 29 maja 2014, 20:02 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
2 dni po patchu i już są pierwsze serwery dedykowane z kilkoma graczami... w porównaniu ze stałymi serwerami i zerową liczebnością graczy to znaczący sukces. Można grac już spokojnie z kimś w survivala :). Czekam teraz na kolejne mapki z workshopa albo np skiny broni z Overdose.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 29 maja 2014, 21:57 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2014, 8:38
Posty: 4
Lokalizacja: Ostrowiec Św./Bournemouth
Paindemonium pisze:
2 dni po patchu i już są pierwsze serwery dedykowane z kilkoma graczami... w porównaniu ze stałymi serwerami i zerową liczebnością graczy to znaczący sukces. Można grac już spokojnie z kimś w survivala :). Czekam teraz na kolejne mapki z workshopa albo np skiny broni z Overdose.


Hitsoundy, koniecznie hitsoundy ;)
Trzeba by rozpropagować HD wśród graczy grających w Black Edition na MP oraz tych którzy porzucili HD na początku ze względu na niedoróbki.
Spaczowany PK jest ok :crafty:

_________________
Obrazek
Ponad 90% tego czasu spędzone na multiplayerze ☭☭☭


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 30 maja 2014, 15:16 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Atherdais pisze:
Paindemonium pisze:
2 dni po patchu i już są pierwsze serwery dedykowane z kilkoma graczami... w porównaniu ze stałymi serwerami i zerową liczebnością graczy to znaczący sukces. Można grac już spokojnie z kimś w survivala :). Czekam teraz na kolejne mapki z workshopa albo np skiny broni z Overdose.


Hitsoundy, koniecznie hitsoundy ;)
Trzeba by rozpropagować HD wśród graczy grających w Black Edition na MP oraz tych którzy porzucili HD na początku ze względu na niedoróbki.
Spaczowany PK jest ok :crafty:


Masz Steam Workshop, możecie sami dorobic hitsoundy i całe PK++. Własnie dla tego czekałem aż będzie dostepny na steamie ten element dla PKHD.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 31 maja 2014, 11:47 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2014, 8:38
Posty: 4
Lokalizacja: Ostrowiec Św./Bournemouth
Paindemonium pisze:
Masz Steam Workshop, możecie sami dorobic hitsoundy i całe PK++. Własnie dla tego czekałem aż będzie dostepny na steamie ten element dla PKHD.


Jak ściągnę te 12 GB, to zobacze co tam jest Ciekawego :lol:

_________________
Obrazek
Ponad 90% tego czasu spędzone na multiplayerze ☭☭☭


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 31 maja 2014, 12:09 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Atherdais pisze:
Paindemonium pisze:
Masz Steam Workshop, możecie sami dorobic hitsoundy i całe PK++. Własnie dla tego czekałem aż będzie dostepny na steamie ten element dla PKHD.


Jak ściągnę te 12 GB, to zobacze co tam jest Ciekawego :lol:



Patch ważył ledwie 3.5 giga -_-. Na pewno dwie nowe mapy godne uwagi, jedna z Steam Workshop do multi na sruvivala i w przyszłości wiele więcej od graczy.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 03 cze 2014, 4:51 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
Jestem po pierwszych testach i muszę powiedzieć, że to co zrobili twórcy gry to coś pięknego. Gdy prawie półtora roku temu odpaliłem pierwszy raz PK HD, zawiedziony tym co zobaczyłem usunąłem grę i o niej zapomniałem. Wielką bolączką było eksplorowanie map w celu znalezienia brakującej paczki amunicji do karty tarota, lub potwora w sierocińcu. Niesamowicie frustrujące, szczególnie dlatego, iż w ogóle nie było tej paczki amunicji czy ostatniego potwora przez bug. Przez takie bugi skutecznie zostałem odepchnięty od gry, bo kampania zamiast trwać 4 h trwała 16... Wysłałem list z możliwymi poprawkami do gry do supportu, wyszło tego z 2 strony A4, niestety support po 3 miesiącach wciąż mnie miał w dupie z moimi problemami, tak więc usunąłem i zapomniałem.

Widząc informacje na steam, że od teraz PK ma wsparcie steam workshop i DLC kosztują tyle ile powinny na samym początku, postanowiłem dać jeszcze jedną szansę tej grze i...

Wielkie pozytywne zaskoczenie, przeszedłem wszystkie DLC (które są świetne) i kampanię nie spotykając się z ani jednym bugiem, no może prócz gumowych, rozciągających się rąk. Ale to tylko bug wizualny i pokazał się z 2-3 razy w ciągu 27 h gry. Doszły nowe tryby takie jak survival. który mechaniką bije to co było dostępne np w redemption. Ogólnie jest to pierwsza gra po BOOHu która wg mnie może się podpisywać nazwą tej zacnej serii. W najbliższym czasie potestuję multi. Póki co gra u mnie 10/10 i jest to jedna z najlepszych gier jakie mam w swojej bibliotece. Jak ktoś jeszcze nie grał to polecam!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 03 cze 2014, 16:48 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
pa1ner pisze:
Jestem po pierwszych testach i muszę powiedzieć, że to co zrobili twórcy gry to coś pięknego. Gdy prawie półtora roku temu odpaliłem pierwszy raz PK HD, zawiedziony tym co zobaczyłem usunąłem grę i o niej zapomniałem. Wielką bolączką było eksplorowanie map w celu znalezienia brakującej paczki amunicji do karty tarota, lub potwora w sierocińcu. Niesamowicie frustrujące, szczególnie dlatego, iż w ogóle nie było tej paczki amunicji czy ostatniego potwora przez bug. Przez takie bugi skutecznie zostałem odepchnięty od gry, bo kampania zamiast trwać 4 h trwała 16... Wysłałem list z możliwymi poprawkami do gry do supportu, wyszło tego z 2 strony A4, niestety support po 3 miesiącach wciąż mnie miał w dupie z moimi problemami, tak więc usunąłem i zapomniałem.

Widząc informacje na steam, że od teraz PK ma wsparcie steam workshop i DLC kosztują tyle ile powinny na samym początku, postanowiłem dać jeszcze jedną szansę tej grze i...

Wielkie pozytywne zaskoczenie, przeszedłem wszystkie DLC (które są świetne) i kampanię nie spotykając się z ani jednym bugiem, no może prócz gumowych, rozciągających się rąk. Ale to tylko bug wizualny i pokazał się z 2-3 razy w ciągu 27 h gry. Doszły nowe tryby takie jak survival. który mechaniką bije to co było dostępne np w redemption. Ogólnie jest to pierwsza gra po BOOHu która wg mnie może się podpisywać nazwą tej zacnej serii. W najbliższym czasie potestuję multi. Póki co gra u mnie 10/10 i jest to jedna z najlepszych gier jakie mam w swojej bibliotece. Jak ktoś jeszcze nie grał to polecam!


Co do survivala, to mechaniką Redemption to to nie bije bo to ta sama zasada jest co w Redemption... wkleić potwory z singla do multi i puścić czas. Ja liczyłem na coś ala Killing Floor :).

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 04 cze 2014, 4:05 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
Paindemonium pisze:
pa1ner pisze:
Jestem po pierwszych testach i muszę powiedzieć, że to co zrobili twórcy gry to coś pięknego. Gdy prawie półtora roku temu odpaliłem pierwszy raz PK HD, zawiedziony tym co zobaczyłem usunąłem grę i o niej zapomniałem. Wielką bolączką było eksplorowanie map w celu znalezienia brakującej paczki amunicji do karty tarota, lub potwora w sierocińcu. Niesamowicie frustrujące, szczególnie dlatego, iż w ogóle nie było tej paczki amunicji czy ostatniego potwora przez bug. Przez takie bugi skutecznie zostałem odepchnięty od gry, bo kampania zamiast trwać 4 h trwała 16... Wysłałem list z możliwymi poprawkami do gry do supportu, wyszło tego z 2 strony A4, niestety support po 3 miesiącach wciąż mnie miał w dupie z moimi problemami, tak więc usunąłem i zapomniałem.

Widząc informacje na steam, że od teraz PK ma wsparcie steam workshop i DLC kosztują tyle ile powinny na samym początku, postanowiłem dać jeszcze jedną szansę tej grze i...

Wielkie pozytywne zaskoczenie, przeszedłem wszystkie DLC (które są świetne) i kampanię nie spotykając się z ani jednym bugiem, no może prócz gumowych, rozciągających się rąk. Ale to tylko bug wizualny i pokazał się z 2-3 razy w ciągu 27 h gry. Doszły nowe tryby takie jak survival. który mechaniką bije to co było dostępne np w redemption. Ogólnie jest to pierwsza gra po BOOHu która wg mnie może się podpisywać nazwą tej zacnej serii. W najbliższym czasie potestuję multi. Póki co gra u mnie 10/10 i jest to jedna z najlepszych gier jakie mam w swojej bibliotece. Jak ktoś jeszcze nie grał to polecam!


Co do survivala, to mechaniką Redemption to to nie bije bo to ta sama zasada jest co w Redemption... wkleić potwory z singla do multi i puścić czas. Ja liczyłem na coś ala Killing Floor :).


Tylko, że w redemption nie było takiego czegoś jak ograniczenie żyć, co zmusza do kombinowania, odnawiania broni i zbroi też świetny pomysł, ograniczenie czasowe. Rozgrywka w survivalu jest bardziej złożona i dopracowana w porównaniu do Redemption.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 04 cze 2014, 20:14 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
pa1ner pisze:
Paindemonium pisze:
pa1ner pisze:
Jestem po pierwszych testach i muszę powiedzieć, że to co zrobili twórcy gry to coś pięknego. Gdy prawie półtora roku temu odpaliłem pierwszy raz PK HD, zawiedziony tym co zobaczyłem usunąłem grę i o niej zapomniałem. Wielką bolączką było eksplorowanie map w celu znalezienia brakującej paczki amunicji do karty tarota, lub potwora w sierocińcu. Niesamowicie frustrujące, szczególnie dlatego, iż w ogóle nie było tej paczki amunicji czy ostatniego potwora przez bug. Przez takie bugi skutecznie zostałem odepchnięty od gry, bo kampania zamiast trwać 4 h trwała 16... Wysłałem list z możliwymi poprawkami do gry do supportu, wyszło tego z 2 strony A4, niestety support po 3 miesiącach wciąż mnie miał w dupie z moimi problemami, tak więc usunąłem i zapomniałem.

Widząc informacje na steam, że od teraz PK ma wsparcie steam workshop i DLC kosztują tyle ile powinny na samym początku, postanowiłem dać jeszcze jedną szansę tej grze i...

Wielkie pozytywne zaskoczenie, przeszedłem wszystkie DLC (które są świetne) i kampanię nie spotykając się z ani jednym bugiem, no może prócz gumowych, rozciągających się rąk. Ale to tylko bug wizualny i pokazał się z 2-3 razy w ciągu 27 h gry. Doszły nowe tryby takie jak survival. który mechaniką bije to co było dostępne np w redemption. Ogólnie jest to pierwsza gra po BOOHu która wg mnie może się podpisywać nazwą tej zacnej serii. W najbliższym czasie potestuję multi. Póki co gra u mnie 10/10 i jest to jedna z najlepszych gier jakie mam w swojej bibliotece. Jak ktoś jeszcze nie grał to polecam!


Co do survivala, to mechaniką Redemption to to nie bije bo to ta sama zasada jest co w Redemption... wkleić potwory z singla do multi i puścić czas. Ja liczyłem na coś ala Killing Floor :).


Tylko, że w redemption nie było takiego czegoś jak ograniczenie żyć, co zmusza do kombinowania, odnawiania broni i zbroi też świetny pomysł, ograniczenie czasowe. Rozgrywka w survivalu jest bardziej złożona i dopracowana w porównaniu do Redemption.


JA mam wrażenie że ilość żyć dali bo nie mogli/umieli rozkręcić survivala na miarę porządnych gier przez co (nawet ty to przyznasz) że śmierdzi lekko modyfikacją bo nie ma normalnych statystych, celów dla gracza by zabijac potwory... po prostu wklejono potwory i nas na multi takie załozenia Redemption też miał tyle że multi na painengine się rozsypał technicznie. :)

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers
Post: 05 cze 2014, 20:36 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2014, 8:38
Posty: 4
Lokalizacja: Ostrowiec Św./Bournemouth
Paindemonium pisze:
Patch ważył ledwie 3.5 giga -_-. Na pewno dwie nowe mapy godne uwagi, jedna z Steam Workshop do multi na sruvivala i w przyszłości wiele więcej od graczy.


Patch ważył 350 MB albo 3.5 GB, nie pamiętam gdzie był przecinek dokładnie. Te narzędzia do Steam Workshop ważyły 12 GB ;)



pa1ner pisze:
Póki co gra u mnie 10/10 i jest to jedna z najlepszych gier jakie mam w swojej bibliotece. Jak ktoś jeszcze nie grał to polecam!


Paindemonium pisze:
2 dni po patchu i już są pierwsze serwery dedykowane z kilkoma graczami... w porównaniu ze stałymi serwerami i zerową liczebnością graczy to znaczący sukces. Można grac już spokojnie z kimś w survivala :). Czekam teraz na kolejne mapki z workshopa albo np skiny broni z Overdose.


Niestety mimo że pierwsze sygnały odnośnie multi były optymistyczne, teraz jest źle. Nie czeka się na gracza co prawda pół godziny jak miesiąc temu, ale są godziny w których ciężko kogoś spotkać. Najwięcej graczy jest rano i popołudniu, wieczorem już się wyludnia. Najwięcej jest Rosjan ;)

Aplikacja do Dedicated Servers możliwe że jest niedopracowana. Serwer po postawieniu nie jest widoczny, chociaż może to być problem listy serwerów w PK, która nie informuje graczy, że ma miejsce rozgrywka. Twierdzę tak dlatego że, zdarzało się nierzadko, że serwer postawiony przez grę (prywatny) również był niewidoczny, ale dostępny przez przekierowanie z zaproszenia wysłanego przez Steam.

_________________
Obrazek
Ponad 90% tego czasu spędzone na multiplayerze ☭☭☭


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane