Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:29

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mapki na Alternatywach i PK++
Post: 03 kwie 2010, 20:06 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 19:42
Posty: 3
Witam!
Dawno temu nieco pogrywałem w Paina (nawet chyba miałem tu konto) i tak mnie ostatnio naszło, żeby znów spróbować. Fajnie, że Alternatywy 4 wciąż stoją, ale dziś pykałem i po Sacred wywaliło mnie z serwa z wiadomością, że mam nie tę wersję mapy co serwer. Instalowałem na black Edition wszelkie patche (61, 62, 63CPL i 64), zainstalowałem najnowszego PK++ (1.3 cośtam beta) i mappack z Black/Night/Marathon, czego mi jeszcze brakuje?

Druga sprawa to ten nowy PK++, poprawiono coś z kodem sieciowym itp? Dalej trzeba wpisywać jakieś komendy na interpolacje, czy można to olać i nie martwić się o jakieś problemy z synciem?

Pozdrawiam wszystkich wciąż pocinających w PK.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Mapki na Alternatywach i PK++
Post: 03 kwie 2010, 22:01 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Cześć.

PK++ nie zmienia kodu gry (wciąż kompatybilne z wszystkimi wersjami serwerów 1.64), tylko dodaje jakieś tam usprawnienia.

Jaka to była mapa której to inną wersję posiadasz? :>

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2010, 22:07 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Mapki na Alternatywach i PK++
Post: 03 kwie 2010, 23:21 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 19:42
Posty: 3
Mapka to zdaje się było Meatless, ale teraz to już nie jestem pewien, nie zapisałem sobie dokładnie. Szkoda z tym kodem do PK++, pamiętam, że kiedyś był dość obszerny post na pkeuro, chyba autorstwa blowfisha, że kod sieciowy jest skaszaniony i pracują nad tym, żeby go naprawić. Tak czy siak nie uświadczyłem żadnych lagów, czy szarpania ruchu postaci, jak dawniej grałem to było łącze 128kb i bez interpolacji był pokaz slajdów, teraz jest 2Gb i jedzie ładnie, ale rozliczanie trafień wciąż wydaje się dziwne, choć to tak samo prawdopodobne jak to, że mam słabego aima.  :lol2:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Mapki na Alternatywach i PK++
Post: 04 kwie 2010, 8:02 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
A takie oczywiste pytanko, masz tę mapkę (meatless)? ;P

nie_weszles pisze:
teraz jest 2Gb i jedzie ładnie
lol

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Mapki na Alternatywach i PK++
Post: 04 kwie 2010, 8:05 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2010, 19:42
Posty: 3
Tak, mam tę mapkę.  :student:

EDIT: dobra już wiem co jest 5, brakuje mi mapki 1v1_meatless. do zamkniecia.


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2010, 15:29 przez nie_weszles, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane