Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 12:30

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 29 sie 2010, 19:47 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 12:25
Posty: 262
no to witaj w klubie , ja też mam to samo , wyskakuje ci błąd ponieważ nie dodałeś tej broni do tak zwanej bazy danych , która znajduje się w pliku CPlayer.lua

tam jest takie cuś :
Kod:
    EnabledWeapons = {"PainKiller","Shotgun","StakeGunGL","CannonGun","DriverElectro","RifleFlameThrower","BoltGunHeater","MiniGunRL"},


jak zauważyłeś jest tam CannonGun , ja go sam dodałem , lecz lepszą metodą jest podmienić ten plik CPlayer z nowego pk ( Resurrection bądź Overdose ) do tego starszego.

Co dziwne , ten kod rozwiązał mi problem podnoszenia broni w painEditorze ale w normalnej grze już nie , pojawia się ten sam błąd , może coś przegapiłem  :wow: ?


edit: teraz mam trochę bardziej upierdliwy problem ... jak zwykle ... podczas wystrzelenia kuli , granata ( cannonball ) z cannonguna , to za nim leci coś siwego , takie coś nie oteksturowane , myślałem że nie dodałem jakiś tekstur , efektów , to więc skopiowałem z overdosa folder scripts z tymi plikami cannonball , textury do textur i nic dalej siwo , już wolałbym się tego pozbyć ale jak , jak coś pousuwam ze skryptu lua to zdebuguje mi gre i musze zaczynać od backupa  :(

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 19:52 przez Szowel, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 29 sie 2010, 20:03 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Panie kolego oj nie, EnabledWeapons  w CPlayer.lua było jedną z pierwszych rzeczy jakie zmieniłem ;]

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 29 sie 2010, 20:27 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 12:25
Posty: 262
no to teraz wracając do Eggtootha , wpisałem cannonguna w 8 miejsce zaraz po boltgunie ale nie , dalej  podczas gry jest tam wpierd...ony painkiller , przepraszam ale ten kur...wski bład mnie już wpienia maksymalnie...

PS: pamiętałem o amunicji.

nawet zmieniłem slota z 8 na 4 , to dalej pojawił sie minigun a przecież zmieniłem numer slota miniguna na 8.

Więc co zauważyłem :

te numery slotów , w pickableitems to tylko są po to gdzie mają umieścić broń po jej podniesieniu , nigdzie więcej.

W EnabledWeapon mam wprowadzoną taką kolejność :
Kod:
{"PainKiller","Shotgun","StakeGunGL","CannonGun","DriverElectro","RifleFlameThrower","BoltGunHeater","MiniGunRL"},


Minigun dalej w slocie 4 jest ...

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane