s48.fotosik.pl/17/ba7cb6afb370db1bm.jpg" alt="Obrazek" /> Obrazek

Moje wrażenia - troszkę przestrzenie mogły być większe chyba,  tak gdzieś o  połowę, tunele sobie wyobrażałem mniej więcej rozmiarów tych co są na Meatless, a schody troszkę dłuższe w poziomie ale obecnej wysokości. Sufit, złota zbroja za nisko - ale to chyba uwagi nie na teraz...

Download: DM_temp (może się przydać komenda: /kill ;P )

Komentarze ;>
_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Nowa mapa do dueli - projekt ;>
Post: 05 paź 2008, 8:08 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2008, 18:57
Posty: 143
Dobra ściągam i testuję



EDIT:

Gdy kończyłem grać doszedłem do wniosku że mapa przeciętna jeśli chodzi o grywalność.Tylko jeden respawn , jedna zbroja i tylko trzy bronie ( dwie podstawowe : painkiller i kołkownica  i jedna do zebrania : rakietnica).
Rakietnica leży za blisko respawna i  przede wszystkim mapa zawiera za mało zbroi ( tylko jedna złota) i za mało ammo .Nowym graczom mapa znudziłaby się gdyby grał z trochę lepszym graczem dlatego że jest tylko jeden respawn i jak grałem z botem wystarczyło w odpowiednim momencie strzelić z rakietnicy i kolo już nie zdąży wyjść z respa . Tekstur  nie będę oceniał . Zrób poprawioną wersje mapy daj więcej broni , respawnów , żyć , zbroi i przede wszystkim ammo. *POZDRO*

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 05 paź 2008, 8:46 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Nowa mapa do dueli - projekt ;>
Post: 05 paź 2008, 10:33 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 30 maja 2008, 11:42
Posty: 8
MATR!X2910 pisze:
Dobra ściągam i testuję



EDIT:

Gdy kończyłem grać doszedłem do wniosku że mapa przeciętna jeśli chodzi o grywalność.Tylko jeden respawn , jedna zbroja i tylko trzy bronie ( dwie podstawowe : painkiller i kołkownica  i jedna do zebrania : rakietnica).
Rakietnica leży za blisko respawna i  przede wszystkim mapa zawiera za mało zbroi ( tylko jedna złota) i za mało ammo .Nowym graczom mapa znudziłaby się gdyby grał z trochę lepszym graczem dlatego że jest tylko jeden respawn i jak grałem z botem wystarczyło w odpowiednim momencie strzelić z rakietnicy i kolo już nie zdąży wyjść z respa . Tekstur  nie będę oceniał . Zrób poprawioną wersje mapy daj więcej broni , respawnów , żyć , zbroi i przede wszystkim ammo. *POZDRO*



to nie jest mapa tylko test wielkosci i juz wiem ze mala jest


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Nowa mapa do dueli - projekt ;>
Post: 05 paź 2008, 12:15 
Offline
Zas
Zas
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2008, 13:44
Posty: 92
To jest na podstawie projektu HV? Wielkość moim zdaniem jest dobra, można poszerzyć drzwi i lustra, strasznie łatwy dostęp do złota, troche zbyt ciasny tunel i schody wchodzące w ścianę?

_________________
--
BARMAN2005


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Nowa mapa do dueli - projekt ;>
Post: 05 paź 2008, 14:55 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 30 maja 2008, 11:42
Posty: 8
BARMAN2005 pisze:
To jest na podstawie projektu HV? Wielkość moim zdaniem jest dobra, można poszerzyć drzwi i lustra, strasznie łatwy dostęp do złota, troche zbyt ciasny tunel i schody wchodzące w ścianę?


to tylko fragment do oceny skali po za skala na nic nie zwracac uwagi na:(textury, bronie, teleporty itd to wszystko dla picu)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Nowa mapa do dueli - projekt ;>
Post: 05 paź 2008, 16:12 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
A sorry - zapomniałem wspomnieć, że chodzi tylko o wybadanie rozmiarów a nie o mapę :D ;P

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Nowa mapa do dueli - projekt ;>
Post: 13 sty 2009, 1:42 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 22:34
Posty: 9
Lokalizacja: Manchester
Czy będą czynione jakieś dalsze kroki w tym temacie?
Bo sam pomysł jest bardzo ciekawy. Tylko trzeba sobie zdać sprawę, że zrobienie mapy, samo w sobie nie jest niczym wielkim. Ale zrobienie dobrej mapy, grywalnej mapy, szybkiej, dynamicznej z możliwościami do robienia ciekawych trików to jest wyzwanie.
Jeśli bym mógł jakoś pomóc, to bardzo chętnie. I chyba każdy wie gdzie mnie znaleźć.
Cu


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane