Witam,
Na początek powiem, że jestem nowym użytkownikiem, chociaż konto założyłem już jakiś czas temu, ale długo z niego nie korzystałem... bla bla bla, przejdźmy do rzeczy
Jak widzimy wszyscy, producenci nowych serii gry Painkiller nie mają już pomysłu na nowe mapy, dlatego też gracze narzekają, że gra wystarcza na zbyt mało czasu. I tak jest z nowymi częściami (Redemption, Recurring Evil). Według mnie mapa powinna być długa i powinno na niej się pojawiać bardzo dużo potworów (oczywiście nie jednocześnie, bo będzie przeje...
). Nie chcę, aby Painkiller przeszedł do historii już po wydaniu Recurring Evil, bo nikomu z nas się to z pewnością nie spodoba. Oto moje propozycje (niektóre są już wykorzystane, ale ja podam swoje wersje):
1.Fort - coś w stylu mapy z Overdose "Ambulans polowy" z tym, że będziemy mieli do czynienia również z kanonierami, którzy będą pełnić wartę przy armatach tejże fortyfikacji oraz żołnierzami, którzy występują w mapie "Ambulans polowy" - mianowicie żołnierze - szkielety. Po tej budowli będą rozmieszczone różnego rodzaju ładunki wybuchowe, czyli bomby i wybuchające beczki. Następną różnicą będzie wykonany z kamienia mur z blankami (w Overdose był drewniany) oraz wysokie baszty (również kamienne). Wewnątrz mogą być jakieś magazyny z amunicją. Z zewnątrz będziemy ostrzeliwani przez armaty fortu (oczywiście nie wszystkie naraz).
2.Płonące miasto - ogień, wszędzie ogień, płoną dachy, ściany, śmietniki. Mury się walą, a dym utrudnia widoczność. Na drodze spotkamy zombiaków z mapy Kataklizm z Overdose. Można również dodać jakieś ogniste bestie, demony i magmowych jeźdźców beczek
. Miasto z wąskimi uliczkami na styl współczesny (parkingi samochodowe, ogrody itd.).
3.Lotnisko - może zbyt banalny pomysł, ale też mi się podoba. Na pasie startowym można postawić wrak dużego samolotu rozbitego w wyniku niewłaściwego lądowania, w którym skończymy grę. Przechodzić będziemy przez garaże dla samolotów i inne budynki znajdujące się na lotnisku. Naszymi przeciwnikami mogą być żołnierze - szkielety (wersja z bazy wojskowej z Czarnej Edycji) oraz Komandosi Maso jak i Sado. Również można tam umieścić potwory z mapy "Walka powietrzna" np. pani ze śmigłem, która chce nas poszatkować
oraz chłopców - rakietowców strzelających wiązką rakiet.
4.Szpital - też wydawałby się banalny, ale tu dołączymy parking dla pojazdów służbowych, na którym zaczynamy grę. Idąc do wejścia głównego napotkamy kilku gangsterów. Gdy ich się pozbędziemy, wchodzimy do środka, gdzie czychają na nas panie pielęgniarki, które chcą swoimi igłami zrobić z nas sitko
. Na salach operacyjnych spotkamy kaleków, a na korytarzach dziwadła. Możecie dodać komentarze co do tego pomysłu i kilka poprawek.
5.Wulkaniczna grota - znajdująca się wewnątrz aktywnego wulkanu grota wyrzeźbiona przez lawę. Wchodząc głębiej, napotkamy śmiertelnie niebezpieczne bestie i ogniste demony z piekła rodem oraz bardzo duże jeziora lawy (pomysł na takie jezioro przywiał mi minecraft
). Również dobrym efektem specjalnym mogą być wodospady lawy.
6.Statek transportowy - hmmm... ciekawy pomysł, iż będziemy zwiedzać ładownie statku. W skrzyniach znajdziemy różne towary. Oczywiście nie będziemy płynąć sami
Wśród góry ładunków napotkamy żołnierzy i komandosów. Także do rejsu przyłączą się jeźdźcy piekieł i marynarze z pistoletami.
7.Kamieniołom - również coś ciekawego, zaczynając od zejścia wzdłuż ściany, na którym spotkamy aniołów piekieł, noszących pałki nabijane kolcami oraz pijaczków, którym śmierdzi z mordy znanych z poziomu "Doki"
. Na samym dole na wywrotkach aniołowie piekieł ładują do nas z rakietnic, a pomagać im będą nie tylko potworki napotkane na drodze, ale też Czaszki i jeźdźcy piekieł noszące łomy.
8.Muzeum - pomysł ten już słyszałem, ale ja podam mądrzejszą wersję
. Zaczynamy przy wejściu, gdzie napotkamy Ninja atakujących mieczami. Idąc do pomieszczenia historii starożytnej, zostajemy zaatakowani przez gladiatorów i miotaczy. Skamieniałe olbrzymy znane z mapy "Koloseum" z BooH nagle ożywają, gdy tylko zabijemy część miejscowych potworów. Dalej idąc, do miejsca przedstawiającego średniowieczne bitwy, czekają na nas rycerze i templariusze. Pomagać im będą kaci, a dookoła ożywają olbrzymy zwane Templar_Boss. Kolejnymi kłopotami staną się żołnierze atakujące bagnetami, które poznaliśmy na mapie "Ambulans polowy" oraz jeźdźcy wózków inwalidzkich też z tego poziomu
. Następnie znajdziemy się w centrum wojny pomiędzy żołnierzami rosyjskimi i niemieckimi, a towarzyszyć im będą czołgi.
9.Złomowisko - myślałby kto, stare bezużyteczne gówno... ale może być ciekawie. Wchodząc do wejścia głównego, idziemy pomiędzy skrzyniami i różnymi maszynami. Dalej już tylko same stare dziadostwo typu karoseria od samochodów, autobusów, ciężarówek, stare przyczepy. Nie zapomnijmy, że wyrzucamy tam też inne metalowe przedmioty
. I dochodzimy do końca, gdzie czeka na nas boss - pan Dźwig, który usiłuje nas załatwić, rzucając w nas eksplodującymi beczkami i samochodami. Pomagać mu będą kaznodziejowie, którzy również nas będą obrzucać samochodami, ale nie są niezniszczalni, bo nikogo wokół nie trzeba będzie zabić. Aby więc go załatwić, musimy strzelać (najlepiej bronią dalekiego zasięgu) w kabinę. Gdy zniszczymy mechanizm, dźwig rozpada się na kawałki, a my ukańczamy poziom
.
10.Grobowce - wchodzimy do piramidy. Po bokach pomieszczenia z sarkofagami, z których wyskakują mumie z Overdose - poziom "Pustynia". Będziemy też atakowani przez opętanych magów, egipskich łuczników i niewolników atakujących narzędziami do pracy. Na drodze napotkamy też pułapki, bo zabalsamowane ciała są w końcu chronione. Takowymi pułapkami będą: ukryte dziury z krokodylami, ściana plująca nożami i zgniatarki. Na końcu spotkamy bossa - wielkiego mięsnego potwora, zszytego z trupów owiniętego szatami. Jego uderzenie w podłogę powoduje walenie się sufitu, w efekcie czego spadać na nas będą jego odłamki. Gdy go rozwalimy, kończymy poziom, idąc do pomieszczenia, gdzie pochowany jest faraon.
11.Dzielnica handlowa - ho, ho, ho, wolny dzień i idziemy na zakupy. Czyżby? Akurat nie przyszliśmy tu, by robić zakupy, tylko wymordować wszystko, co jest odpowiedzialne za ten bałagan! Pojawiamy się na parkingu przed sklepami, gdzie jakieś zawalidrogi zaparkowały swoje rzęchy. Przedzierając się pomiędzy samochodami, napotykamy overdosowych raperów ze sprayami oraz policjantów, którzy chyba przyszli wypisać kilka mandatów za złe parkowanie
. Dobra, wchodzimy więc do środka, gdzie panuje straszny burdel. Półki poprzerwacane, na podłogach turlają się puszki z konserwą i pasztetem
, niektóre przejścia zawalone górą pudeł i wózków zakupowych, których nie da się przesunąć. Wychodząc ze sklepu z artykułami spożywczymi przez dziurę w ścianie, wbijamy się do następnego, gdzie sprzedają narzędzia i różne metalowe pierdoły typu patelnie, garnki. Przechodzimy do następnego sklepu, tym razem z pierwszego piętra przeskakujemy przez okno do meblowego. Tam zaś pełno kanap, foteli, szaf, stołów, biurek... Dobra, ostatnim sklepem będzie art. elektroniczne - telewizory, miksery, kuchenki, mikrofalówki i inne kuchenne duperele. Grę kończymy w magazynie z towarami.
12.Huta żelaza - nigdy jeszcze nie byłem w takim miejscu jak huta, ale widziałem na zdjęciach, że jest do spory budynek, dlatego też nadaje się do gry.