:24
Pot |
Widzę że na tym forum rośnie zainteresowanie Gothicem wieć postanowiłem zrobić temat o kodach i komendach i sztuczkach
Choć sam na kodach nie gram bynajmiej się staram jak już to dla zabawy. Kody i komendy używam do tworzenia filmów z gothicu Bez tych rzeczy nie powstanie żaden profesjonalny film Podstawowe komendy Komenda Efekt insert "przedmiot" Polecenie służące do wstawiania przedmiotów, potworów. W miejsce "przedmiot" wstawia się kod danego przedmiotu, ich listę znajdziesz w tym dziale edit abilities W skrócie 'eab'. Pojawia się nowe okienko, w którym można modyfikować umiejętności i różne cechy (szerszy opis poniżej) edit focus Edycja umiejętności nacelowanego NPC (podświetlonego) cheat god Nieśmiertelność cheat full Regeneruje życie i manę goto waypoint "miejsce" Teleportuje kierowaną postać w wybrane miejsce (szerszy opis poniżej) goto pos X Y Z Teleportuje kierowaną postać do współrzędnych X Y Z (aktualne współrzędne pozycji sprawdza się za pomocą kombinacji 'Alt+P', szerszy opis poniżej) aigoto "miejsce" Postać biegnie do wyznaczonego waypointa goto camera Postać teleportuje się do miejsca, gdzie znajduje się kamera (kierowanie kamerą z użyciem 'F6') toggle frame Wyświetla liczbę klatek na sekundę toggle time Włącza zegar z czasem gry w prawym górnym rogu ekranu kill Zabija nakierowanego NPC hero export "nazwa pliku" Wyeksportowuje kierowaną postać do pliku "nazwa pliku" w folderze Gothic\Saves\ hero import "nazwa pliku" Importuje postać zapisaną w pliku "nazwa pliku" w folderze Gothic\Saves\ toggle torns Postać nie może obrócić się toggle desktop Wyłączenie wszystkich menu oraz okien, znika także konsola toggle waynet Włączenie szkieletu sieci dróg NPC oraz ich nazwy ztoggle timedemo Włącza demo w Khorinis, można sprawdzić ilość klatek zfogzone Włącza mgłę na aktualną widoczność set modelfatness Ustawianie grubości kierowanej postaci, po wpisaniu kodu trzeba podać jakąś liczbę rzeczywistą set fbbox Wyświetla kod przedmiotu lub NPC (trzeba nacelować - podświetlić cel), którego można wywołać potem używając ten kod z komendą 'insert' set throw Zwiększa zasięg "celowania" (podświetlania) postaci, po wpisaniu kodu trzeba podać jakąś liczbę rzeczywistą set time "hh:mm" Zmiana obowiązującego w grze czasu. W miejsce "hh:mm" wpisuje się odpowiednie liczby, np. 12:00 (południe) set clippingfactor Zmiana widoczności, 1 to 100% (trzeba podać liczbę) witness attack Regeneruje życie nacelowanemu NPC (podświetlonemu) save infofile W folderze Gothic\System zostaje utworzony plik tekstowy "README_CONSOLE", w którym zawarte są wszystkie możliwe polecenia do konsoli. Ich funkcje zostały krótko opisane po angielsku Główny kod: goto waypoint "lokacja" (zamiast "lokacja" wstawiamy dowolną nazwę waypointa) Waypointy na wyspie Khorinis (New World) Miejsce start Początek gry, obok pergaminu Xardasa xardas Przed wieżą Xardasa lester Obozowisko Lestera w dolinie, niedaleko wieży Xardasa city1 Południowa brama miasta city2 Wschodnia brama miasta kaserne Koszary w mieście, w pobliżu stoi Ruga markt Targowisko w mieście hafen Dzielnica portowa ship Statek paladynów nw_waitfor_ship_01 Przed statkiem paladynów nw_city_hagen Ratusz w Górnym Mieście kloster Klasztor altar Kościół w Klasztorze nw_pal_secretchamber Ukryte komnaty w Klasztorze taverne Tawerna lighthause Latarnia morska troll Czarny Troll forest Północny las ritual Słoneczny Krąg stones Kamienny Krąg fp_magicgolem Magiczny Golem magecave Jaskinia z runą w Próbie Ognia levelchange Przed wejściem do przełęczy nw_pass_gate_02 Za wejściem do przełęczy sagitta Jaskinia Sagitty bigcross Skrzyżowanie na majątku ziemskim bigfarm Farma Onara bigmill Wiatrak na południu Farmy Onara wolf Majątek ziemski, północna strona sheep Przy owcach Pepe niedaleko farmy Onara crypt Krypta przy Farmie Onara farm1 Farma Lobarta nw_littlestonehendge Kamienny krąg przy Farmie Lobarta farm2 Farma Akila farm3 Farma Bengara farm4 Farma Sekoba Waypointy w Górniczej Dolinie (Old World) Miejsce start Droga przy Starej Kopalni ow_spawn_bruder Miejsce spotkania z Łowcami Smoków oc_ebr_hall_center Środek sali tronowej w Zamku oc_mage_center Pentagram w budynku Magów Ognia w zamku oc_mage_lab_alchemy Laboratorium alchemiczne w budynku Magów Ognia w zamku ow_hoshpak_01 Hosh-Pak newmine Kopalnia grupy Fajetha ow_stand_jergan Jergan oc_count_01 Engor vorposten Jaskinia z Łowcami Smoków dt Wieża z Demonami swampdragon Przed Bagiennym Smokiem firedragon Przed Ognistym Smokiem rockdragon Na moście przed Kamiennym Smokiem icedragon Przed jaskinią z Lodowym Smokiem Waypointy na wyspie Irdorath Miejsce ship Statek di_orkoberst Hala z orkami firedragon Ognisty Smok di_archol Pan Cienia Archol di_schwarzmagier Czarny Mag undeaddragon Smok-ożywieniec Pos`y Główny kod: goto pos X Y Z 'X' odpowiada za wschód/zachód, np. "5000" i postać przenosi się 5000 kroków na wschód lub "-5000" i postać przenosi się 5000 kroków na zachód. 'Y' odpowiada za wysokość, "1000" znaczy, że postać pojawi się 1000 kroków nad ziemią. 'Z' odpowiada za północ/południe, działanie podobne jak przy 'X'. Numer Pozycji Miejsce 0 [New World] Miasto Khorinis 31800 4440 -17500 [New World] Przed wieżą Xardasa 8000 380 -7050 [New World] Przed południową bramą miasta 10900 390 6200 [New World] Przed wschodnią bramą miasta 5000 800 6800 [New World] Koszary w mieście 10700 950 -4100 [New World] Górne Miasto 67300 2500 -11700 [New World] Przed Farmą Onara 45500 5000 17700 [New World] Przed Klasztorem 40000 4000 -2100 [New World] Przed tawerną 38400 3000 -25000 [New World] Wejście do Górniczej Doliny 0 1000 0 [Old World] Zamek Edit abilities Główny kod: eab Po poprawnym wpisaniu kodu w konsoli, pojawia się nowe okienko. Znajduje się w nim lista technicznych ustawień oraz umiejętności postaci. Aby zmienić wartość któregoś ustawienia, musisz najpierw wpisać jego nazwę, a następnie po znaku równości (=) podać odpowiednią wartość. Oto niektóre ustawienia: "lp" = ilość punktów nauki "exp" = ilość punktów doświadczenia "attribute" = otwiera nowe okno z atrybutami postaci: 0 = momentalna ilość życia 1 = maksymalna ilość życia 2 = momentalna ilość many 3 = maksymalna ilość many 4 = siła 5 = zręczność "protection" = otwiera nowe okno z ustawieniami pancerza: 1 = ochrona przed bronią 3 = ochrona przed ogniem 4 = ochrona przed magią 6 = ochrona przed pociskami "name" = otwiera nowe okno z ustawieniami imienia kierowanej postaci: 0 = imię "guild" = numer gildii: 0 - brak przynależności 1 - paladyn 2 - strażnik 3 - obywatel 4 - mag 5 - nowicjusz 6 - łowca smoków 7 - najemnik Kody na animacje Play ani t_practicemagic r11 - Trenuje magię Play ani t_practicemagic2 - Trenuje magię Play ani t_practicemagic3 - Trenuje magię Play ani t_practicemagic4 - Trenuje magię Play ani s_herb_s1 r11 - "Wytwórnia ziela'' Play ani s_bsfire_s1 r11 - Używa paleniska Play ani s_bscool_s1 r11 - Używa wiadra z wodą do zahartowania ostrza Play ani s_bsanvil_s1 r11 - Używa kowadła Play ani s_bssharp_s1 r11 - Używa kamienia szlifierskiego Play ani s_lguard r11 - Stoi z rękami skrzyżowanymi na klatce piersiowej Play ani s_hguard r11 - Stoi z rękami na biodrach Play ani t_stand_2_sit - Siada Play ani s_point r11 - Wystawia prawą rękę Play ani t_1hsfree - Trening Play ani s_1hparade - Obrona Play ani s_1hattack r11 - Atak bronią jednoręczną Play ani t_1hattackr - Atak bronią jednoręczną w prawo Play ani t_1hattackl - Atak bronią jednoręczną w lewo Play ani t_1hsfinish - Dobicie Play ani t_1h_2_1hrun r11 - Wyciągnięcie broni jednoręcznej Play ani s_2hattack r11 - Atak bronią dwuręczną Play ani t_2hattackr r11 - Atak bronią dwuręczną w prawo Play ani t_2hattackl - Atak bronią dwuręczną w lewo Play ani t_2h_2_2hrun r11 - Wyciągnięcie broni dwuręcznej Play ani t_bow_2_bowrun r11 - Wyciągnięcie łuku Play ani s_bowaim r11 - Gotowość do strzału z łuku Play ani t_bowreload r11 - Strzał z łuku Play ani t_cbow_2_cbowrun r11 - Wyciągnięcie kuszy Play ani s_cbowaim r11 - Gotowość do strzału z kuszy Play ani t_cbowreload r11 - Strzał z kuszy Play ani t_pee r11 - załatwia się Play ani s_wash r11 - Myje się Play ani s_pray r11 - Modli się Play ani s_heashoot - Lewituje Play ani s_pan_s1 r11 - Smaży na patelni Play ani s_lab_s1 r11 - Robi miksturę Play ani s_cauldron_s1 r11 - Używa kotła (gotuje) Play ani s_lute_s1 r11 - Gra na lutni Play ani t_plunder r11 - Zbiera (tak jak zbieracze ) Play ani s_ladder_s0 r11 - Stoi na drabinie Play ani t_ladder_s1_2_s2 r11 - Wchodzi po drabinie Play ani s_dead r11 - Leży zabity na brzuchu Play ani s_deadb r11 - Leży zabity na plecach Play ani s_woundedb r11 - Leży pobity (i trzyma się za brzuch) Play ani t_bed_back_s0_2_s1 r11 - Kładzie się do łóżka Play ani t_chestsmall_stand_2_s0 r11 - Klęka przy skrzyni Play ani t_chestsmall_s0_2_s1 r11 - Otwiera skrzynię Play ani t_door_front_s0_2_s1 r11 - Otwiera drzwi Play ani t_stand_2_iget r11 - Podnosi przedmiot Play ani t_vweel_s0_2_s1 r11 - Obraca kołowrót Play ani s_bench_s1 r11 - Siedzi na ławce Play ani s_throne_s1 r11 - Siedzi na tronie Play ani s_chair_s1 r11 - Siedzi na krześle/stołku Play ani s_repair_s1 - Naprawia dom Play ani t_ladder_s2_2_s1 - Schodzi z drabiny Play ani t_bed_back_s1_2_s0 - Podnosi się z łóżka (z prawej strony) Play ani t_bed_front_s1_2_s0 - Podnosi się z łóżka (z lewej strony) Play ani t_bed_front_s0_2_s1 - Podnosi się z łóżka (z lewej strony) Play ani t_chestsmall_s1_2_s0 - Zamyka skrzynkę Play ani t_chestsmall_s0_2_stand - Wstaje od skrzynki (przestaje klękać) Play ani t_chestbig_s0_2_stand - Wstaje od skrzyni (przestaje klękać) Play ani t_chestbig_s1_2_s0 - Zamyka skrzynię Play ani t_chestbig_s0_2_s1 - Otwiera skrzynię Play ani t_chestbig_stand_2_s0 - Klęka przy skrzyni Play ani t_door_front_s1_2_s0 r11 - Zamyka drzwi (od frontu) Play ani t_chestsmall_s1_2_s0 - Zamyka skrzynkę Play ani t_chestsmall_s0_2_stand - Wstaje od skrzynki (przestaje klękać) Play ani t_chestbig_s0_2_stand - Wstaje od skrzyni (przestaje klękać) Play ani t_chestbig_s1_2_s0 - Zamyka skrzynię Play ani t_chestbig_s0_2_s1 - Otwiera skrzynię Play ani t_chestbig_stand_2_s0 - Klęka przy skrzyni Play ani t_door_front_s1_2_s0 r11 - Zamyka drzwi (od frontu) Play ani t_door_back_s1_2_s0 r11 - Zamyka drzwi (od tyłu) Play ani t_door_back_s0_2_s1 r11 - Otwiera drzwi (od tyłu) Play ani t_iget_2_stand - Zabiera przedmiot do siebie Play ani t_vwheel_s1_2_s0 - Obraca kołowrót z prawej strony na lewą Play ani s_book_s1 - Czyta Play ani t_dialoggesture_(01 - 21) - Robi takie ruchy jak przy rozmowie, napisz bez nawiasu (kod do GI, w G2 niestety nie działa) Play ani t_yes - Kiwa głową w dół (tak) Play ani t_dontknow - Wzrusza ramionami Play ani t_search - Rozgląda się Play ani t_igetyou - Wskazuje... Play ani t_no - Pokazuje "nie" Play ani s_ore_s0 - Kopie rudę... Play ani t_watchfight_yeah - Dopinguje Play ani t_watchfight_ohno - Zasmuca się Play ani s_claphands - Klaszcze Kody na Potwory: insert lurker -pojawienie się topielca insert draconian - pojawienie się jaszczuroczłeka insert scavenge r- pojawienie się ścierwojada insert wolf -pojawienie się wilka insert blackwolf -pojawienie się czarnego wilka insert troll -pojawienie się trolla insert troll_black -pojawienie się czarnego trolla insert orcwarrior_harad -pojawienie się orka-zwiadowcy insert skeleton -pojawienie się szkieleta insert harpie -pojawienie się harpii insert shadowbeast -pojawienie się cieniostwora. insert swampshark -pojawienie się błotnego węża insert icegolem - pojawienie się lodowego golema insert stonegolem -pojawienie się kamiennego golema insert firegolem -pojawienie się ognistego golema insert snapper -pojawienie się zębacza Insert dragonsnapper - pojawienie się smoczego zębacza insert demon - pojawienie się demona insert waran - pojawienie się jaszczura insert firewaran - pojawienie się ognistego jaszczura insert undeadorcwarrior - pojawienie się orka-ożywieńca. insert dragon_undead - pojawienie się smoka-ożywieńca. Insert dragon_rock - pojawienie się kamiennego smoka Insert dragon_ice - pojawienie się lodowego smoka Insert dragon_swamp - pojawienie się bagiennego smoka Insert dragon_fire - pojawienie się ognistego smoka Insert dragon_testmodell - pojawienie się małego ognistego smoka insert shadowbeast_skeleton - pojawienie się cieniostwora-szkieleta insert orcwarrior_harad - pojawienie się orka-zwiadowcy insert minecrawler pojawienie się pełzacza ORCWARRIOR_HARAD - ork zwiadowca DMT_DEMENTORAMBIEND - poszukiwacz ORCWARRIOR_ROAM - Ork Wojownik ORCSHAMAN_SIT - Ork Szaman ORCELITE_ROAM Orka Elita Skeleton_Lord wojownik Cienia Skeletonmage szkielet mag Gothic 2 Bronie jedno-dwu ręczne ITMW_1H_SWORD_L_03 - Nóż na wilki ITWM_1H_COMMON_01 - Samodzielnie wykuty miecz ITMW_STREITKOLBEN - Buława ITMW_SHORTSWORD4 - Wilczy kieł ITMW_2H_SLD_AXE - Kiepski topór bojowy ITMW_DOPPELAXT - Topór obosieczny ITMW_ELBASTARDO - El Bastardo ITMW_FOL TERAXT - Katowski topór ITMW_KRIEGSKEULE - Pałka bojowa ITMW_KRUMMSCHWERT - Kordelas ITMW_MEISTERDEGEN - Miecz mistrzowski ITMW_MORGENSTERN - Buława i łańcuch ITMW_RUBINKLINGE - Rubinowe ostrze ITMW_2H_ORCAXE_01 - Lekki orkowy topór ITMW_2H_ORCAXE_02 - Średni orkowy topór ITMW_2H_ORCAXE_03 - Ciężki orkowy topór ITMW_2H_ORCAXE_04 - Ogromny orkowy topór ITMW_SCHLACHTAXT - Topór wojenny ITMW_2H_ORCSWORD_01 - Jaszczurzy miecz ITMW_2H_ORCSWORD_02 - Orkowy miecz wojenny ITMW_DOPPELAXT - Wielki topór ITMW_SHORTSWORD1 - Krótki miecz straży ITMW_HELLEBARDE - Halabarda ITMW_INQUISITOR - Inkwizytor ITMW_STEINBRECHER - Oskard ITMW_KRIEGSHAMMER1 - Młot wojenny ITMW_KRIEGSHAMMER2 - Ciężki młot wojenny ITMW_STURMBRINGER - Ostrze Burzy ITMW_SHORTSWORD2 - Kiepski krótki miecz ITMW_1H_MIL_SWORD - Kiepski szeroki miecz ITMW_SHORTSWORD5 - Dobry krótki miecz ITMW_SHORTSWORD3 - Krótki miecz ITMW_1H_VLK_SWORD - Miecz ITMW_1H_SLD_AXE - Kiepski tasak ITMW_1H_SLD_SWORD - Kiepski miecz ITMW_SCHWERT1 - Dobry miecz ITMW_SCHWERT2 - Długi miecz ITMW_SCHWERT4 - Dobry długi miecz ITMW_2H_SLD_SWORD - Kiepski miecz dwuręczny ITMW_2H_SWORD_M_01 - Zardzewiały miecz dwuręczny ITMW_ZWEIHAENDER1 - Lekki miecz dwuręczny ITMW_ZWEIHAENDER2 - Miecz dwuręczny ITMW_1H_PAL_SWORD - Miecz paladyna ITMW_2H_PAL_SWORD - Miecz dwuręczny paladyna ITMW_SCHWERT3 - Kiepski miecz półtoraręczny ITMW_1H_SPECIAL_02 - Magiczny miecz półtoraręczny ITMW_SCHWERT5 - Dobry miecz półtoraręczny ITMW_ZWEIHAENDER4 - Ciężki miecz dwuręczny ITMW_1H_ BLESSED _03 - Gniew Innosa ITMW_RUNENSCHWERT - Miecz runiczny ITMW_1H_BLESSED_01 - Kiepskie ostrze magiczne ITMW_2H_SPECIAL_02 - Ciężki magiczny miecz dwuręczny ITMW_1H_ BLESSED _02 - Błogosławione ostrze magiczne ITMW_2H_SPECIAL_04 - Duże magiczne ostrze na smoki Insert holy_hammer mis - młot Innosa Insert itmi_innoseye_mis - naładowane oko innosa Insert itmi_innoseye_broken_mis - pozbawione mocy oko innosa Bronie dystansowe ITRW_ARROW - Strzała ITRW_BOLT - Bełt ITRW_BOW_L_01 - Krótki łuk ITRW_SLD_BOW - Łuk ITRW_BOW_M_03 - Długi łuk ITRW_BOW_L_02 - Łuk wierzbowy ITRW_BOW_L_03 - Łuk myśliwski ITRW_BOW_M_01 - Łuk kompozytowy ITRW_BOW_M_02 - Łuk jesionowy ITRW_BOW_H_02 - Łuk dębowy ITRW_BOW_H_03 - Łuk wojenny ITRW_BOW_M_02 - Łuk jesionowy ITRW_BOW_M_04 - Łuk bukowy ITRW_BOW_H_01 - Kościany łuk ITRW_BOW_H_04 - Smoczy łuk ITRW_CROSSBOW_L_02 - Lekka kusza ITRW_DRAGOMIRSARMBRUST_MIS - Kusza Dragomira ITRW_CROSSBOW_M_01 - Kusza ITRW_CROSSBOW_L_01 - Kusza myśliwska ITRW_CROSSBOW_M_02 - Kusza bojowa ITRW_CROSSBOW_H_01 - Ciężka kusza ITRW_CROSSBOW_H_02 - Kusza łowcy smoków |
alcatraz10 |
|
|||||
Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16 Posty: 103 |
|
|||||
Na górę | |
|||||
alcatraz10 |
|
|||||
Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16 Posty: 103 |
|
|||||
Na górę | |
|||||
pa1ner |
|
||||||
Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04 Posty: 251 |
|
||||||
Na górę | |
||||||
alcatraz10 |
|
|||||
Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16 Posty: 103 |
|
|||||
Na górę | |
|||||
Galbatorix07 |
|
||||||
Rejestracja: 12 lut 2010, 12:57 Posty: 131 Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski |
|
||||||
Na górę | |
||||||
Shadow |
|
||||
Rejestracja: 17 paź 2009, 9:45 Posty: 278 Lokalizacja: Łanięta |
|||||
Na górę | |
||||
alcatraz10 |
|
|||||
Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16 Posty: 103 |
|
|||||
Na górę | |
|||||
PainkillerAnime |
|
||||||
Rejestracja: 18 paź 2009, 19:07 Posty: 64 Lokalizacja: Tychy |
|
||||||
Na górę | |
||||||
alcatraz10 |
|
|||||
Rejestracja: 05 kwie 2010, 15:16 Posty: 103 |
|
|||||
Na górę | |
|||||
michal9 |
|
|||||
Rejestracja: 23 gru 2008, 10:44 Posty: 63 |
|
|||||
Na górę | |
|||||
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 11 ] |
Strefa czasowa UTC |
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości |
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników |