Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 10:04

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 26 cze 2008, 14:27 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Z tego co widzę na gry-online premiera gry ma mieć miejsce dopiero w listopadzie 2008 roku, więc istnieje szansa, że zakupię ją podczas premiery i dam radę uruchomić na nowym kompie, bo takiż podejrzewam, że będzie potrzebny ;P

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 20 sie 2008, 19:26 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Link: kolejny trailer.

Poniższy obrazek chyba wyjaśnia pewną kwestię dotyczącą premiery.

Obrazek

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 20 sie 2008, 20:12 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Do tego czasu silnik się zestarzeje tak że gra przestanie być zbytnio atrakcyjna i jak na dzisiejsze standardy... brzydka. Będzie powtórka z rozrywki z Q4 który wyszedł z dużym opóźnieniem na silniku Doom 3 czego skutkiem było zawiedzenie wielu graczy... sądzono że będzie to coś poważniejszego. PS: O ja ale plastikowo wyglądająca wstawka!! :O Nawet ruchy postaci są  dość nienaturalne :/ Mimo ze jest w miare fajne ale coś mi się zdaje ze akcja ta nie wypali... za długo się wlecze Praca nad tą grą :/

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Ostatnio zmieniony 20 sie 2008, 20:17 przez Paindemonium, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 21 sie 2008, 20:15 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Właściwie to trailer (choć nie mówi właściwie o gameplay'u nic) zachęcił mnie - myślę, że na prawdę fajnie będzie się robiło rzeźnię :)
Mam nadzieję, że będzie to grywalna produkcja, bo właściwie to dla mnie się najbardziej liczy; grafika na pewno mnie nie powali, ale to wiem już od pierwszego ujrzanego screenshota.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 21 sie 2008, 20:42 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Ma większy rozgłos przed wyjściem a zobaczysz że w premierę będzie shise jak z Q4... albo np z UT3 choć tutaj jest  niefart marketingowy bo sama gra jest jedną z najlepszych na rynku tyle ze nikt go nie kupuje... czemu? :/ Necro będzie fajny ale kto będzie chciał pykać w coś co wygląda staro... tylko zaciekawieni nieliczni już fani PK.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 23 sie 2008, 11:48 
Offline
Zas
Zas
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2008, 13:44
Posty: 92
Paindemonium pisze:
(...) Necro będzie fajny ale kto będzie chciał pykać w coś co wygląda staro... tylko zaciekawieni nieliczni już fani PK.

Taak? A w quake3 kto do tej pory gra?

_________________
--
BARMAN2005


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 23 sie 2008, 13:25 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Taaa? A Q3 kiedy wyszedł? Heee? Wtedy to miał grafikę mega niczym Crysis w dzisiejszych czasach łącznie z grywalnością... a Necro wychodzi już na silniku który ma 4 lata a i tak przeciąga się jego wydanie an rynek i będzie powtórka z rozrywki jak z Q4...  Będzie wielki, będzie piękny.... lata zapowiedzi i jak wyszedł to na domiar tego na starym silniku Doom3 wprowadzając nic ciekawego prócz fabuły i fajnego nastroju. Choć mam nadzieję że z Necro będzie inaczej.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 01 wrz 2008, 13:51 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Miałem kiedyś już to dać, ale wyleciało z głowy :)

Cytuj:
Kojarzycie Painkillera? Z pewnością tak. Gra studia People Can Fly swego czasu sporo namieszała na rynku elektronicznej rozrywki. Szybka akcja w stylu Quake’a i świetny klimat, jaki udało się twórcom wykreować, to główne czynniki, dzięki którym przygody Daniela Garnera na długo zapadły nam w pamięć. Miejmy nadzieję, że nie inaczej będzie z NecroVision – grą przygotowywaną przez ekipę Farm 51, z której część pracowników przed kilkoma laty szlifowała Painkillera. Tym bardziej, że korzysta ona ze znacznie ulepszonego silnika swego starszego brata po kądzieli.

NecroVision zabierze nas w mało jeszcze wyeksploatowane przez branżę gier okopy z czasów I wojny światowej. Ale nie będzie to do końca takie sobie zwykłe miejsce. Pola bitew przemierzają żołnierze zamienieni w zombie, a pod ziemią znajduje się królestwo wampirów, które – zapuszczając się coraz głębiej w poszukiwaniu surowców – nieopatrznie otwierają przejście do królestwa demonów, co prowadzi do wyniszczającej wojny pomiędzy nimi. Demony zaczynają zdobywać przewagę i tu rozpoczyna się właśnie rola gracza.

Wielkie wojny bywają sprawdzianem dla ciała i dla ducha. Gracz wciela się w młodego Amerykanina, który zaciąga się do brytyjskiej piechoty i trafia na front gdzieś w północnej Francji. Rzeczywistość weryfikuje jego oczekiwania. Wokół tylko śmierć, krzyki umierających i żywe trupy, które wzięły się nie wiadomo skąd. W odróżnieniu od Painkillera bowiem, NecroVision dysponuje, jak zapewniali w trakcie rozmowy na tegorocznych targach Games Convention pracownicy 1C, dość bogatym tłem fabularnym. Może nie przesadnym, ale wielokrotnie przyjdzie nam znajdować chociażby wyjaśniające sytuację listy pozostawione przez zmarłych żołnierzy.

Najważniejsza jest jednak akcja, która ani na chwilę nie zwalnia. O zombie pisałem już wyżej, ale na naszej drodze staną również chociażby zakuci w metalowy pancerz wrogowie, przypominający nieco Tatuśków z BioShocka czy inni bossowie. W trakcie prezentacji producent zdecydował się pokazać mapkę rozgrywającą się w angielskim Stonehenge, okupowanym przez skonstruowanego przez Niemców wielkiego skorpiona. Walka wyglądała spektakularnie i dzięki konieczności zastosowania kilku różnych technik przypominała najlepsze chwile spędzone z Painkillerem. A kiedy dojdzie do tego jeszcze możliwość niszczenia otoczenia, to.... będzie naprawdę nieźle. Może nie należy oczekiwać opadu szczęki, ale na pewno mamy do czynienia z bardzo solidną produkcją.

Ponieważ akcja gry toczy się podczas pierwszej wojny światowej, to i część dostępnej broni będzie odzwierciedlać to, co można było spotkać wtedy na polach bitew. Z czasem jednak znajdziemy coraz bardziej wymyślne pukawki, pozwalające na sianie wokół pożogi i zniszczenia. Co ciekawe, nasza postać może również wpaść w szał i spowolnić czas reakcji otaczających ją wrogów. Pomysł nienowy, ale w tym akurat tytule mogący sprawdzić się wręcz znakomicie.

Innymi słowy, jeśli Painkiller sprawił Wam wielką frajdę, nie inaczej powinno być w przypadku NecroVision. Osiemnaście różnorakich rodzajów broni, walki z wielkimi bossami, liczne zagadki i ukryte poziomy, a do tego wszystkiego jeszcze sprawdzony system walki mogą gwarantować wspaniałą zabawę. Czy aby na pewno nie przelicytowaliśmy ciekawej prezentacji, okaże się dopiero w listopadzie tego roku.


źródło: gry-online.pl

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 gru 2008, 18:32 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 15 gru 2008, 18:31 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Cytuj:
Jakie jest NecroVision? Fajne. Bardzo fajne. Nie jest to żaden przełom, rewolucja czy tam inna innowacja popychająca do przodu gatunek gier a strzelanki w szczególności. Na pewno nie. Nie jest to też gra wybitna czy coś w tym rodzaju, bo ma wady i to dość widoczne. Ale najważniejsze jest jedno - dobrze się gra i chce się grać.

Dobra NekroWizja

Mówiąc krótko - jest to coś w rodzaju Painkillera po prostu. Szczątkowa fabuła, prosta rozgrywka. Idziesz i strzelasz... lub walczysz wręcz. Znikąd wypadają potwory przeróżne, od żołnierzy, przez zombie i wampiry na demonach kończąc. Generalnie - oldschool jak się patrzy. Żadnego skradania, żadnego czajenia, żadnego kombinowania. Trzeba szybko reagować, szybko się ruszać, szybko i celnie strzelać. Myślenie opcjonalne i generalnie zbędne. Tempo jest bardzo szybkie, miejscami wpadając w takie dzikie kołowroty przemocy, że myszka wysiada. Hardcore. Chłopaki i dziewczyny z Farm 51 cieszyli się, że robili grę tylko na PC, bo nie musieli spowalniać i ułatwiać rozgrywki dla graczy konsolowych - to są ich własne słowa, więc proszę mnie nie bić, ja tylko powtarzam (ale z satysfakcją).
Gra robi wrażenie w sensie wizualnym. Podrasowany silnik Painkillera nie jest w stanie równać się z engine Crysisa oczywiście, ale udało się z jego pomocą stworzyć naprawdę świetne, urozmaicone i bardzo obszerne lokacje. Pełne rozmachu. Monumentalne nawet. Przytłaczające. A jak już człowieka przytłoczy, to wyskakuje kilkanaście lub też więcej przeróżnych stworów, które bezmyślnie rzucają się na gracza. Sztuczna Inteligencja? W zaniku. Ale adrenaliny za to jest w bród, gdy bydlęta dopadają nas całą bandą i trzeba rozpychać się łokciami.

W twarz? W twarz?!?

No właśnie, ta cała walka wręcz. Pomysł - świetny. Wszystkie bronie, także te strzeleckie, można wykorzystać do walki w zwarciu na różne sposoby - i często się to robi, bo przeciwnicy do zwarcia zdecydowanie dążą. Fajny jest też pomysł łączenia ciosów w mordercze sekwencje, tych zaś w łańcuchy coraz potężniejszych kombosów. Ale różowo nie jest, bo walka wręcz jest trochę zbyt chaotyczna i właściwie mało widowiskowa. Za szybko wszystko się dzieje tutaj, nie widać nawet pojedynczych ciosów, nie widać jak się bije przeciwnika i nie widać jak on obrywa - szast, prast i już. Podejrzewam, że gdyby zrobiono to jakoś inaczej, wolniej i bardziej widowiskowo, to siadłoby tempo gry, ale... ja bym wolał jednak takie bardziej osobiste tłuczenie się po buziach. Coś w stylu piły z DOOM, Lancera z Gears of War albo kapitalnych kontekstowych wykończeń z ogólnie dość kiepskiego The Bourne Conspiracy.

Jasne, to pierwsza gra Farm 51 i nie można oczekiwać, że od razu zadziwią świat. To znaczy można oczekiwać, ale lepiej się nie spodziewać, że te oczekiwania się spełnią. Zresztą, jak na debiutancki projekt NecroVision jest zaskakująco dobre i dopracowane w drobnych szczegółach - naprawdę strasznie fajnie się gra. Jest klimacik, jest sugestywna muzyka, jest fajna oprawa graficzna, jest mnóstwo sekretów, ukrytych niespodzianek i jest... masowa rzeź. Nawet ta walka wręcz się sprawdza, choć mogłaby być lepsza.

Tryb wieloosobowy? Raczej podziękujemy

Jedyne co wyraźnie kuleje to multiplayer. Tradycyjny, quake'owy deathmatch, tyle że spowolniony. Gracze ruszają się dwa razy wolniej niż w normalnej grze i mają dostęp tylko do konwencjonalnych broni, bez czarów i tym podobnych. Jak dla mnie - lekko chybiony pomysł. Albo robimy szybki deathmatch, albo wolną grę taktyczną. Na coś się trzeba zdecydować. Ewentualnie może być szybka gra taktyczna, ale wszyscy na wszystkich w zwolnionym tempie? Nie, to nie zadziała. Owszem, w naprędce zorganizowanym w siedzibie Farm 51 turnieju multi udział wziąłem, nawet drugi byłem w ogólnym rozrachunku, ale grało się dość bezbarwnie. Unreal Tournament III jest dużo lepszy, a i tak mało kto w niego gra - NecroVision w multi wielkiej furory nie zrobi, niestety.

To tyle jeśli chodzi o pierwsze wrażenia z kilku godzin gry w prawie pełną wersję. Warto się NecroVision zainteresować, to pewne. Ale nie oczekujmy cudów. To nie będzie krok milowy polskiego produkowania gier. NecroVision to nie Wiedźmin, tylko kuzyn Painkillera. I jeśli podobał się Wam ten ostatni, to możecie stawiać w ciemno na gierkę z Gliwic. Nie zawiedziecie się.

I co dalej?

Farm 51 pracują już nad kolejnym projektem. Nie chcieli powiedzieć jakim. Ale patrząc na ich pierwszą grę można liczyć na coś naprawdę ciekawego.

Sławek Serafin



http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86013 ... rm_51.html

ogólnie lipa z multi :(

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 gru 2008, 18:33 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 05 lut 2009, 21:50 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
No i zagrałem w demo. Fajna sprawa roztrzaskać głowę łopatą, ale nie przeszedłem całego, bo nie nadążam  znaleźć dynamitu, choć już 3 razy go znalazłem motając się, ale wtedy miałem za mało czasu by wrócić  :oops: :P pierwsze wrażenie - sporo trzeba myśleć :D ogólnie wrażenie pozytywne.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 06 lut 2009, 22:43 
Offline
Zas
Zas
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2008, 13:44
Posty: 92
Gdzie jest ten dynamit bo go kurde nie mogę znaleźć? :/ ;p U mnie gra na maxa bez wygładaznia wyciąga tylko +/- 30fps.

PS: Dla leniwych nvngod - tryb boski :)

_________________
--
BARMAN2005


Ostatnio zmieniony 07 lut 2009, 11:25 przez BARMAN2005, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 09 lut 2009, 22:55 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
nvngod a ja kombinowałem z nvgod i nie działało ;P

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 10 lut 2009, 17:25 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Gra żałosna jeszcze bardziej straciła w moich oczach po zagraniu demka. Wymagania co do grafiki są poje... 30fps na moim nowiusim potworze na grafice Painkillera? Żal... a polscy aktorzy to chyba z kartek recytowali dialogi tak to brzmi.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 10 lut 2009, 19:18 
Offline
Zas
Zas
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2008, 13:44
Posty: 92
Ye-back pisze:
nvngod a ja kombinowałem z nvgod i nie działało ;P

Wystarczy spojrzeć na skrót do gry : NecroVisioN. Inne kody np. na ammo też działają.

_________________
--
BARMAN2005


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Necrovision
Post: 11 maja 2009, 13:27 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 13:06
Posty: 41
Lokalizacja: Olkusz
Trochę przesadzacie. NecroVision jest dobrze wykonane (nie licząc wymagań) grafika bardzo dobra ale mnie nawet cieszy  :) oprawka wizualna zwykłego PK czy HL 2. Ta gra to coś jak połączenie RTCW z PK tylko bardziej PK przypomina. Dźwięk niezły, przeciwnicy jak z PK i BooH (niektórzy przypominają demony z Overdose  :( ) Mimo że nie grałem ale oglądałem filmy trailery demo gameplay to sądze że gra jest dobra i przyjemna jak PK.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane