Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 8:21

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: mapa w technologii BB
Post: 08 lip 2010, 19:49 
Offline
Pot
Pot

Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16
Posty: 103
Witajcie Mam pytanie. Czy isPrtnieje taka mama do gry Painkiller do pierwszej części lub do dodatku gdzie cała jest zielona lub niebieska. Wszystko dookoła powinno być zielone tylko potwory i bohater powinien być bez zmian. Przeszukałem całe maxican ale nie moglem znaleźć czegoś takiego więc mam pytanko czy ktoś wie czy takie coć istnieje a jeśli to to czy ktoś by mógł taką mape zrobić kto się bardzo zna na tym bo u mnie z tworzeniem map ciężko. Taa mapa przydała by mi się do filmów dlatego że painkillerze nie ma czegoś takiego jak gestykulacja co bardzo utrudnia kręcenie. Mapa powinna być jasno zielona.
Pierwszym większym projektem jaki chciałbym zrobić to jest odzwierciedlenie Mostu Śmierci z Monty Pythona pokazanego w Painkillerze.
To odzwierciedlenie zostalo zrobione już w kilku grach jak Gothic, Halo, Wow i wiele innych.
Teraźniejszym projektem który pracuje to jest teledysk do Sabaton - Talvisota
bedzie kręcony w Leningradzie w PBoH


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: mapa w technologii BB
Post: 08 lip 2010, 21:56 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
Sprobuj z mapa testarena, cala jest jednobarwna i z prostym efektem powinno dac sie dowolnie zmieniac kolor

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: mapa w technologii BB
Post: 09 lip 2010, 6:25 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Można też by przeteksturować jakąś mapę, czyli coś w stylu PICMIP (skriny - przybliżą o co mi chodzi, np. DM_Absinthe jest trochę zieleniate).

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: mapa w technologii BB
Post: 14 lip 2010, 11:38 
Offline
Pot
Pot

Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16
Posty: 103
no te mapy otekstruowane są fajne myślę że się przydadzą

A gdzie je należy skopiować żeby wszystko ładnie smigało


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: mapa w technologii BB
Post: 14 lip 2010, 17:07 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
No folder "Data" do katalogu głównego gry lub jak się zagłębisz w rozpakowane archiwum to "Textures" do "Data" (na jedno wychodzi).

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: mapa w technologii BB
Post: 15 lip 2010, 8:51 
Offline
Pot
Pot

Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16
Posty: 103
no teraz to wszystko śmiga
spoko mapki
dzieki tak się pytalem żeby czasem mi gra się nie zepsuła


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane