Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 22:41

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe
Post: 06 kwie 2010, 19:24 
Offline
Pot
Pot

Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16
Posty: 103
Widzę że na tym forum rośnie zainteresowanie Gothicem wieć postanowiłem zrobić temat o kodach i komendach i sztuczkach
Choć sam na kodach nie gram bynajmiej się staram jak już to dla zabawy. Kody i komendy używam do tworzenia filmów z gothicu
Bez tych rzeczy nie powstanie żaden profesjonalny film

Podstawowe komendy
Komenda Efekt
insert "przedmiot" Polecenie służące do wstawiania przedmiotów, potworów. W miejsce "przedmiot" wstawia się kod danego przedmiotu, ich listę znajdziesz w tym dziale
edit abilities W skrócie 'eab'. Pojawia się nowe okienko, w którym można modyfikować umiejętności i różne cechy (szerszy opis poniżej)

edit focus Edycja umiejętności nacelowanego NPC (podświetlonego)
cheat god Nieśmiertelność
cheat full Regeneruje życie i manę
goto waypoint "miejsce" Teleportuje kierowaną postać w wybrane miejsce (szerszy opis poniżej)

goto pos X Y Z Teleportuje kierowaną postać do współrzędnych X Y Z (aktualne współrzędne pozycji sprawdza się za pomocą kombinacji 'Alt+P', szerszy opis poniżej)

aigoto "miejsce" Postać biegnie do wyznaczonego waypointa
goto camera Postać teleportuje się do miejsca, gdzie znajduje się kamera (kierowanie kamerą z użyciem 'F6')
toggle frame Wyświetla liczbę klatek na sekundę
toggle time Włącza zegar z czasem gry w prawym górnym rogu ekranu
kill Zabija nakierowanego NPC
hero export "nazwa pliku" Wyeksportowuje kierowaną postać do pliku "nazwa pliku" w folderze Gothic\Saves\
hero import "nazwa pliku" Importuje postać zapisaną w pliku "nazwa pliku" w folderze Gothic\Saves\
toggle torns Postać nie może obrócić się
toggle desktop Wyłączenie wszystkich menu oraz okien, znika także konsola
toggle waynet Włączenie szkieletu sieci dróg NPC oraz ich nazwy
ztoggle timedemo Włącza demo w Khorinis, można sprawdzić ilość klatek
zfogzone Włącza mgłę na aktualną widoczność
set modelfatness Ustawianie grubości kierowanej postaci, po wpisaniu kodu trzeba podać jakąś liczbę rzeczywistą
set fbbox Wyświetla kod przedmiotu lub NPC (trzeba nacelować - podświetlić cel), którego można wywołać potem używając ten kod z komendą 'insert'
set throw Zwiększa zasięg "celowania" (podświetlania) postaci, po wpisaniu kodu trzeba podać jakąś liczbę rzeczywistą
set time "hh:mm" Zmiana obowiązującego w grze czasu. W miejsce "hh:mm" wpisuje się odpowiednie liczby, np. 12:00 (południe)
set clippingfactor Zmiana widoczności, 1 to 100% (trzeba podać liczbę)
witness attack Regeneruje życie nacelowanemu NPC (podświetlonemu)
save infofile W folderze Gothic\System zostaje utworzony plik tekstowy "README_CONSOLE", w którym zawarte są wszystkie możliwe polecenia do konsoli. Ich funkcje zostały krótko opisane po angielsku



Główny kod: goto waypoint "lokacja" (zamiast "lokacja" wstawiamy dowolną nazwę waypointa)
Waypointy na wyspie Khorinis (New World) Miejsce
start Początek gry, obok pergaminu Xardasa
xardas Przed wieżą Xardasa
lester Obozowisko Lestera w dolinie, niedaleko wieży Xardasa
city1 Południowa brama miasta
city2 Wschodnia brama miasta
kaserne Koszary w mieście, w pobliżu stoi Ruga
markt Targowisko w mieście
hafen Dzielnica portowa
ship Statek paladynów
nw_waitfor_ship_01 Przed statkiem paladynów
nw_city_hagen Ratusz w Górnym Mieście
kloster Klasztor
altar Kościół w Klasztorze
nw_pal_secretchamber Ukryte komnaty w Klasztorze
taverne Tawerna
lighthause Latarnia morska
troll Czarny Troll
forest Północny las
ritual Słoneczny Krąg
stones Kamienny Krąg
fp_magicgolem Magiczny Golem
magecave Jaskinia z runą w Próbie Ognia
levelchange Przed wejściem do przełęczy
nw_pass_gate_02 Za wejściem do przełęczy
sagitta Jaskinia Sagitty
bigcross Skrzyżowanie na majątku ziemskim
bigfarm Farma Onara
bigmill Wiatrak na południu Farmy Onara
wolf Majątek ziemski, północna strona
sheep Przy owcach Pepe niedaleko farmy Onara
crypt Krypta przy Farmie Onara
farm1 Farma Lobarta
nw_littlestonehendge Kamienny krąg przy Farmie Lobarta
farm2 Farma Akila
farm3 Farma Bengara
farm4 Farma Sekoba


Waypointy w Górniczej Dolinie (Old World) Miejsce
start Droga przy Starej Kopalni
ow_spawn_bruder Miejsce spotkania z Łowcami Smoków
oc_ebr_hall_center Środek sali tronowej w Zamku
oc_mage_center Pentagram w budynku Magów Ognia w zamku
oc_mage_lab_alchemy Laboratorium alchemiczne w budynku Magów Ognia w zamku
ow_hoshpak_01 Hosh-Pak
newmine Kopalnia grupy Fajetha
ow_stand_jergan Jergan
oc_count_01 Engor
vorposten Jaskinia z Łowcami Smoków
dt Wieża z Demonami
swampdragon Przed Bagiennym Smokiem
firedragon Przed Ognistym Smokiem
rockdragon Na moście przed Kamiennym Smokiem
icedragon Przed jaskinią z Lodowym Smokiem


Waypointy na wyspie Irdorath Miejsce
ship Statek
di_orkoberst Hala z orkami
firedragon Ognisty Smok
di_archol Pan Cienia Archol
di_schwarzmagier Czarny Mag
undeaddragon Smok-ożywieniec



Pos`y
Główny kod: goto pos X Y Z
'X' odpowiada za wschód/zachód, np. "5000" i postać przenosi się 5000 kroków na wschód lub "-5000" i postać przenosi się 5000 kroków na zachód. 'Y' odpowiada za wysokość, "1000" znaczy, że postać pojawi się 1000 kroków nad ziemią. 'Z' odpowiada za północ/południe, działanie podobne jak przy 'X'.
Numer Pozycji Miejsce
0 [New World] Miasto Khorinis
31800 4440 -17500 [New World] Przed wieżą Xardasa
8000 380 -7050 [New World] Przed południową bramą miasta
10900 390 6200 [New World] Przed wschodnią bramą miasta
5000 800 6800 [New World] Koszary w mieście
10700 950 -4100 [New World] Górne Miasto
67300 2500 -11700 [New World] Przed Farmą Onara
45500 5000 17700 [New World] Przed Klasztorem
40000 4000 -2100 [New World] Przed tawerną
38400 3000 -25000 [New World] Wejście do Górniczej Doliny
0 1000 0 [Old World] Zamek


Edit abilities
Główny kod: eab
Po poprawnym wpisaniu kodu w konsoli, pojawia się nowe okienko. Znajduje się w nim lista technicznych ustawień oraz umiejętności postaci. Aby zmienić wartość któregoś ustawienia, musisz najpierw wpisać jego nazwę, a następnie po znaku równości (=) podać odpowiednią wartość. Oto niektóre ustawienia:

"lp" = ilość punktów nauki

"exp" = ilość punktów doświadczenia

"attribute" = otwiera nowe okno z atrybutami postaci:
0 = momentalna ilość życia
1 = maksymalna ilość życia
2 = momentalna ilość many
3 = maksymalna ilość many
4 = siła
5 = zręczność

"protection" = otwiera nowe okno z ustawieniami pancerza:
1 = ochrona przed bronią
3 = ochrona przed ogniem
4 = ochrona przed magią
6 = ochrona przed pociskami

"name" = otwiera nowe okno z ustawieniami imienia kierowanej postaci:
0 = imię

"guild" = numer gildii:
0 - brak przynależności
1 - paladyn
2 - strażnik
3 - obywatel
4 - mag
5 - nowicjusz
6 - łowca smoków
7 - najemnik






Kody na animacje
Play ani t_practicemagic r11 - Trenuje magię
Play ani t_practicemagic2 - Trenuje magię
Play ani t_practicemagic3 - Trenuje magię
Play ani t_practicemagic4 - Trenuje magię
Play ani s_herb_s1 r11 - "Wytwórnia ziela''
Play ani s_bsfire_s1 r11 - Używa paleniska
Play ani s_bscool_s1 r11 - Używa wiadra z wodą do zahartowania ostrza
Play ani s_bsanvil_s1 r11 - Używa kowadła
Play ani s_bssharp_s1 r11 - Używa kamienia szlifierskiego
Play ani s_lguard r11 - Stoi z rękami skrzyżowanymi na klatce piersiowej
Play ani s_hguard r11 - Stoi z rękami na biodrach
Play ani t_stand_2_sit - Siada
Play ani s_point r11 - Wystawia prawą rękę
Play ani t_1hsfree - Trening
Play ani s_1hparade - Obrona
Play ani s_1hattack r11 - Atak bronią jednoręczną
Play ani t_1hattackr - Atak bronią jednoręczną w prawo
Play ani t_1hattackl - Atak bronią jednoręczną w lewo
Play ani t_1hsfinish - Dobicie
Play ani t_1h_2_1hrun r11 - Wyciągnięcie broni jednoręcznej
Play ani s_2hattack r11 - Atak bronią dwuręczną
Play ani t_2hattackr r11 - Atak bronią dwuręczną w prawo
Play ani t_2hattackl - Atak bronią dwuręczną w lewo
Play ani t_2h_2_2hrun r11 - Wyciągnięcie broni dwuręcznej
Play ani t_bow_2_bowrun r11 - Wyciągnięcie łuku
Play ani s_bowaim r11 - Gotowość do strzału z łuku
Play ani t_bowreload r11 - Strzał z łuku
Play ani t_cbow_2_cbowrun r11 - Wyciągnięcie kuszy
Play ani s_cbowaim r11 - Gotowość do strzału z kuszy
Play ani t_cbowreload r11 - Strzał z kuszy
Play ani t_pee r11 - załatwia się
Play ani s_wash r11 - Myje się
Play ani s_pray r11 - Modli się
Play ani s_heashoot - Lewituje
Play ani s_pan_s1 r11 - Smaży na patelni
Play ani s_lab_s1 r11 - Robi miksturę
Play ani s_cauldron_s1 r11 - Używa kotła (gotuje)
Play ani s_lute_s1 r11 - Gra na lutni
Play ani t_plunder r11 - Zbiera (tak jak zbieracze )
Play ani s_ladder_s0 r11 - Stoi na drabinie
Play ani t_ladder_s1_2_s2 r11 - Wchodzi po drabinie
Play ani s_dead r11 - Leży zabity na brzuchu
Play ani s_deadb r11 - Leży zabity na plecach
Play ani s_woundedb r11 - Leży pobity (i trzyma się za brzuch)
Play ani t_bed_back_s0_2_s1 r11 - Kładzie się do łóżka
Play ani t_chestsmall_stand_2_s0 r11 - Klęka przy skrzyni
Play ani t_chestsmall_s0_2_s1 r11 - Otwiera skrzynię
Play ani t_door_front_s0_2_s1 r11 - Otwiera drzwi
Play ani t_stand_2_iget r11 - Podnosi przedmiot
Play ani t_vweel_s0_2_s1 r11 - Obraca kołowrót
Play ani s_bench_s1 r11 - Siedzi na ławce
Play ani s_throne_s1 r11 - Siedzi na tronie
Play ani s_chair_s1 r11 - Siedzi na krześle/stołku
Play ani s_repair_s1 - Naprawia dom
Play ani t_ladder_s2_2_s1 - Schodzi z drabiny
Play ani t_bed_back_s1_2_s0 - Podnosi się z łóżka (z prawej strony)
Play ani t_bed_front_s1_2_s0 - Podnosi się z łóżka (z lewej strony)
Play ani t_bed_front_s0_2_s1 - Podnosi się z łóżka (z lewej strony)
Play ani t_chestsmall_s1_2_s0 - Zamyka skrzynkę
Play ani t_chestsmall_s0_2_stand - Wstaje od skrzynki (przestaje klękać)
Play ani t_chestbig_s0_2_stand - Wstaje od skrzyni (przestaje klękać)
Play ani t_chestbig_s1_2_s0 - Zamyka skrzynię
Play ani t_chestbig_s0_2_s1 - Otwiera skrzynię
Play ani t_chestbig_stand_2_s0 - Klęka przy skrzyni
Play ani t_door_front_s1_2_s0 r11 - Zamyka drzwi (od frontu)
Play ani t_chestsmall_s1_2_s0 - Zamyka skrzynkę
Play ani t_chestsmall_s0_2_stand - Wstaje od skrzynki (przestaje klękać)
Play ani t_chestbig_s0_2_stand - Wstaje od skrzyni (przestaje klękać)
Play ani t_chestbig_s1_2_s0 - Zamyka skrzynię
Play ani t_chestbig_s0_2_s1 - Otwiera skrzynię
Play ani t_chestbig_stand_2_s0 - Klęka przy skrzyni
Play ani t_door_front_s1_2_s0 r11 - Zamyka drzwi (od frontu)
Play ani t_door_back_s1_2_s0 r11 - Zamyka drzwi (od tyłu)
Play ani t_door_back_s0_2_s1 r11 - Otwiera drzwi (od tyłu)
Play ani t_iget_2_stand - Zabiera przedmiot do siebie
Play ani t_vwheel_s1_2_s0 - Obraca kołowrót z prawej strony na lewą
Play ani s_book_s1 - Czyta
Play ani t_dialoggesture_(01 - 21) - Robi takie ruchy jak przy rozmowie, napisz bez nawiasu (kod do GI, w G2 niestety nie działa)
Play ani t_yes - Kiwa głową w dół (tak)
Play ani t_dontknow - Wzrusza ramionami
Play ani t_search - Rozgląda się
Play ani t_igetyou - Wskazuje...
Play ani t_no - Pokazuje "nie"
Play ani s_ore_s0 - Kopie rudę...
Play ani t_watchfight_yeah - Dopinguje
Play ani t_watchfight_ohno - Zasmuca się
Play ani s_claphands - Klaszcze

Kody na Potwory:
insert lurker -pojawienie się topielca
insert draconian - pojawienie się jaszczuroczłeka
insert scavenge r- pojawienie się ścierwojada
insert wolf -pojawienie się wilka
insert blackwolf -pojawienie się czarnego wilka
insert troll -pojawienie się trolla
insert troll_black -pojawienie się czarnego trolla
insert orcwarrior_harad -pojawienie się orka-zwiadowcy
insert skeleton -pojawienie się szkieleta
insert harpie -pojawienie się harpii
insert shadowbeast -pojawienie się cieniostwora.
insert swampshark -pojawienie się błotnego węża
insert icegolem - pojawienie się lodowego golema
insert stonegolem -pojawienie się kamiennego golema
insert firegolem -pojawienie się ognistego golema
insert snapper -pojawienie się zębacza
Insert dragonsnapper - pojawienie się smoczego zębacza
insert demon - pojawienie się demona
insert waran - pojawienie się jaszczura
insert firewaran - pojawienie się ognistego jaszczura
insert undeadorcwarrior - pojawienie się orka-ożywieńca.
insert dragon_undead - pojawienie się smoka-ożywieńca.
Insert dragon_rock - pojawienie się kamiennego smoka
Insert dragon_ice - pojawienie się lodowego smoka
Insert dragon_swamp - pojawienie się bagiennego smoka
Insert dragon_fire - pojawienie się ognistego smoka
Insert dragon_testmodell - pojawienie się małego ognistego smoka
insert shadowbeast_skeleton - pojawienie się cieniostwora-szkieleta
insert orcwarrior_harad - pojawienie się orka-zwiadowcy
insert minecrawler pojawienie się pełzacza
ORCWARRIOR_HARAD - ork zwiadowca
DMT_DEMENTORAMBIEND - poszukiwacz
ORCWARRIOR_ROAM - Ork Wojownik
ORCSHAMAN_SIT - Ork Szaman
ORCELITE_ROAM Orka Elita
Skeleton_Lord wojownik Cienia
Skeletonmage szkielet mag

Gothic 2

Bronie jedno-dwu ręczne
ITMW_1H_SWORD_L_03 - Nóż na wilki
ITWM_1H_COMMON_01 - Samodzielnie wykuty miecz
ITMW_STREITKOLBEN - Buława
ITMW_SHORTSWORD4 - Wilczy kieł
ITMW_2H_SLD_AXE - Kiepski topór bojowy
ITMW_DOPPELAXT - Topór obosieczny
ITMW_ELBASTARDO - El Bastardo
ITMW_FOL TERAXT - Katowski topór
ITMW_KRIEGSKEULE - Pałka bojowa
ITMW_KRUMMSCHWERT - Kordelas
ITMW_MEISTERDEGEN - Miecz mistrzowski
ITMW_MORGENSTERN - Buława i łańcuch
ITMW_RUBINKLINGE - Rubinowe ostrze
ITMW_2H_ORCAXE_01 - Lekki orkowy topór
ITMW_2H_ORCAXE_02 - Średni orkowy topór
ITMW_2H_ORCAXE_03 - Ciężki orkowy topór
ITMW_2H_ORCAXE_04 - Ogromny orkowy topór
ITMW_SCHLACHTAXT - Topór wojenny
ITMW_2H_ORCSWORD_01 - Jaszczurzy miecz
ITMW_2H_ORCSWORD_02 - Orkowy miecz wojenny
ITMW_DOPPELAXT - Wielki topór
ITMW_SHORTSWORD1 - Krótki miecz straży
ITMW_HELLEBARDE - Halabarda
ITMW_INQUISITOR - Inkwizytor
ITMW_STEINBRECHER - Oskard
ITMW_KRIEGSHAMMER1 - Młot wojenny
ITMW_KRIEGSHAMMER2 - Ciężki młot wojenny
ITMW_STURMBRINGER - Ostrze Burzy
ITMW_SHORTSWORD2 - Kiepski krótki miecz
ITMW_1H_MIL_SWORD - Kiepski szeroki miecz
ITMW_SHORTSWORD5 - Dobry krótki miecz
ITMW_SHORTSWORD3 - Krótki miecz
ITMW_1H_VLK_SWORD - Miecz
ITMW_1H_SLD_AXE - Kiepski tasak
ITMW_1H_SLD_SWORD - Kiepski miecz
ITMW_SCHWERT1 - Dobry miecz
ITMW_SCHWERT2 - Długi miecz
ITMW_SCHWERT4 - Dobry długi miecz
ITMW_2H_SLD_SWORD - Kiepski miecz dwuręczny
ITMW_2H_SWORD_M_01 - Zardzewiały miecz dwuręczny
ITMW_ZWEIHAENDER1 - Lekki miecz dwuręczny
ITMW_ZWEIHAENDER2 - Miecz dwuręczny
ITMW_1H_PAL_SWORD - Miecz paladyna
ITMW_2H_PAL_SWORD - Miecz dwuręczny paladyna
ITMW_SCHWERT3 - Kiepski miecz półtoraręczny
ITMW_1H_SPECIAL_02 - Magiczny miecz półtoraręczny
ITMW_SCHWERT5 - Dobry miecz półtoraręczny
ITMW_ZWEIHAENDER4 - Ciężki miecz dwuręczny
ITMW_1H_ BLESSED _03 - Gniew Innosa
ITMW_RUNENSCHWERT - Miecz runiczny
ITMW_1H_BLESSED_01 - Kiepskie ostrze magiczne
ITMW_2H_SPECIAL_02 - Ciężki magiczny miecz dwuręczny
ITMW_1H_ BLESSED _02 - Błogosławione ostrze magiczne
ITMW_2H_SPECIAL_04 - Duże magiczne ostrze na smoki
Insert holy_hammer mis - młot Innosa
Insert itmi_innoseye_mis - naładowane oko innosa
Insert itmi_innoseye_broken_mis - pozbawione mocy oko innosa



Bronie dystansowe
ITRW_ARROW - Strzała
ITRW_BOLT - Bełt
ITRW_BOW_L_01 - Krótki łuk
ITRW_SLD_BOW - Łuk
ITRW_BOW_M_03 - Długi łuk
ITRW_BOW_L_02 - Łuk wierzbowy
ITRW_BOW_L_03 - Łuk myśliwski
ITRW_BOW_M_01 - Łuk kompozytowy
ITRW_BOW_M_02 - Łuk jesionowy
ITRW_BOW_H_02 - Łuk dębowy
ITRW_BOW_H_03 - Łuk wojenny
ITRW_BOW_M_02 - Łuk jesionowy
ITRW_BOW_M_04 - Łuk bukowy
ITRW_BOW_H_01 - Kościany łuk
ITRW_BOW_H_04 - Smoczy łuk
ITRW_CROSSBOW_L_02 - Lekka kusza
ITRW_DRAGOMIRSARMBRUST_MIS - Kusza Dragomira
ITRW_CROSSBOW_M_01 - Kusza
ITRW_CROSSBOW_L_01 - Kusza myśliwska
ITRW_CROSSBOW_M_02 - Kusza bojowa
ITRW_CROSSBOW_H_01 - Ciężka kusza
ITRW_CROSSBOW_H_02 - Kusza łowcy smoków


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe
Post: 06 kwie 2010, 19:26 
Offline
Pot
Pot

Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16
Posty: 103
Czary

Czary Maga

RUNY

1 Krąg magii
ITRU_LIGHT Światło
ITRU_FIREBOLT Ognista strzała
ITRU_ZAP Mała błyskawica
ITRU_LIGHTHEAL Leczenie lekkich ran
ITRU_SUMGOBSKEL Tworzenie szkieletu goblina

2 Krąg magii
ITRU_INSTANTFIREBALL Kula ognia
ITRU_ICEBOLT Lodowa strzała
ITRU_SUMWOLF Przyzwanie wilka
ITRU_WINDFIST Pięść wichru
ITRU_SLEEP Sen

3 Krąg magii
ITRU_MEDIUMHEAL Leczenie średnich ran
ITRU_FIRESTORM Mała burza ognista
ITRU_SUMSKEL Tworzenie szkieletu
ITRU_FEAR Strach
ITRU_ICECUBE Bryła lodu
ITRU_THUNDERBALL Piorun kulisty

4 Krąg magii
ITRU_LIGHTNINGFLASH Błyskawica
ITRU_SUMGOL Obudzenie golema
ITRU_HARMUNDEAD Zniszczenie ożywieńca
ITRU_CHARGEFIREBALL Duża kula ognia

5 Krąg magii
ITRU_PYROKINESIS Duża burza ognista
ITRU_SUMDEMON Przyzwanie demona
ITRU_FULLHEAL Leczenie ciężkich ran
ITRU_ICEWAVE Lodowa fala

6 Krąg magii
ITRU_FIRERAIN Deszcz ognia
ITRU_BREATHOFDEATH Tchnienie śmierci
ITRU_MASSDEATH Śmiertelna fala
ITRU_SHRINK Zmniejszenie potwora
ITRU_MASTEROFDISASTER Święty pocisk
ITRU_ARMYOFDARKNESS Armia ciemności

Czary Paladyna

Ofensywa:
ITSC_PALLIGHT - Święty płomień
ITSC_PALHOLYBOLT - Święta strzała
ITSC_PALREPELEVIL - Szkodzenie złu
ITSC_PALDESTROYEVIL - Zniszczenie zła

Defensywa:
ITSC_PALLIGHTHEAL - Pomniejsze uleczenie
ITSC_PALMEDIUMHEAL - Średnie uleczenie
ITSC_PALFULLHEAL - Większe uleczenie

Runy Teleportacyjne

Khorinis
ITRU_PALTELEPORTSECRET - Teleportacja do podziemi klasztoru
ITRU_TELEPORTMONASTERY - Teleport do klasztoru
ITRU_TELEPORTSEAPORT - Teleport do miasta portowego
ITRU_TELEPORTFARM - Teleport do majątku ziemskiego
ITRU_TELEPORTXARDAS - Teleport do wieży Xardasa
ITRU_TELEPORTPASSNW - Teleportacja do przełęczy Khorinis
ITRU_TELEPORTTAVERNE - Teleport do tawerny

Górnicza Dolina
ITRU_TELEPORTPASSOW - Teleportacja do przełeczy Górniczej Doliny
ITRU_TELEPORTOC - Teleportacja do zamku
ITRU_TELEPORTOWDEMONTOWER - Teleportacja do starej wieży Xardasa

Trofea
ITAT_MEATBUGFLESH Owadzie mięso
ITAT_SHEEPFUR Owcza skóra
ITAT_WOLFFUR Wilcza skóra
ITAT_WARGFUR Skóra warga
ITAT_LURKERSKIN Skóra topielca
ITAT_SHADOWFUR Skóra cieniostwora
ITAT_SHARKSKIN Skóra błotnego węża
ITAT_TROLLFUR Skóra trolla
ITAT_TROLLBLACKFUR Skóra czarnego trolla
ITAT_BUGMANDIBLES Żuwaczki polnej bestii
ITAT_CRAWLERMANDIBLES Żuwaczki pełzacza
ITAT_CLAW Pazury
ITAT_LURKERCLAW Pazur topielca
ITAT_TEETH Kły
ITAT_SHARKTEETH Kły błotnego węża
ITAT_TROLLTOOTH Kieł trolla
ITAT_WING Skrzydła
ITAT_STING Żądło
ITAT_SHADOWHORN Róg cieniostwora
ITAT_DRGSNAPPERHORN Róg smoczego zębacza
ITAT_CRAWLERPLATE Płyty pancerza pełzacza
ITAT_DRAGONSCALE Smocze łuski
ITAT_GOBLINBONE Kość goblina
ITAT_SKELETONBONE Kości szkieleta
ITAT_DRAGONBLOOD Smocza krew
ITAT_WARANFIRETONGUE Język ognistego jaszczura
ITAT_STONEGOLEMHEART Serce kamiennego golema
ITAT_FIREGOLEMHEART Serce ognistego golema
ITAT_ICEGOLEMHEART Serce lodowego golema
ITAT_DEMONHEART Serce demona
ITAT_ICEDRAGONHEART Serce lodowego smoka
ITAT_ROCKDRAGONHEART Serce kamiennego smoka
ITAT_SWAMPDRAGONHEART Serce bagiennego smoka
ITAT_FIREDRAGONHEART Serce ognistego smoka
ITAT_UNDEADDRAGONSOULSTONE Kamień duszy smoka-ożywieńca

Zbroje
ITAR_PRISONER Łachy skazańca
ITAR_DJG_BABE Kobiecy pancerz łowcy smoków
ITAR_BAU_L Strój farmera 1
ITAR_BAU_M Strój farmera 2
ITAR_BAUBABE_L Suknia farmerki 1
ITAR_BAUBABE_M Suknia farmerki 2
ITAR_BARKEEPER Strój ziemianina
ITAR_SMITH Strój kowala
ITAR_VLK_L Strój obywatela 1
ITAR_VLK_M Strój obywatela 2
ITAR_VLK_H Strój obywatela 3
ITAR_VLKBABE_L Strój obywatelki 1
ITAR_VLKBABE_M Strój obywatelki 2
ITAR_VLKBABE_H Strój obywatelki 3
ITAR_JUDGE Szata sędziego
ITAR_GOVERNOR Kaftan gubernatora
ITAR_LEATHER_L Skórzany pancerz
ITAR_LESTER Szata Lestera
ITAR_DIEGO Pancerz Diega
ITAR_CORANGAR Pancerz Cor Angara
ITAR_DJG_CRAWLER Zbroja z pancerzy pełzaczy
ITAR_MIL_L Lekki pancerz straży
ITAR_MIL_M Ciężki pancerz straży
ITAR_SLD_L Lekki pancerz najemnika
ITAR_SLD_M Średni pancerz najemnika
ITAR_SLD_H Ciężki pancerz najemnika
ITAR_NOV_L Szata nowicjusza
ITAR_KDF_L Szata Maga Ognia
ITAR_KDF_H Ciężka szata ognia
ITAR_BDT_L Lekki pancerz bandyty
ITAR_BDT_M Średni pancerz bandyty
ITAR_BDT_H Ciężki pancerz bandyty
ITAR_DEMENTOR Mroczny płaszcz
ITAR_KDW_H Szata Maga Wody
ITAR_DJG_L Lekki pancerz łowcy smoków
ITAR_DJG_M Średni pancerz łowcy smoków
ITAR_DJG_H Ciężki pancerz łowcy smoków
ITAR_PAL_M Pancerz rycerza
ITAR_PAL_H Pancerz paladyna
ITAR_XARDAS Szata Mrocznej Magii

Żywność
ITFO_WATER - Woda
ITFO_HONEY - Miód
ITFO_MILK - Mleko
ITFO_BEER - Piwo
ITFO_WINE - Wino
ITFO_BOOZE - Gin
ITFO_APPLE - Jabłko
ITFO_FISH - Ryba
ITFO_BREAD - Chleb
ITFO_CHEESE - Ser
ITFO_SAUSAGE - Kiełbasa
ITFO_STEW - Gulasz
ITFO_XPSTEW - Gulasz Thekli
ITFO_FISHSOUP - Zupa rybna
ITFO_BACON - Szynka
ITFOMUTTONRAW - Surowe mięso
ITFOMUTTON - Smażone mięso




Pozostałe
ITKE_KEY_01 - Klucz 1
ITKE_KEY_02 - Klucz 2
ITKE_KEY_03 - Klucz 3
ITKE_CITY_TOWER_01 - Klucz do wieży w mieście 1
ITKE_CITY_TOWER_02 - Klucz do wieży w mieście 2
ITKE_CITY_TOWER_03 - Klucz do wieży w mieście 3
ITKE_CITY_TOWER_04 - Klucz do wieży w mieście 4
ITKE_CITY_TOWER_05 - Klucz do wieży w mieście 5
ITKE_CITY_TOWER_06 - Klucz do wieży w mieście 6
ITMI_SILVERRING - Srebrny pierścień
ITMI_SILVERPLATE - Srebrny talerz
ITMI_SILVERCUP - Srebrny puchar
ITMI_GOLDRING - Złoty pierścień
ITMI_GOLDNECKLACE - Złoty naszyjnik
ITMI_GOLDCANDLEHOLDER - Złoty świecznik
ITMI_GOLDPLATE - Złoty talerz
ITMI_GOLDCUP - Złoty puchar
GOLD - Woreczek złota (1000)
ITMI_POCKET - Skórzany mieszek
ITMI_OLDCOIN - Stara moneta
ITMI_NUGGET - Bryłka rudy
ITMI_PAN - Patelnia
ITMI_PANFULL - Pełna patelnia
ITMISWORDRAW - Surowa stal
ITMISWORDRAWHOT - Gorąca stal
ITMISWORDBLADEHOT - Gorące ostrze
ITMI_BROOM - Miotła
ITMI_SAW - Piła
ITMI_HAMMER - Młotek
ITMI_SCOOP - Łyżka
ITMI_RAKE - Grabie
ITMI_BRUSH - Szczotka
ITMI_LUTE - Lutnia
ITMI_STOMPER - Rozdrabniacz
ITMI_PLIERS - Żuwaczka
FAKESCROLL - List
ITKE_LOCKPICK - Wytrych
ITMI_FLASK - Menzurka
ITMI_JOINT - Łodyga bagiennego ziela
ITMI_PACKET - Paczka
ITMI_RUNEBLANK - Czysta runa


NOC KRUKA
Amulety i Pierścienie:
ItAm_Addon_Franco - Amulet Franco
ItAm_Addon_Health - Amulet uzdrowiciela
ItRi_Addon_Health_01 - Pierścień uzdrowiciela
ItRi_Addon_Health_02 - Pierścień uzdrowiciela
ItAm_Addon_MANA - Amulet kapłana
ItRi_Addon_MANA_01- Pierścień kapłana
ItRi_Addon_MANA_02 - Pierścień kapłana
ItAm_Addon_STR - Amulet wojownika
ItRi_Addon_STR_01 - Pierścień wojownika
ItRi_Addon_STR_02 - Pierścień wojownika




Książki:
ItWr_Addon_BookXP250 - Zebrane doświadczenie +250
ItWr_Addon_BookXP500 - Zebrane doświadczenie +500
ItWr_Addon_BookXP1000 - Zebrane doświadczenie +1000
ItWr_Addon_BookLP2 - Księga wiedzy +2 LP
ItWr_Addon_BookLP3 - Księga wiedzy +3 LP
ItWr_Addon_BookLP5 - Księga wiedzy +5 LP
ItWr_Addon_BookLP8 - Księga wiedzy +8 LP

Pasy:
ItBE_Addon_Leather_01 - Skórzany pas
ItBE_Addon_SLD_01 - Pas najemnika
ItBE_Addon_NOV_01 - Szarfa gotowości
ItBE_Addon_MIL_01 - Pas straży
ItBE_Addon_KDF_01 - Szarfa ognia
ItBE_Addon_MC - Pas pełzacza
ItBe_Addon_STR_5 - Pas siły
ItBe_Addon_STR_10 - Pas mocy
ItBe_Addon_DEX_5 - Pas umiejętności
ItBe_Addon_DEX_10 - Pas zręczności
ItBe_Addon_Prot_EDGE - Pas ochrony
ItBe_Addon_Prot_Point - Pas obrony
ItBe_Addon_Prot_MAGIC - Pas magicznej obrony
ItBe_Addon_Prot_FIRE - Pas ognistego biegacza
ItBe_Addon_Prot_EdgPoi - Pas ochrony
ItBe_Addon_Prot_TOTAL - Pas strażnika

Muszle:
ItMi_Addon_Shell_01 Otwierana muszla
ItMi_Addon_Shell_02 Rogowa muszla

Jedzenie:
ItFo_Addon_Shellflesh - Ostryga
ItFo_Addon_Rum - Biały rum
ItFo_Addon_Grog - Grog prawdziwego marynarza
ItFo_Addon_LousHammer - Młot Lou
ItFo_Addon_SchlafHammer - Podwójny młot Lou
ItFo_Addon_SchnellerHering - Szybki Śledź
ItFo_Addon_Pfeffer_01 - Ziarna czerwonego pieprzu
ItFo_Addon_FireStew - Ognisty gulasz
ItFo_Addon_Meatsoup - Parujący gulasz

Zbroje:
ITAR_PIR_L_Addon - Pirackie ubranie
ITAR_PIR_M_Addon - Piracka zbroja
ITAR_PIR_H_Addon - Ubranie kapitana
ITAR_Thorus_Addon - Zbroja strażnika Kruka
ITAR_Raven_Addon - Zbroja Kruka
ITAR_OreBaron_Addon - Zbroja magnata
ITAR_RANGER_Addon - Zbroja Wodnego Kręgu
ITAR_Fake_RANGER - Zniszczona zbroja
ITAR_KDW_L_Addon - Lekka toga Maga Wody
ITAR_Bloodwyn_Addon - Zbroja Bloodwyna
ITAR_MayaZombie_Addon - Stara zbroja
ITAR_FireArmor_Addon - Magiczna zbroja


Runy:
ITRu_Thunderstorm - Grom
ITRu_Whirlwind - Wir
ITRu_Geyser - Gejzer
ITRu_Waterfist - Wodna pięść
ITRu_Icelance- Lodowa lanca
ITRu_BeliarsRage - Szał Beliara
ITRu_SuckEnergy - Kradzież energii
ITRu_GreenTentacle - Korzenie
ITRu_Swarm Rune - Rój owadów
ITRu_Skull Rune - Krzyk zmarłych
ITRu_SummonZombie - Stworzenie zombie
ITRu_SummonGuardian Rune - Stworzenie Strażnika

Tworzenie run, ksiązki:
ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC1 - Księga runiczna Magów Wody
ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC2 - Księga runiczna Magów Wody (2. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC3 - Księga runiczna Magów Wody (3. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC4 - Księga runiczna Magów Wody (4. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC5 - Księga runiczna Magów Wody (5. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC6 - Księga runiczna Magów Wody (6. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC1 - Księga runiczna Magów Ognia
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC2 - Księga runiczna Magów Ognia (2. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC3 - Księga runiczna Magów Ognia (3. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC4 - Księga runiczna Magów Ognia (4. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC5 - Księga runiczna Magów Ognia (5. krąg)
ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC6 - Księga runiczna Magów Ognia (6. krąg)

Klucze:
ITKE_PORTALTEMPELWALKTHROUGH_ADDON
Klucz do drzwi od kamienia teleportacyjnego w świątni
ITKE_Greg_ADDON_MIS - Klucz do chaty Grega
ITKE_Addon_Tavern_01 - Klucz Lou
ITKE_Addon_Esteban_01 - Klucz Estebana
ITKE_ORLAN_TELEPORTSTATION - Klucz Orlana
ITKE_CANYONLIBRARY_HIERARCHY_BOOKS_ADDON - Klucz do biblioteki w kanionie
ITKE_ADDON_BUDDLER_01- Klucz do skrzyni w obozie bandytów
ITKE_ADDON_SKINNER - Klucz Skinnera
ITKE_Addon_Thorus - Klucz Thorusa

Zwoje:
ItSc_Geyser - Gejzer
ItSc_Icelance - Lodowa Lanca
ItSc_Waterfist - Wodna pięść
ItSc_Thunderstorm - Grom
ItSc_Whirlwind - Wir

Notatki:
ITWr_Addon_Hinweis_02 - Wiadomość z gospody w obozie bandytów
ITWr_Addon_Health_04 - Przepis "Pełnia życia"
ITWr_Addon_Mana_04 Mana - Przepis "Pełnia many"
ITWr_Addon_Hinweis_01 - Wiadomoś z chaty na bagnach
ITWr_Addon_William_01 - Liścik Williama
ITWr_Addon_MCELIXIER_01 - Przepis "Mikstura przemiany dusz"
ITWr_Addon_Pirates_01 - List z kieszeni Angusa
ITWr_Addon_Joint_01 - Przepis na "Zielonego nowicjusza"
ITWr_Addon_Lou_Rezept - Przepis "Młot Lou"
ITWr_Addon_Lou_Rezept2 - Przepis "Podwójny młot Lou"
ITWr_Addon_Piratentod - Przepis "Szybki śledź"
Fakescroll_Addon - Kawałek papieru
ITWr_Addon_AxtAnleitung - Instrukcja zrobienia Bandyckiego topora
ITWr_Addon_SUMMONANCIENTGHOST - Przyzwanie Qurahodrona
ITWr_Map_AddonWorld - Mapa Jarkendaru

Inne:
ItMi_GoldNugget_Addon - Bryłka złota
ItMi_Addon_WhitePearl - Biała Perła
ItMi_Addon_Joint_01 - Zielony nowicjusz
ItMi_BaltramPaket - Dostawa Baltrama
ItMi_Packet_Baltram4Skip_Addon - Paczka dla Skipa
ItMi_BromorsGeld_Addon - Złota misa Bromora
ItSe_ADDON_CavalornsBeutel - Skórzana torba Cavalorna
ItMi_Skull - Czaszka
ItMi_IECello - Wiolonczela
ItMi_IECelloBow - Smyczek wiolonczeli
ItMi_IEDrum - Bęben
ItMi_IEDrumScheit - Trąba
ItMi_IEDrumStick - Pałeczka
ItMi_IEDudelBlau - Niebieskie dudy
ItMi_IEDudelGelb - Żółte dudy
ItMi_IEHarfe - Harfa
ItMi_IELaute - Lutnia
ItMi_Addon_Lennar_Paket - Brzęcząca paczka z wytrychami
ItMi_Zeitspalt_Addon - Czarna ruda

Kamienne Tablice:
ItWr_StrStonePlate1_Addon - Kamienna tablica siły I
ItWr_StrStonePlate2_Addon - Kamienna tablica siły II
ItWr_StrStonePlate3_Addon - Kamienna tablica siły III
ItWr_DexStonePlate1_Addon - Kamienna tablica zręczności I
ItWr_DexStonePlate2_Addon - Kamienna tablica zręczności II
ItWr_DexStonePlate3_Addon - Kamienna tablica zręczności III
ItWr_HitPointStonePlate1_Addon - Kamienna tablica życia I
ItWr_HitPointStonePlate2_Addon - Kamienna tablica życia II
ItWr_HitPointStonePlate3_Addon - Kamienna tablica życia III
ItWr_ManaStonePlate1_Addon - Kamienna tablica magii I
ItWr_ManaStonePlate2_Addon - Kamienna tablica magii II
ItWr_ManaStonePlate3_Addon - Kamienna tablica magii III
ItWr_OneHStonePlate1_Addon - Kamienna tablica walki bronią jednoręczną I
ItWr_OneHStonePlate2_Addon - Kamienna tablica walki bronią jednoręczną II
ItWr_OneHStonePlate3_Addon - Kamienna tablica walki bronią jednoręczną III
ItWr_TwoHStonePlate1_Addon - Kamienna tablica walki bronią dwuręczną I
ItWr_TwoHStonePlate2_Addon - Kamienna tablica walki bronią dwuręczną II
ItWr_TwoHStonePlate3_Addon - Kamienna tablica walki bronią dwuręczną III
ItWr_BowStonePlate1_Addon - Kamienna tablica łuczników I
ItWr_BowStonePlate2_Addon - Kamienna tablica łuczników II
ItWr_BowStonePlate3_Addon - Kamienna tablica łuczników III
ItWr_CrsBowStonePlate1_Addon - Kamienna tablica kuszników I
ItWr_CrsBowStonePlate2_Addon - Kamienna tablica kuszników II
ItWr_CrsBowStonePlate3_Addon - Kamienna tablica kuszników III

Mikstury:
ItPo_Addon_Geist_01 - Przemiana dusz (niepoznane działanie składników)
ItPo_Addon_Geist_02 - Przemiana dusz (działa poprawnie)
ItPo_Health_Addon_04 - Pełnia życia
ItPo_Mana_Addon_04 - Pełnia Many

Bronie:
ItMW_Addon_Knife01 - Nóż na wilki
ItMW_Addon_Stab01 - Kostur maga
ItMW_Addon_Stab02 - Magiczna różdżka
ItMW_Addon_Stab03 - Wodny kostur
ItMW_Addon_Stab04 - Kostur Ulthara
ItMW_Addon_Stab05 - Tajfun
ItMW_Addon_Hacker_1h_01 - Maczeta
ItMW_Addon_Hacker_1h_02 - Stara maczeta
ItMW_Addon_Hacker_2h_01 - Wielka maczeta
ItMW_Addon_Hacker_2h_02 - Stara, wielka maczeta
ItMW_Addon_Keule_1h_01 - Sługa wichru
ItMW_Addon_Keule_2h_01 - Sługa burzy
ItMw_FrancisDagger_Mis - Złoty sztylet
ItMw_RangerStaff_Addon - Pika bojowa Wodnego Kręgu
ItMw_Addon_PIR2hAxe - Miażdżydeska
ItMw_Addon_PIR2hSword - Miecz pokładowy
ItMw_Addon_PIR1hAxe - Topór pokładowy
ItMw_Addon_PIR1hSword - Kordelasr
ItMw_Addon_BanditTrader - Pałasz bandytów
ItMw_Addon_Betty - Betty
ItRw_Addon_MagicArrow - Magiczna strzała
ItRw_Addon_FireArrow - Ognista strzała
ItRw_Addon_MagicBow - Magiczny łuk
ItRw_Addon_FireBow - Ognisty Łuk
ItRw_Addon_MagicBolt - Magiczny bełt
ItRw_Addon_MagicCrossbow - Magiczna kusza


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe
Post: 06 kwie 2010, 19:27 
Offline
Pot
Pot

Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16
Posty: 103
efekty

spellFX_Thunderstorm
spellFX_Thunderstorm_INVESTGLOW
spellFX_Thunderstorm_Dome
spellFX_Thunderstorm_Flash
spellFX_ThunderStorm_Screenblend
spellFX_ThunderStorm_Screenblend
spellFX_Skull
spellFX_Skull_Skull
spellFX_Skull_SPREAD
spellFX_Skull_COLLIDEFX
spellFX_SuckEnergy
spellFX_SuckEnergy_Invest
spellFX_SuckEnergy_SlowTime
spellFX_SuckEnergy_BloodFly
spellFX_SuckEnergy_SENDPERCEPTION
spellFX_Energyball
spellFX_Energyball_TARGET
spellFX_Icelance
spellFX_Icelance_COLLIDEFX
SPELLFX_WATERFIST
spellFX_Waterfist_COLLIDEFX
spellFX_Waterfist_COLLIDEDYNFX
SPELLFX_WATERFIST_ABYSS
spellFX_Swarm
spellFX_Greententacle
spellFX_Greententacle_Bridge
SpellFX_Greententacle_TARGET
spellFX_Geyser
spellFX_Geyser_FOUNTAIN
spellFX_Whirlwind
spellFX_Whirlwind_COLLIDE
spellFX_Whirlwind_Invest
spellFX_Whirlwind_Sound
spellFX_Whirlwind_TARGET
spellFX_Whirlwind_SENDPERCEPTION
spellFX_INCOVATION_GREEN
spellFX_INCOVATION_RED
spellFX_INCOVATION_BLUE
spellFX_INCOVATION_VIOLET
spellFX_INCOVATION_WHITE
spellFX_LIGHTSTAR_VIOLET
spellFX_LIGHTSTAR_WHITE
spellFX_LIGHTSTAR_BLUE
spellFX_LIGHTSTAR_RED
spellFX_LIGHTSTAR_GREEN
spellFX_LIGHTSTAR_ORANGE
spellFX_Innoseye
spellFX_HealShrine
spellFX_RingRitual1
spellFX_RingRitual2
spellFX_LIGHTSTAR_RingRitual
spellFX_ItemAusbuddeln
spellFX_BeliarsWeapon_Upgrate
spellFX_Maya_Ghost
spellFX_BELIARSRAGE
spellFX_BELIARSRAGE_target_Cloud
spellFX_BELIARSRAGE_COLLIDE
spellFX_Light
spellFX_Light_ACTIVE
spellFX_PalLight
spellFX_PalLight_ACTIVE
spellFX_Firebolt
spellFX_Firebolt_COLLIDEFX
spellFX_Firebolt_COLLIDEDYNFX
spellFX_ChargeFireball
spellFX_ChargeFireball_InVEST_BLAST1
spellFX_ChargeFireball_InVEST_BLAST2
spellFX_ChargeFireball_InVEST_BLAST3
spellFX_ChargeFireball_InVEST_BLAST4
spellFX_ChargeFireball_COLLIDE
spellFX_ChargeFireball_COLLIDEDYNFX
spellFX_InstantFireball
spellFX_InstantFireball_FIRECLOUD
spellFX_InstantFireball_COLLIDE
spellFX_InstantFireball_COLLIDE_KEY_INVEST_1
spellFX_InstantFireball_COLLIDEDYNFX
spellFX_InstantFireball_COLLIDEDYNFX_KEY_INVEST_1
spellFX_Firestorm
spellFX_FireStorm_INVESTSOUND
spellFX_FireStorm_INVESTBLAST1
spellFX_FireStorm_INVESTBLAST2
spellFX_FireStorm_INVESTBLAST3
spellFX_FireStorm_INVESTBLAST4
spellFX_Firestorm_SPREAD
spellFX_Firestorm_COLLIDE
spellFX_Pyrokinesis
spellFX_Pyrokinesis_INVESTSOUND
spellFX_Pyrokinesis_INVESTBLAST1
spellFX_Pyrokinesis_INVESTBLAST2
spellFX_Pyrokinesis_INVESTBLAST3
spellFX_Pyrokinesis_INVESTBLAST4
spellFX_Pyrokinesis_SPREAD
spellFX_FireRain
spellFX_FireRain_RAIN
spellFX_FireRain_SUB
spellFX_FireRain_INVESTGLOW
spellFX_Teleport
spellFX_Teleport_ORIGIN
spellFX_Teleport_RING
spellFX_Teleport_CAST
spellFX_PalHeal
spellFX_PalHeal_START
spellFX_PalHeal_ORIGIN
spellFX_Heal
spellFX_Heal_ORIGIN
spellFX_Heal_LEFTHAND
spellFX_Transform
spellFX_Transform_ORIGIN
spellFX_Transform_BLEND
spellFX_Lightning
spellFX_LightningFlash
spellFX_LightningFlash_HEAVENSRAGE
spellFX_LightningFlash_target_Cloud
spellFX_LightningFlash
spellFX_LightningFlash_target
spellFX_LightningFlash_target_Cloud
spellFX_LightningFlash_target_GROUND
spellFX_Zap
spellFX_Zap_COLLIDE
spellFX_Zap_COLLIDEDYNFX
spellFX_PalHolyBolt
spellFX_PalHolyBolt_COLLIDE
spellFX_PalHolyBolt_COLLIDEDYNFX
spellFX_Icebolt
spellFX_Icebolt_COLLIDE
spellFX_Icebolt_COLLIDEDYNFX
spellFX_chargezap
spellFX_chargezap_InVEST_BLAST1
spellFX_chargezap_InVEST_BLAST2
spellFX_chargezap_InVEST_BLAST3
spellFX_chargezap_InVEST_BLAST4
spellFX_chargezap_COLLIDE
spellFX_IceCube
spellFX_IceCube_COLLIDE
spellFX_Icespell_Invest
spellFX_Icewave
spellFX_Icewave_WAVE
spellFX_Icewave_SUB
spellFX_SummonCreature_ORIGIN
spellFX_SummonCreature_LEFTHAND
spellFX_SummonGolem
spellFX_SummonSkeleton
spellFX_SummonGoblinSkeleton
spellFX_SummonWolf
spellFX_SummonDemon
spellFX_SummonGuardian
spellFX_SummonZombie
spellFX_SummonMud
spellFX_ArmyOfDarkness
spellFX_MassDeath
spellFX_Massdeath_EXPLOSION
spellFX_MassDeath_GROUND
spellFX_Massdeath_LEFTHAND
spellFX_MassDeath_SUB
spellFX_MassDeath_COLLIDEDYNFX
spellFX_DestroyUndead
spellFX_Destroyundead_COLLIDE
spellFX_Destroyundead_COLLIDEDYNFX
spellFX_PalRepelEvil
spellFX_REPELEVIL_TRAIL
spellFX_PalRepelEvil_COLLIDE
spellFX_PalRepelEvil_COLLIDEDYNFX
spellFX_MasterOfDisaster
spellFX_MasterOfDisaster_TRAIL
spellFX_MasterOfDisaster_COLLIDE
spellFX_MasterOfDisaster_COLLIDEDYNFX
spellFX_PalDestroyEvil
spellFX_PalDestroyEvil_COLLIDE
spellFX_PalDestroyEvil_COLLIDEDYNFX
spellFX_WindFist
spellFX_Windfist_Invest
spellFX_Windfist_INVESTBLAST
spellFX_Windfist_Cast
spellFX_Windfist_COLLIDEDYNFX
spellFX_Sleep
spellFX_Sleep_ORIGIN
spellFX_Sleep_TARGET
spellFX_Charm
spellFX_CHARM_ORIGIN
spellFX_CHARM_TARGET
spellFX_Pyrokinesis
spellFX_Pyrokinesis_TARGET
spellFX_Pyrokinesis_BRIDGE
spellFX_Fear
spellFX_Fear_WINGS
spellFX_Fear_WINGS2
spellFX_Fear_GROUND
spellFX_FEAR_SENDPERCEPTION
spellFX_BreathOfDeath
spellFX_BreathOfDeath_Invest
spellFX_BreathOfDeath_Cast
spellFX_BreathOfDeath_Target
spellFX_Shrink
spellFX_Shrink_Origin
spellFX_Concussionbolt
spellFX_Concussionbolt_COLLIDE
spellFX_Concussionbolt_COLLIDEDYNFX
spellFX_Deathbolt
spellFX_Deathbolt_FIRECLOUD
spellFX_Deathbolt_COLLIDE
spellFX_Deathbolt_COLLIDE_KEY_INVEST_1
spellFX_Deathbolt_COLLIDEDYNFX_KEY_INVEST_1
spellFX_Deathball
spellFX_Deathball_FIRECLOUD
spellFX_Deathball_COLLIDE
spellFX_Deathball_COLLIDEDYNFX
VOB_BURN
VOB_BURN_CHILD1
VOB_BURN_CHILD2
VOB_BURN_CHILD3
VOB_BURN_CHILD4
VOB_BURN_CHILD5
VOB_BURN_CHILD6
VOB_MAGICBURN
VOB_MAGICBURN_CHILD1
VOB_MAGICBURN_CHILD2
VOB_MAGICBURN_CHILD3
VOB_MAGICBURN_CHILD4
VOB_MAGICBURN_CHILD5
VOB_MAGICBURN_CHILD6
spellFX_MagicFire_HUMANSMOKE
spellFX_Firespell_HUMANSMOKE
spellFX_Lightning_TARGET
spellFX_Thunderspell_SENDPERCEPTION
spellFX_Thunderspell_SENDPERCEPTION_CHILD1
spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD2
spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD3
spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD4
spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD5
spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD6
spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD7
spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD8
spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD9
spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD10
spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD11
FX_EarthQuake
CONTROL_LEAVERANGEFX
CONTROL_CASTBLEND
TRANSFORM_CASTBLEND
TRANSFORM_NOPLACEFX
DEMENTOR_FX
FOV_MORPH1
FOV_MORPH2
SLOW_MOTION
FOCUS_HIGHLIGHT
SLOW_TIME
SLOW_TIME_CHILD
SLOW_TIME_CHILD2
sLEEP_BLEND
spellfx_firearmor_smoke
spellfx_firearmor
spellfx_fireswordblack
SPELLFX_FIRESWORD_ATTACK
SPELLFX_FIRESWORD_HIT
SPELLFX_MAGESTAFF1
SPELLFX_MAGESTAFF2
SPELLFX_MAGESTAFF3
SPELLFX_MAGESTAFF4
SPELLFX_MAGESTAFF5
SPELLFX_BOW
SPELLFX_FIREBOW
SPELLFX_ARROW
SPELLFX_FIREARROW
SPELLFX_CROSSBOW
SPELLFX_BOLT
SPELLFX_ITEMGLIMMER
sPELLFX_MANAPOTION
SPELLFX_HEALTHPOTION
SPELLFX_YELLOWPOTION
SPELLFX_WEAKGLIMMER
SPELLFX_WEAKGLIMMER_RED
SPELLFX_WEAKGLIMMER_BLUE
SPELLFX_WEAKGLIMMER_YELLOW
SPELLFX_ITEMSTARS
SPELLFX_ITEMSTARS_RED
SPELLFX_ITEMSTARS_BLUE
SPELLFX_ITEMSTARS_YELLOW
SPELLFX_GLOW
SPELLFX_UNDEAD_DRAGON
SPELLFX_DRAGONEYE_LEFT
SPELLFX_DRAGONEYE_RIGHT
spellFX_InvisibleProjectile
SPELLFX_WATERFIST_CAST

tylko sie nie zdziwcie ze 90% powoduje crasha (te czarow)

Przydatni npc:
pc_rockefeller -itemy
pc_itemfeller - wiecej itemow
itemhosti - znowu itemy
fh - mozna mu zmienic twarz
sh - mozna zmienic rozdzial
ch - nauczyciel wszystkiego
ta_testmodel - moze za anmi chodzic
aya_testmodel - moze za nami chodzic wzamian za nasze zloto
pc_hero - bezio

Flagsy u npc:

0 - zwykly smiertelny
1 - chyba to samo roznicy nie widzialem
2 - niesmiertelny ale nie mowi "ubierz sie porzadnie"
3 - niesmiertelny i mowi "ubierz sie porzadnie"
4 - smiertelny oraz przezroczysty (trzeba na niego wejsc i wyjsc by efekt ducha zadzialal)
5 - nie wiem pewno tez jak 4
6 - niesmierlelny i przezroczysty

Itemy:

Flags:
11111 - bron jednoreczna
66666 - bron dureczna
-1 - nie da sie podniesc
na luk i kusze nie pamietam :D

Mainflags:
2 - do walki w zwarciu
4 - na dystans

inne ustawienie dot. itemow:
range - zasieg najlepiej od 10 do 140
damagetotal - to chyba nic nie daje zeby obrazenia ustawic trzeba wejsc w "damage"
typy dmg:
1 - podrzuca w gore
2 - od broni
4 - od potwora
8 - od ognia
16 - odrzuca
24 - podpala i odrzuca
64 - od lukow i kusz czyli zabija odrazu

Ustawianie guild & trueguild przez SET:
set guild - gildia zwykla odpowiada za to jak reaguja na nas npc
set trueguild - gildia prawdziwa odpowiada jak my reagujemy na npc oraz czy mozemy otworzyc ekwipunek albo jak wyglada textura krwi

a teraz jak sie tu gildie nazywaja bo tu nie ma nomerow np 0 tylko "GIL_(tu nazwa gildi)" odnosi sie to do guild i trueguild, tylko zenazwy gildi potworow dajemy pelne a ludzkich gildi skroty czyli np:

GIL_PAL - palek
GIL_SLD - najemnik
GIL_DJG - lowca dragow
GIL_ORC - orc
GIL_NONE - brak
GIL_DEMON - demon
GIL_SKELETON - kostek

czyli na wilka bedzie GIL_WOLF ale jak na magnata? daje sie edit focus/edit abitles i u gory pisze gildia_numer_imie tak wiec u gomeza zobaczymy EBR_100_GOMEZ czyli gildia magnata to GIL_EBR proste?

Uwaga! set guild i trueguild dzialaja na nas jak nie mamy nikogo nacelowanego a jak mamy to na niego

Attitudes:
czyli jak npc reagune na nas i mozena innych ale tego pewien nie jestem ustawiamy przez SET PERMATTITUDE oraz SET TEMPATTITUDE ustawiamy obydwie rzeczy ale to dziala tylko na nacelowanego (podswietlonego) npc i najlepiej go F6 zapauzowac by mu sie nie zmienilo

friendly - przyjazny
angry - zly
neutral - neutralny
hostile - wrog chce nas zajebac

Scemenames:
to sa animacje uzycia itemow np. ze zjada jablko a piwo pije, dajemy edit focus na przedmiot i ustawiamy scemename

food - jedzenie
foodhuge - jedzenie czegos wiekszego
potion - powolne picie
potionfast - szybkie picie
mapsealed - czyta/otwiera ale po uzycie przedmot znika
map - to samo tlyko przedmot nie znika
broom - zamiata
brush - myje
joint - pali ziolo

FightTactic:
taktyka walki ustawiamy w edit focus/abitles zmienia ona sposob walki npc

0 - nie walczy tylko stoi z wyciagnieta bronia
1 - walczy ale stoi w miejscu
2 - walczy normalnie ale slabo
3 - walczy lepiej bo nie atakuje biegnac
4 - walczy po mistrzowsku

OverLayMDS:
czyli animacje naszego npc wpisujemy w konsoli "apply overlaymds"

humans_militia - chod straznika
humans_mage - chodmaga
humans_tired - chod kopacza
humans_arrogance - chod magnata
humans_relaxed - chod dresa
humans_flee - bieg uciekajacego
humans_sprint - szybki bieg
humans_skeleton - umiera jak szkielet
humans_skeleton_fly - latac kazdy moze
humans_1hst2 - mistrz w broni 1h
humans_2hst2 - mistrz w broni 2h
humans_bowt2 - mistrz w luku
humans_cbowt2 - mistrz w kuszy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe
Post: 06 kwie 2010, 21:19 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
"na luk i kusze nie pamietam "
ty to pisales?

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe
Post: 07 kwie 2010, 6:23 
Offline
Pot
Pot

Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16
Posty: 103
tak pisałem to na stronie studia filmowego gdzieś rok temu ale tutaj to skopiowałem żegy nie było


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe
Post: 07 kwie 2010, 12:27 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 12:57
Posty: 131
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Nie chciało mi się wszystkiego przeglądać, sporo. No dobra, cholernie tego dużo. Ale ja głównie jedynie gram, więc mi takie komendy nie potrzebne. Kiedyś to nawalałem na kodach, ale te czasy to już zamierzchła przeszłość.

_________________
I believe I can't fly...
I believe I can hit the ground...
But even so your soul belongs to ME ! ! !


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe
Post: 08 kwie 2010, 6:24 
Offline
Ksi
Ksi
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 9:45
Posty: 278
Lokalizacja: Łanięta
Jedyne co miałem ochotę powiedzieć jak przewijałem w dół bez końca to : Ja Pier****  :)

Ja też nigdy nie gram na kodach, no dobra jak zaczynałem to na czitach pykałem, ale teraz już rzadko, tylko jak mam jakiś problem czy bug

_________________
Obrazek

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe
Post: 08 kwie 2010, 18:27 
Offline
Pot
Pot

Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16
Posty: 103
a czy ja mówię o graniu na kodach
większość kodów ponad 80% jest niepotrzebnych do gry te kody są głównie do machinimy czyli kręcenia filmów


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe
Post: 23 maja 2010, 16:34 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2009, 19:07
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
No tak looknijcie sobie ile jest filmików tej machinymy! To się w pale nie mieści i dobrze że głownie polacy robią machinime gothica. Chluba dla kraju!!!!

_________________
Painkiller Najlepsza Polska Strzelanka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe
Post: 26 maja 2010, 8:18 
Offline
Pot
Pot

Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16
Posty: 103
no ba ale i tak najlepsze filmy machinimowane powstają za oceanem
Te filmy nawet zostały wydane na płytach i są dostępne w sprzedaży


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe
Post: 25 lis 2010, 20:41 
Offline
Pot
Pot

Rejestracja: 23 gru 2008, 10:44
Posty: 63
Podstawówka to pikuś, zaś w Noc Kruka czasami muszę


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane