Painkiller http://forum.painkiller.ugu.pl/ |
|
Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe http://forum.painkiller.ugu.pl/viewtopic.php?f=5&t=552 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | alcatraz10 [ 06 kwie 2010, 19:24 ] |
Tytuł: | Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
Widzę że na tym forum rośnie zainteresowanie Gothicem wieć postanowiłem zrobić temat o kodach i komendach i sztuczkach Choć sam na kodach nie gram bynajmiej się staram jak już to dla zabawy. Kody i komendy używam do tworzenia filmów z gothicu Bez tych rzeczy nie powstanie żaden profesjonalny film Podstawowe komendy Komenda Efekt insert "przedmiot" Polecenie służące do wstawiania przedmiotów, potworów. W miejsce "przedmiot" wstawia się kod danego przedmiotu, ich listę znajdziesz w tym dziale edit abilities W skrócie 'eab'. Pojawia się nowe okienko, w którym można modyfikować umiejętności i różne cechy (szerszy opis poniżej) edit focus Edycja umiejętności nacelowanego NPC (podświetlonego) cheat god Nieśmiertelność cheat full Regeneruje życie i manę goto waypoint "miejsce" Teleportuje kierowaną postać w wybrane miejsce (szerszy opis poniżej) goto pos X Y Z Teleportuje kierowaną postać do współrzędnych X Y Z (aktualne współrzędne pozycji sprawdza się za pomocą kombinacji 'Alt+P', szerszy opis poniżej) aigoto "miejsce" Postać biegnie do wyznaczonego waypointa goto camera Postać teleportuje się do miejsca, gdzie znajduje się kamera (kierowanie kamerą z użyciem 'F6') toggle frame Wyświetla liczbę klatek na sekundę toggle time Włącza zegar z czasem gry w prawym górnym rogu ekranu kill Zabija nakierowanego NPC hero export "nazwa pliku" Wyeksportowuje kierowaną postać do pliku "nazwa pliku" w folderze Gothic\Saves\ hero import "nazwa pliku" Importuje postać zapisaną w pliku "nazwa pliku" w folderze Gothic\Saves\ toggle torns Postać nie może obrócić się toggle desktop Wyłączenie wszystkich menu oraz okien, znika także konsola toggle waynet Włączenie szkieletu sieci dróg NPC oraz ich nazwy ztoggle timedemo Włącza demo w Khorinis, można sprawdzić ilość klatek zfogzone Włącza mgłę na aktualną widoczność set modelfatness Ustawianie grubości kierowanej postaci, po wpisaniu kodu trzeba podać jakąś liczbę rzeczywistą set fbbox Wyświetla kod przedmiotu lub NPC (trzeba nacelować - podświetlić cel), którego można wywołać potem używając ten kod z komendą 'insert' set throw Zwiększa zasięg "celowania" (podświetlania) postaci, po wpisaniu kodu trzeba podać jakąś liczbę rzeczywistą set time "hh:mm" Zmiana obowiązującego w grze czasu. W miejsce "hh:mm" wpisuje się odpowiednie liczby, np. 12:00 (południe) set clippingfactor Zmiana widoczności, 1 to 100% (trzeba podać liczbę) witness attack Regeneruje życie nacelowanemu NPC (podświetlonemu) save infofile W folderze Gothic\System zostaje utworzony plik tekstowy "README_CONSOLE", w którym zawarte są wszystkie możliwe polecenia do konsoli. Ich funkcje zostały krótko opisane po angielsku Główny kod: goto waypoint "lokacja" (zamiast "lokacja" wstawiamy dowolną nazwę waypointa) Waypointy na wyspie Khorinis (New World) Miejsce start Początek gry, obok pergaminu Xardasa xardas Przed wieżą Xardasa lester Obozowisko Lestera w dolinie, niedaleko wieży Xardasa city1 Południowa brama miasta city2 Wschodnia brama miasta kaserne Koszary w mieście, w pobliżu stoi Ruga markt Targowisko w mieście hafen Dzielnica portowa ship Statek paladynów nw_waitfor_ship_01 Przed statkiem paladynów nw_city_hagen Ratusz w Górnym Mieście kloster Klasztor altar Kościół w Klasztorze nw_pal_secretchamber Ukryte komnaty w Klasztorze taverne Tawerna lighthause Latarnia morska troll Czarny Troll forest Północny las ritual Słoneczny Krąg stones Kamienny Krąg fp_magicgolem Magiczny Golem magecave Jaskinia z runą w Próbie Ognia levelchange Przed wejściem do przełęczy nw_pass_gate_02 Za wejściem do przełęczy sagitta Jaskinia Sagitty bigcross Skrzyżowanie na majątku ziemskim bigfarm Farma Onara bigmill Wiatrak na południu Farmy Onara wolf Majątek ziemski, północna strona sheep Przy owcach Pepe niedaleko farmy Onara crypt Krypta przy Farmie Onara farm1 Farma Lobarta nw_littlestonehendge Kamienny krąg przy Farmie Lobarta farm2 Farma Akila farm3 Farma Bengara farm4 Farma Sekoba Waypointy w Górniczej Dolinie (Old World) Miejsce start Droga przy Starej Kopalni ow_spawn_bruder Miejsce spotkania z Łowcami Smoków oc_ebr_hall_center Środek sali tronowej w Zamku oc_mage_center Pentagram w budynku Magów Ognia w zamku oc_mage_lab_alchemy Laboratorium alchemiczne w budynku Magów Ognia w zamku ow_hoshpak_01 Hosh-Pak newmine Kopalnia grupy Fajetha ow_stand_jergan Jergan oc_count_01 Engor vorposten Jaskinia z Łowcami Smoków dt Wieża z Demonami swampdragon Przed Bagiennym Smokiem firedragon Przed Ognistym Smokiem rockdragon Na moście przed Kamiennym Smokiem icedragon Przed jaskinią z Lodowym Smokiem Waypointy na wyspie Irdorath Miejsce ship Statek di_orkoberst Hala z orkami firedragon Ognisty Smok di_archol Pan Cienia Archol di_schwarzmagier Czarny Mag undeaddragon Smok-ożywieniec Pos`y Główny kod: goto pos X Y Z 'X' odpowiada za wschód/zachód, np. "5000" i postać przenosi się 5000 kroków na wschód lub "-5000" i postać przenosi się 5000 kroków na zachód. 'Y' odpowiada za wysokość, "1000" znaczy, że postać pojawi się 1000 kroków nad ziemią. 'Z' odpowiada za północ/południe, działanie podobne jak przy 'X'. Numer Pozycji Miejsce 0 [New World] Miasto Khorinis 31800 4440 -17500 [New World] Przed wieżą Xardasa 8000 380 -7050 [New World] Przed południową bramą miasta 10900 390 6200 [New World] Przed wschodnią bramą miasta 5000 800 6800 [New World] Koszary w mieście 10700 950 -4100 [New World] Górne Miasto 67300 2500 -11700 [New World] Przed Farmą Onara 45500 5000 17700 [New World] Przed Klasztorem 40000 4000 -2100 [New World] Przed tawerną 38400 3000 -25000 [New World] Wejście do Górniczej Doliny 0 1000 0 [Old World] Zamek Edit abilities Główny kod: eab Po poprawnym wpisaniu kodu w konsoli, pojawia się nowe okienko. Znajduje się w nim lista technicznych ustawień oraz umiejętności postaci. Aby zmienić wartość któregoś ustawienia, musisz najpierw wpisać jego nazwę, a następnie po znaku równości (=) podać odpowiednią wartość. Oto niektóre ustawienia: "lp" = ilość punktów nauki "exp" = ilość punktów doświadczenia "attribute" = otwiera nowe okno z atrybutami postaci: 0 = momentalna ilość życia 1 = maksymalna ilość życia 2 = momentalna ilość many 3 = maksymalna ilość many 4 = siła 5 = zręczność "protection" = otwiera nowe okno z ustawieniami pancerza: 1 = ochrona przed bronią 3 = ochrona przed ogniem 4 = ochrona przed magią 6 = ochrona przed pociskami "name" = otwiera nowe okno z ustawieniami imienia kierowanej postaci: 0 = imię "guild" = numer gildii: 0 - brak przynależności 1 - paladyn 2 - strażnik 3 - obywatel 4 - mag 5 - nowicjusz 6 - łowca smoków 7 - najemnik Kody na animacje Play ani t_practicemagic r11 - Trenuje magię Play ani t_practicemagic2 - Trenuje magię Play ani t_practicemagic3 - Trenuje magię Play ani t_practicemagic4 - Trenuje magię Play ani s_herb_s1 r11 - "Wytwórnia ziela'' Play ani s_bsfire_s1 r11 - Używa paleniska Play ani s_bscool_s1 r11 - Używa wiadra z wodą do zahartowania ostrza Play ani s_bsanvil_s1 r11 - Używa kowadła Play ani s_bssharp_s1 r11 - Używa kamienia szlifierskiego Play ani s_lguard r11 - Stoi z rękami skrzyżowanymi na klatce piersiowej Play ani s_hguard r11 - Stoi z rękami na biodrach Play ani t_stand_2_sit - Siada Play ani s_point r11 - Wystawia prawą rękę Play ani t_1hsfree - Trening Play ani s_1hparade - Obrona Play ani s_1hattack r11 - Atak bronią jednoręczną Play ani t_1hattackr - Atak bronią jednoręczną w prawo Play ani t_1hattackl - Atak bronią jednoręczną w lewo Play ani t_1hsfinish - Dobicie Play ani t_1h_2_1hrun r11 - Wyciągnięcie broni jednoręcznej Play ani s_2hattack r11 - Atak bronią dwuręczną Play ani t_2hattackr r11 - Atak bronią dwuręczną w prawo Play ani t_2hattackl - Atak bronią dwuręczną w lewo Play ani t_2h_2_2hrun r11 - Wyciągnięcie broni dwuręcznej Play ani t_bow_2_bowrun r11 - Wyciągnięcie łuku Play ani s_bowaim r11 - Gotowość do strzału z łuku Play ani t_bowreload r11 - Strzał z łuku Play ani t_cbow_2_cbowrun r11 - Wyciągnięcie kuszy Play ani s_cbowaim r11 - Gotowość do strzału z kuszy Play ani t_cbowreload r11 - Strzał z kuszy Play ani t_pee r11 - załatwia się Play ani s_wash r11 - Myje się Play ani s_pray r11 - Modli się Play ani s_heashoot - Lewituje Play ani s_pan_s1 r11 - Smaży na patelni Play ani s_lab_s1 r11 - Robi miksturę Play ani s_cauldron_s1 r11 - Używa kotła (gotuje) Play ani s_lute_s1 r11 - Gra na lutni Play ani t_plunder r11 - Zbiera (tak jak zbieracze ) Play ani s_ladder_s0 r11 - Stoi na drabinie Play ani t_ladder_s1_2_s2 r11 - Wchodzi po drabinie Play ani s_dead r11 - Leży zabity na brzuchu Play ani s_deadb r11 - Leży zabity na plecach Play ani s_woundedb r11 - Leży pobity (i trzyma się za brzuch) Play ani t_bed_back_s0_2_s1 r11 - Kładzie się do łóżka Play ani t_chestsmall_stand_2_s0 r11 - Klęka przy skrzyni Play ani t_chestsmall_s0_2_s1 r11 - Otwiera skrzynię Play ani t_door_front_s0_2_s1 r11 - Otwiera drzwi Play ani t_stand_2_iget r11 - Podnosi przedmiot Play ani t_vweel_s0_2_s1 r11 - Obraca kołowrót Play ani s_bench_s1 r11 - Siedzi na ławce Play ani s_throne_s1 r11 - Siedzi na tronie Play ani s_chair_s1 r11 - Siedzi na krześle/stołku Play ani s_repair_s1 - Naprawia dom Play ani t_ladder_s2_2_s1 - Schodzi z drabiny Play ani t_bed_back_s1_2_s0 - Podnosi się z łóżka (z prawej strony) Play ani t_bed_front_s1_2_s0 - Podnosi się z łóżka (z lewej strony) Play ani t_bed_front_s0_2_s1 - Podnosi się z łóżka (z lewej strony) Play ani t_chestsmall_s1_2_s0 - Zamyka skrzynkę Play ani t_chestsmall_s0_2_stand - Wstaje od skrzynki (przestaje klękać) Play ani t_chestbig_s0_2_stand - Wstaje od skrzyni (przestaje klękać) Play ani t_chestbig_s1_2_s0 - Zamyka skrzynię Play ani t_chestbig_s0_2_s1 - Otwiera skrzynię Play ani t_chestbig_stand_2_s0 - Klęka przy skrzyni Play ani t_door_front_s1_2_s0 r11 - Zamyka drzwi (od frontu) Play ani t_chestsmall_s1_2_s0 - Zamyka skrzynkę Play ani t_chestsmall_s0_2_stand - Wstaje od skrzynki (przestaje klękać) Play ani t_chestbig_s0_2_stand - Wstaje od skrzyni (przestaje klękać) Play ani t_chestbig_s1_2_s0 - Zamyka skrzynię Play ani t_chestbig_s0_2_s1 - Otwiera skrzynię Play ani t_chestbig_stand_2_s0 - Klęka przy skrzyni Play ani t_door_front_s1_2_s0 r11 - Zamyka drzwi (od frontu) Play ani t_door_back_s1_2_s0 r11 - Zamyka drzwi (od tyłu) Play ani t_door_back_s0_2_s1 r11 - Otwiera drzwi (od tyłu) Play ani t_iget_2_stand - Zabiera przedmiot do siebie Play ani t_vwheel_s1_2_s0 - Obraca kołowrót z prawej strony na lewą Play ani s_book_s1 - Czyta Play ani t_dialoggesture_(01 - 21) - Robi takie ruchy jak przy rozmowie, napisz bez nawiasu (kod do GI, w G2 niestety nie działa) Play ani t_yes - Kiwa głową w dół (tak) Play ani t_dontknow - Wzrusza ramionami Play ani t_search - Rozgląda się Play ani t_igetyou - Wskazuje... Play ani t_no - Pokazuje "nie" Play ani s_ore_s0 - Kopie rudę... Play ani t_watchfight_yeah - Dopinguje Play ani t_watchfight_ohno - Zasmuca się Play ani s_claphands - Klaszcze Kody na Potwory: insert lurker -pojawienie się topielca insert draconian - pojawienie się jaszczuroczłeka insert scavenge r- pojawienie się ścierwojada insert wolf -pojawienie się wilka insert blackwolf -pojawienie się czarnego wilka insert troll -pojawienie się trolla insert troll_black -pojawienie się czarnego trolla insert orcwarrior_harad -pojawienie się orka-zwiadowcy insert skeleton -pojawienie się szkieleta insert harpie -pojawienie się harpii insert shadowbeast -pojawienie się cieniostwora. insert swampshark -pojawienie się błotnego węża insert icegolem - pojawienie się lodowego golema insert stonegolem -pojawienie się kamiennego golema insert firegolem -pojawienie się ognistego golema insert snapper -pojawienie się zębacza Insert dragonsnapper - pojawienie się smoczego zębacza insert demon - pojawienie się demona insert waran - pojawienie się jaszczura insert firewaran - pojawienie się ognistego jaszczura insert undeadorcwarrior - pojawienie się orka-ożywieńca. insert dragon_undead - pojawienie się smoka-ożywieńca. Insert dragon_rock - pojawienie się kamiennego smoka Insert dragon_ice - pojawienie się lodowego smoka Insert dragon_swamp - pojawienie się bagiennego smoka Insert dragon_fire - pojawienie się ognistego smoka Insert dragon_testmodell - pojawienie się małego ognistego smoka insert shadowbeast_skeleton - pojawienie się cieniostwora-szkieleta insert orcwarrior_harad - pojawienie się orka-zwiadowcy insert minecrawler pojawienie się pełzacza ORCWARRIOR_HARAD - ork zwiadowca DMT_DEMENTORAMBIEND - poszukiwacz ORCWARRIOR_ROAM - Ork Wojownik ORCSHAMAN_SIT - Ork Szaman ORCELITE_ROAM Orka Elita Skeleton_Lord wojownik Cienia Skeletonmage szkielet mag Gothic 2 Bronie jedno-dwu ręczne ITMW_1H_SWORD_L_03 - Nóż na wilki ITWM_1H_COMMON_01 - Samodzielnie wykuty miecz ITMW_STREITKOLBEN - Buława ITMW_SHORTSWORD4 - Wilczy kieł ITMW_2H_SLD_AXE - Kiepski topór bojowy ITMW_DOPPELAXT - Topór obosieczny ITMW_ELBASTARDO - El Bastardo ITMW_FOL TERAXT - Katowski topór ITMW_KRIEGSKEULE - Pałka bojowa ITMW_KRUMMSCHWERT - Kordelas ITMW_MEISTERDEGEN - Miecz mistrzowski ITMW_MORGENSTERN - Buława i łańcuch ITMW_RUBINKLINGE - Rubinowe ostrze ITMW_2H_ORCAXE_01 - Lekki orkowy topór ITMW_2H_ORCAXE_02 - Średni orkowy topór ITMW_2H_ORCAXE_03 - Ciężki orkowy topór ITMW_2H_ORCAXE_04 - Ogromny orkowy topór ITMW_SCHLACHTAXT - Topór wojenny ITMW_2H_ORCSWORD_01 - Jaszczurzy miecz ITMW_2H_ORCSWORD_02 - Orkowy miecz wojenny ITMW_DOPPELAXT - Wielki topór ITMW_SHORTSWORD1 - Krótki miecz straży ITMW_HELLEBARDE - Halabarda ITMW_INQUISITOR - Inkwizytor ITMW_STEINBRECHER - Oskard ITMW_KRIEGSHAMMER1 - Młot wojenny ITMW_KRIEGSHAMMER2 - Ciężki młot wojenny ITMW_STURMBRINGER - Ostrze Burzy ITMW_SHORTSWORD2 - Kiepski krótki miecz ITMW_1H_MIL_SWORD - Kiepski szeroki miecz ITMW_SHORTSWORD5 - Dobry krótki miecz ITMW_SHORTSWORD3 - Krótki miecz ITMW_1H_VLK_SWORD - Miecz ITMW_1H_SLD_AXE - Kiepski tasak ITMW_1H_SLD_SWORD - Kiepski miecz ITMW_SCHWERT1 - Dobry miecz ITMW_SCHWERT2 - Długi miecz ITMW_SCHWERT4 - Dobry długi miecz ITMW_2H_SLD_SWORD - Kiepski miecz dwuręczny ITMW_2H_SWORD_M_01 - Zardzewiały miecz dwuręczny ITMW_ZWEIHAENDER1 - Lekki miecz dwuręczny ITMW_ZWEIHAENDER2 - Miecz dwuręczny ITMW_1H_PAL_SWORD - Miecz paladyna ITMW_2H_PAL_SWORD - Miecz dwuręczny paladyna ITMW_SCHWERT3 - Kiepski miecz półtoraręczny ITMW_1H_SPECIAL_02 - Magiczny miecz półtoraręczny ITMW_SCHWERT5 - Dobry miecz półtoraręczny ITMW_ZWEIHAENDER4 - Ciężki miecz dwuręczny ITMW_1H_ BLESSED _03 - Gniew Innosa ITMW_RUNENSCHWERT - Miecz runiczny ITMW_1H_BLESSED_01 - Kiepskie ostrze magiczne ITMW_2H_SPECIAL_02 - Ciężki magiczny miecz dwuręczny ITMW_1H_ BLESSED _02 - Błogosławione ostrze magiczne ITMW_2H_SPECIAL_04 - Duże magiczne ostrze na smoki Insert holy_hammer mis - młot Innosa Insert itmi_innoseye_mis - naładowane oko innosa Insert itmi_innoseye_broken_mis - pozbawione mocy oko innosa Bronie dystansowe ITRW_ARROW - Strzała ITRW_BOLT - Bełt ITRW_BOW_L_01 - Krótki łuk ITRW_SLD_BOW - Łuk ITRW_BOW_M_03 - Długi łuk ITRW_BOW_L_02 - Łuk wierzbowy ITRW_BOW_L_03 - Łuk myśliwski ITRW_BOW_M_01 - Łuk kompozytowy ITRW_BOW_M_02 - Łuk jesionowy ITRW_BOW_H_02 - Łuk dębowy ITRW_BOW_H_03 - Łuk wojenny ITRW_BOW_M_02 - Łuk jesionowy ITRW_BOW_M_04 - Łuk bukowy ITRW_BOW_H_01 - Kościany łuk ITRW_BOW_H_04 - Smoczy łuk ITRW_CROSSBOW_L_02 - Lekka kusza ITRW_DRAGOMIRSARMBRUST_MIS - Kusza Dragomira ITRW_CROSSBOW_M_01 - Kusza ITRW_CROSSBOW_L_01 - Kusza myśliwska ITRW_CROSSBOW_M_02 - Kusza bojowa ITRW_CROSSBOW_H_01 - Ciężka kusza ITRW_CROSSBOW_H_02 - Kusza łowcy smoków |
Autor: | alcatraz10 [ 06 kwie 2010, 19:26 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
Czary Czary Maga RUNY 1 Krąg magii ITRU_LIGHT Światło ITRU_FIREBOLT Ognista strzała ITRU_ZAP Mała błyskawica ITRU_LIGHTHEAL Leczenie lekkich ran ITRU_SUMGOBSKEL Tworzenie szkieletu goblina 2 Krąg magii ITRU_INSTANTFIREBALL Kula ognia ITRU_ICEBOLT Lodowa strzała ITRU_SUMWOLF Przyzwanie wilka ITRU_WINDFIST Pięść wichru ITRU_SLEEP Sen 3 Krąg magii ITRU_MEDIUMHEAL Leczenie średnich ran ITRU_FIRESTORM Mała burza ognista ITRU_SUMSKEL Tworzenie szkieletu ITRU_FEAR Strach ITRU_ICECUBE Bryła lodu ITRU_THUNDERBALL Piorun kulisty 4 Krąg magii ITRU_LIGHTNINGFLASH Błyskawica ITRU_SUMGOL Obudzenie golema ITRU_HARMUNDEAD Zniszczenie ożywieńca ITRU_CHARGEFIREBALL Duża kula ognia 5 Krąg magii ITRU_PYROKINESIS Duża burza ognista ITRU_SUMDEMON Przyzwanie demona ITRU_FULLHEAL Leczenie ciężkich ran ITRU_ICEWAVE Lodowa fala 6 Krąg magii ITRU_FIRERAIN Deszcz ognia ITRU_BREATHOFDEATH Tchnienie śmierci ITRU_MASSDEATH Śmiertelna fala ITRU_SHRINK Zmniejszenie potwora ITRU_MASTEROFDISASTER Święty pocisk ITRU_ARMYOFDARKNESS Armia ciemności Czary Paladyna Ofensywa: ITSC_PALLIGHT - Święty płomień ITSC_PALHOLYBOLT - Święta strzała ITSC_PALREPELEVIL - Szkodzenie złu ITSC_PALDESTROYEVIL - Zniszczenie zła Defensywa: ITSC_PALLIGHTHEAL - Pomniejsze uleczenie ITSC_PALMEDIUMHEAL - Średnie uleczenie ITSC_PALFULLHEAL - Większe uleczenie Runy Teleportacyjne Khorinis ITRU_PALTELEPORTSECRET - Teleportacja do podziemi klasztoru ITRU_TELEPORTMONASTERY - Teleport do klasztoru ITRU_TELEPORTSEAPORT - Teleport do miasta portowego ITRU_TELEPORTFARM - Teleport do majątku ziemskiego ITRU_TELEPORTXARDAS - Teleport do wieży Xardasa ITRU_TELEPORTPASSNW - Teleportacja do przełęczy Khorinis ITRU_TELEPORTTAVERNE - Teleport do tawerny Górnicza Dolina ITRU_TELEPORTPASSOW - Teleportacja do przełeczy Górniczej Doliny ITRU_TELEPORTOC - Teleportacja do zamku ITRU_TELEPORTOWDEMONTOWER - Teleportacja do starej wieży Xardasa Trofea ITAT_MEATBUGFLESH Owadzie mięso ITAT_SHEEPFUR Owcza skóra ITAT_WOLFFUR Wilcza skóra ITAT_WARGFUR Skóra warga ITAT_LURKERSKIN Skóra topielca ITAT_SHADOWFUR Skóra cieniostwora ITAT_SHARKSKIN Skóra błotnego węża ITAT_TROLLFUR Skóra trolla ITAT_TROLLBLACKFUR Skóra czarnego trolla ITAT_BUGMANDIBLES Żuwaczki polnej bestii ITAT_CRAWLERMANDIBLES Żuwaczki pełzacza ITAT_CLAW Pazury ITAT_LURKERCLAW Pazur topielca ITAT_TEETH Kły ITAT_SHARKTEETH Kły błotnego węża ITAT_TROLLTOOTH Kieł trolla ITAT_WING Skrzydła ITAT_STING Żądło ITAT_SHADOWHORN Róg cieniostwora ITAT_DRGSNAPPERHORN Róg smoczego zębacza ITAT_CRAWLERPLATE Płyty pancerza pełzacza ITAT_DRAGONSCALE Smocze łuski ITAT_GOBLINBONE Kość goblina ITAT_SKELETONBONE Kości szkieleta ITAT_DRAGONBLOOD Smocza krew ITAT_WARANFIRETONGUE Język ognistego jaszczura ITAT_STONEGOLEMHEART Serce kamiennego golema ITAT_FIREGOLEMHEART Serce ognistego golema ITAT_ICEGOLEMHEART Serce lodowego golema ITAT_DEMONHEART Serce demona ITAT_ICEDRAGONHEART Serce lodowego smoka ITAT_ROCKDRAGONHEART Serce kamiennego smoka ITAT_SWAMPDRAGONHEART Serce bagiennego smoka ITAT_FIREDRAGONHEART Serce ognistego smoka ITAT_UNDEADDRAGONSOULSTONE Kamień duszy smoka-ożywieńca Zbroje ITAR_PRISONER Łachy skazańca ITAR_DJG_BABE Kobiecy pancerz łowcy smoków ITAR_BAU_L Strój farmera 1 ITAR_BAU_M Strój farmera 2 ITAR_BAUBABE_L Suknia farmerki 1 ITAR_BAUBABE_M Suknia farmerki 2 ITAR_BARKEEPER Strój ziemianina ITAR_SMITH Strój kowala ITAR_VLK_L Strój obywatela 1 ITAR_VLK_M Strój obywatela 2 ITAR_VLK_H Strój obywatela 3 ITAR_VLKBABE_L Strój obywatelki 1 ITAR_VLKBABE_M Strój obywatelki 2 ITAR_VLKBABE_H Strój obywatelki 3 ITAR_JUDGE Szata sędziego ITAR_GOVERNOR Kaftan gubernatora ITAR_LEATHER_L Skórzany pancerz ITAR_LESTER Szata Lestera ITAR_DIEGO Pancerz Diega ITAR_CORANGAR Pancerz Cor Angara ITAR_DJG_CRAWLER Zbroja z pancerzy pełzaczy ITAR_MIL_L Lekki pancerz straży ITAR_MIL_M Ciężki pancerz straży ITAR_SLD_L Lekki pancerz najemnika ITAR_SLD_M Średni pancerz najemnika ITAR_SLD_H Ciężki pancerz najemnika ITAR_NOV_L Szata nowicjusza ITAR_KDF_L Szata Maga Ognia ITAR_KDF_H Ciężka szata ognia ITAR_BDT_L Lekki pancerz bandyty ITAR_BDT_M Średni pancerz bandyty ITAR_BDT_H Ciężki pancerz bandyty ITAR_DEMENTOR Mroczny płaszcz ITAR_KDW_H Szata Maga Wody ITAR_DJG_L Lekki pancerz łowcy smoków ITAR_DJG_M Średni pancerz łowcy smoków ITAR_DJG_H Ciężki pancerz łowcy smoków ITAR_PAL_M Pancerz rycerza ITAR_PAL_H Pancerz paladyna ITAR_XARDAS Szata Mrocznej Magii Żywność ITFO_WATER - Woda ITFO_HONEY - Miód ITFO_MILK - Mleko ITFO_BEER - Piwo ITFO_WINE - Wino ITFO_BOOZE - Gin ITFO_APPLE - Jabłko ITFO_FISH - Ryba ITFO_BREAD - Chleb ITFO_CHEESE - Ser ITFO_SAUSAGE - Kiełbasa ITFO_STEW - Gulasz ITFO_XPSTEW - Gulasz Thekli ITFO_FISHSOUP - Zupa rybna ITFO_BACON - Szynka ITFOMUTTONRAW - Surowe mięso ITFOMUTTON - Smażone mięso Pozostałe ITKE_KEY_01 - Klucz 1 ITKE_KEY_02 - Klucz 2 ITKE_KEY_03 - Klucz 3 ITKE_CITY_TOWER_01 - Klucz do wieży w mieście 1 ITKE_CITY_TOWER_02 - Klucz do wieży w mieście 2 ITKE_CITY_TOWER_03 - Klucz do wieży w mieście 3 ITKE_CITY_TOWER_04 - Klucz do wieży w mieście 4 ITKE_CITY_TOWER_05 - Klucz do wieży w mieście 5 ITKE_CITY_TOWER_06 - Klucz do wieży w mieście 6 ITMI_SILVERRING - Srebrny pierścień ITMI_SILVERPLATE - Srebrny talerz ITMI_SILVERCUP - Srebrny puchar ITMI_GOLDRING - Złoty pierścień ITMI_GOLDNECKLACE - Złoty naszyjnik ITMI_GOLDCANDLEHOLDER - Złoty świecznik ITMI_GOLDPLATE - Złoty talerz ITMI_GOLDCUP - Złoty puchar GOLD - Woreczek złota (1000) ITMI_POCKET - Skórzany mieszek ITMI_OLDCOIN - Stara moneta ITMI_NUGGET - Bryłka rudy ITMI_PAN - Patelnia ITMI_PANFULL - Pełna patelnia ITMISWORDRAW - Surowa stal ITMISWORDRAWHOT - Gorąca stal ITMISWORDBLADEHOT - Gorące ostrze ITMI_BROOM - Miotła ITMI_SAW - Piła ITMI_HAMMER - Młotek ITMI_SCOOP - Łyżka ITMI_RAKE - Grabie ITMI_BRUSH - Szczotka ITMI_LUTE - Lutnia ITMI_STOMPER - Rozdrabniacz ITMI_PLIERS - Żuwaczka FAKESCROLL - List ITKE_LOCKPICK - Wytrych ITMI_FLASK - Menzurka ITMI_JOINT - Łodyga bagiennego ziela ITMI_PACKET - Paczka ITMI_RUNEBLANK - Czysta runa NOC KRUKA Amulety i Pierścienie: ItAm_Addon_Franco - Amulet Franco ItAm_Addon_Health - Amulet uzdrowiciela ItRi_Addon_Health_01 - Pierścień uzdrowiciela ItRi_Addon_Health_02 - Pierścień uzdrowiciela ItAm_Addon_MANA - Amulet kapłana ItRi_Addon_MANA_01- Pierścień kapłana ItRi_Addon_MANA_02 - Pierścień kapłana ItAm_Addon_STR - Amulet wojownika ItRi_Addon_STR_01 - Pierścień wojownika ItRi_Addon_STR_02 - Pierścień wojownika Książki: ItWr_Addon_BookXP250 - Zebrane doświadczenie +250 ItWr_Addon_BookXP500 - Zebrane doświadczenie +500 ItWr_Addon_BookXP1000 - Zebrane doświadczenie +1000 ItWr_Addon_BookLP2 - Księga wiedzy +2 LP ItWr_Addon_BookLP3 - Księga wiedzy +3 LP ItWr_Addon_BookLP5 - Księga wiedzy +5 LP ItWr_Addon_BookLP8 - Księga wiedzy +8 LP Pasy: ItBE_Addon_Leather_01 - Skórzany pas ItBE_Addon_SLD_01 - Pas najemnika ItBE_Addon_NOV_01 - Szarfa gotowości ItBE_Addon_MIL_01 - Pas straży ItBE_Addon_KDF_01 - Szarfa ognia ItBE_Addon_MC - Pas pełzacza ItBe_Addon_STR_5 - Pas siły ItBe_Addon_STR_10 - Pas mocy ItBe_Addon_DEX_5 - Pas umiejętności ItBe_Addon_DEX_10 - Pas zręczności ItBe_Addon_Prot_EDGE - Pas ochrony ItBe_Addon_Prot_Point - Pas obrony ItBe_Addon_Prot_MAGIC - Pas magicznej obrony ItBe_Addon_Prot_FIRE - Pas ognistego biegacza ItBe_Addon_Prot_EdgPoi - Pas ochrony ItBe_Addon_Prot_TOTAL - Pas strażnika Muszle: ItMi_Addon_Shell_01 Otwierana muszla ItMi_Addon_Shell_02 Rogowa muszla Jedzenie: ItFo_Addon_Shellflesh - Ostryga ItFo_Addon_Rum - Biały rum ItFo_Addon_Grog - Grog prawdziwego marynarza ItFo_Addon_LousHammer - Młot Lou ItFo_Addon_SchlafHammer - Podwójny młot Lou ItFo_Addon_SchnellerHering - Szybki Śledź ItFo_Addon_Pfeffer_01 - Ziarna czerwonego pieprzu ItFo_Addon_FireStew - Ognisty gulasz ItFo_Addon_Meatsoup - Parujący gulasz Zbroje: ITAR_PIR_L_Addon - Pirackie ubranie ITAR_PIR_M_Addon - Piracka zbroja ITAR_PIR_H_Addon - Ubranie kapitana ITAR_Thorus_Addon - Zbroja strażnika Kruka ITAR_Raven_Addon - Zbroja Kruka ITAR_OreBaron_Addon - Zbroja magnata ITAR_RANGER_Addon - Zbroja Wodnego Kręgu ITAR_Fake_RANGER - Zniszczona zbroja ITAR_KDW_L_Addon - Lekka toga Maga Wody ITAR_Bloodwyn_Addon - Zbroja Bloodwyna ITAR_MayaZombie_Addon - Stara zbroja ITAR_FireArmor_Addon - Magiczna zbroja Runy: ITRu_Thunderstorm - Grom ITRu_Whirlwind - Wir ITRu_Geyser - Gejzer ITRu_Waterfist - Wodna pięść ITRu_Icelance- Lodowa lanca ITRu_BeliarsRage - Szał Beliara ITRu_SuckEnergy - Kradzież energii ITRu_GreenTentacle - Korzenie ITRu_Swarm Rune - Rój owadów ITRu_Skull Rune - Krzyk zmarłych ITRu_SummonZombie - Stworzenie zombie ITRu_SummonGuardian Rune - Stworzenie Strażnika Tworzenie run, ksiązki: ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC1 - Księga runiczna Magów Wody ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC2 - Księga runiczna Magów Wody (2. krąg) ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC3 - Księga runiczna Magów Wody (3. krąg) ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC4 - Księga runiczna Magów Wody (4. krąg) ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC5 - Księga runiczna Magów Wody (5. krąg) ITWR_Addon_Runemaking_KDW_CIRC6 - Księga runiczna Magów Wody (6. krąg) ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC1 - Księga runiczna Magów Ognia ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC2 - Księga runiczna Magów Ognia (2. krąg) ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC3 - Księga runiczna Magów Ognia (3. krąg) ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC4 - Księga runiczna Magów Ognia (4. krąg) ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC5 - Księga runiczna Magów Ognia (5. krąg) ITWR_Addon_Runemaking_KDF_CIRC6 - Księga runiczna Magów Ognia (6. krąg) Klucze: ITKE_PORTALTEMPELWALKTHROUGH_ADDON Klucz do drzwi od kamienia teleportacyjnego w świątni ITKE_Greg_ADDON_MIS - Klucz do chaty Grega ITKE_Addon_Tavern_01 - Klucz Lou ITKE_Addon_Esteban_01 - Klucz Estebana ITKE_ORLAN_TELEPORTSTATION - Klucz Orlana ITKE_CANYONLIBRARY_HIERARCHY_BOOKS_ADDON - Klucz do biblioteki w kanionie ITKE_ADDON_BUDDLER_01- Klucz do skrzyni w obozie bandytów ITKE_ADDON_SKINNER - Klucz Skinnera ITKE_Addon_Thorus - Klucz Thorusa Zwoje: ItSc_Geyser - Gejzer ItSc_Icelance - Lodowa Lanca ItSc_Waterfist - Wodna pięść ItSc_Thunderstorm - Grom ItSc_Whirlwind - Wir Notatki: ITWr_Addon_Hinweis_02 - Wiadomość z gospody w obozie bandytów ITWr_Addon_Health_04 - Przepis "Pełnia życia" ITWr_Addon_Mana_04 Mana - Przepis "Pełnia many" ITWr_Addon_Hinweis_01 - Wiadomoś z chaty na bagnach ITWr_Addon_William_01 - Liścik Williama ITWr_Addon_MCELIXIER_01 - Przepis "Mikstura przemiany dusz" ITWr_Addon_Pirates_01 - List z kieszeni Angusa ITWr_Addon_Joint_01 - Przepis na "Zielonego nowicjusza" ITWr_Addon_Lou_Rezept - Przepis "Młot Lou" ITWr_Addon_Lou_Rezept2 - Przepis "Podwójny młot Lou" ITWr_Addon_Piratentod - Przepis "Szybki śledź" Fakescroll_Addon - Kawałek papieru ITWr_Addon_AxtAnleitung - Instrukcja zrobienia Bandyckiego topora ITWr_Addon_SUMMONANCIENTGHOST - Przyzwanie Qurahodrona ITWr_Map_AddonWorld - Mapa Jarkendaru Inne: ItMi_GoldNugget_Addon - Bryłka złota ItMi_Addon_WhitePearl - Biała Perła ItMi_Addon_Joint_01 - Zielony nowicjusz ItMi_BaltramPaket - Dostawa Baltrama ItMi_Packet_Baltram4Skip_Addon - Paczka dla Skipa ItMi_BromorsGeld_Addon - Złota misa Bromora ItSe_ADDON_CavalornsBeutel - Skórzana torba Cavalorna ItMi_Skull - Czaszka ItMi_IECello - Wiolonczela ItMi_IECelloBow - Smyczek wiolonczeli ItMi_IEDrum - Bęben ItMi_IEDrumScheit - Trąba ItMi_IEDrumStick - Pałeczka ItMi_IEDudelBlau - Niebieskie dudy ItMi_IEDudelGelb - Żółte dudy ItMi_IEHarfe - Harfa ItMi_IELaute - Lutnia ItMi_Addon_Lennar_Paket - Brzęcząca paczka z wytrychami ItMi_Zeitspalt_Addon - Czarna ruda Kamienne Tablice: ItWr_StrStonePlate1_Addon - Kamienna tablica siły I ItWr_StrStonePlate2_Addon - Kamienna tablica siły II ItWr_StrStonePlate3_Addon - Kamienna tablica siły III ItWr_DexStonePlate1_Addon - Kamienna tablica zręczności I ItWr_DexStonePlate2_Addon - Kamienna tablica zręczności II ItWr_DexStonePlate3_Addon - Kamienna tablica zręczności III ItWr_HitPointStonePlate1_Addon - Kamienna tablica życia I ItWr_HitPointStonePlate2_Addon - Kamienna tablica życia II ItWr_HitPointStonePlate3_Addon - Kamienna tablica życia III ItWr_ManaStonePlate1_Addon - Kamienna tablica magii I ItWr_ManaStonePlate2_Addon - Kamienna tablica magii II ItWr_ManaStonePlate3_Addon - Kamienna tablica magii III ItWr_OneHStonePlate1_Addon - Kamienna tablica walki bronią jednoręczną I ItWr_OneHStonePlate2_Addon - Kamienna tablica walki bronią jednoręczną II ItWr_OneHStonePlate3_Addon - Kamienna tablica walki bronią jednoręczną III ItWr_TwoHStonePlate1_Addon - Kamienna tablica walki bronią dwuręczną I ItWr_TwoHStonePlate2_Addon - Kamienna tablica walki bronią dwuręczną II ItWr_TwoHStonePlate3_Addon - Kamienna tablica walki bronią dwuręczną III ItWr_BowStonePlate1_Addon - Kamienna tablica łuczników I ItWr_BowStonePlate2_Addon - Kamienna tablica łuczników II ItWr_BowStonePlate3_Addon - Kamienna tablica łuczników III ItWr_CrsBowStonePlate1_Addon - Kamienna tablica kuszników I ItWr_CrsBowStonePlate2_Addon - Kamienna tablica kuszników II ItWr_CrsBowStonePlate3_Addon - Kamienna tablica kuszników III Mikstury: ItPo_Addon_Geist_01 - Przemiana dusz (niepoznane działanie składników) ItPo_Addon_Geist_02 - Przemiana dusz (działa poprawnie) ItPo_Health_Addon_04 - Pełnia życia ItPo_Mana_Addon_04 - Pełnia Many Bronie: ItMW_Addon_Knife01 - Nóż na wilki ItMW_Addon_Stab01 - Kostur maga ItMW_Addon_Stab02 - Magiczna różdżka ItMW_Addon_Stab03 - Wodny kostur ItMW_Addon_Stab04 - Kostur Ulthara ItMW_Addon_Stab05 - Tajfun ItMW_Addon_Hacker_1h_01 - Maczeta ItMW_Addon_Hacker_1h_02 - Stara maczeta ItMW_Addon_Hacker_2h_01 - Wielka maczeta ItMW_Addon_Hacker_2h_02 - Stara, wielka maczeta ItMW_Addon_Keule_1h_01 - Sługa wichru ItMW_Addon_Keule_2h_01 - Sługa burzy ItMw_FrancisDagger_Mis - Złoty sztylet ItMw_RangerStaff_Addon - Pika bojowa Wodnego Kręgu ItMw_Addon_PIR2hAxe - Miażdżydeska ItMw_Addon_PIR2hSword - Miecz pokładowy ItMw_Addon_PIR1hAxe - Topór pokładowy ItMw_Addon_PIR1hSword - Kordelasr ItMw_Addon_BanditTrader - Pałasz bandytów ItMw_Addon_Betty - Betty ItRw_Addon_MagicArrow - Magiczna strzała ItRw_Addon_FireArrow - Ognista strzała ItRw_Addon_MagicBow - Magiczny łuk ItRw_Addon_FireBow - Ognisty Łuk ItRw_Addon_MagicBolt - Magiczny bełt ItRw_Addon_MagicCrossbow - Magiczna kusza |
Autor: | alcatraz10 [ 06 kwie 2010, 19:27 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
efekty spellFX_Thunderstorm spellFX_Thunderstorm_INVESTGLOW spellFX_Thunderstorm_Dome spellFX_Thunderstorm_Flash spellFX_ThunderStorm_Screenblend spellFX_ThunderStorm_Screenblend spellFX_Skull spellFX_Skull_Skull spellFX_Skull_SPREAD spellFX_Skull_COLLIDEFX spellFX_SuckEnergy spellFX_SuckEnergy_Invest spellFX_SuckEnergy_SlowTime spellFX_SuckEnergy_BloodFly spellFX_SuckEnergy_SENDPERCEPTION spellFX_Energyball spellFX_Energyball_TARGET spellFX_Icelance spellFX_Icelance_COLLIDEFX SPELLFX_WATERFIST spellFX_Waterfist_COLLIDEFX spellFX_Waterfist_COLLIDEDYNFX SPELLFX_WATERFIST_ABYSS spellFX_Swarm spellFX_Greententacle spellFX_Greententacle_Bridge SpellFX_Greententacle_TARGET spellFX_Geyser spellFX_Geyser_FOUNTAIN spellFX_Whirlwind spellFX_Whirlwind_COLLIDE spellFX_Whirlwind_Invest spellFX_Whirlwind_Sound spellFX_Whirlwind_TARGET spellFX_Whirlwind_SENDPERCEPTION spellFX_INCOVATION_GREEN spellFX_INCOVATION_RED spellFX_INCOVATION_BLUE spellFX_INCOVATION_VIOLET spellFX_INCOVATION_WHITE spellFX_LIGHTSTAR_VIOLET spellFX_LIGHTSTAR_WHITE spellFX_LIGHTSTAR_BLUE spellFX_LIGHTSTAR_RED spellFX_LIGHTSTAR_GREEN spellFX_LIGHTSTAR_ORANGE spellFX_Innoseye spellFX_HealShrine spellFX_RingRitual1 spellFX_RingRitual2 spellFX_LIGHTSTAR_RingRitual spellFX_ItemAusbuddeln spellFX_BeliarsWeapon_Upgrate spellFX_Maya_Ghost spellFX_BELIARSRAGE spellFX_BELIARSRAGE_target_Cloud spellFX_BELIARSRAGE_COLLIDE spellFX_Light spellFX_Light_ACTIVE spellFX_PalLight spellFX_PalLight_ACTIVE spellFX_Firebolt spellFX_Firebolt_COLLIDEFX spellFX_Firebolt_COLLIDEDYNFX spellFX_ChargeFireball spellFX_ChargeFireball_InVEST_BLAST1 spellFX_ChargeFireball_InVEST_BLAST2 spellFX_ChargeFireball_InVEST_BLAST3 spellFX_ChargeFireball_InVEST_BLAST4 spellFX_ChargeFireball_COLLIDE spellFX_ChargeFireball_COLLIDEDYNFX spellFX_InstantFireball spellFX_InstantFireball_FIRECLOUD spellFX_InstantFireball_COLLIDE spellFX_InstantFireball_COLLIDE_KEY_INVEST_1 spellFX_InstantFireball_COLLIDEDYNFX spellFX_InstantFireball_COLLIDEDYNFX_KEY_INVEST_1 spellFX_Firestorm spellFX_FireStorm_INVESTSOUND spellFX_FireStorm_INVESTBLAST1 spellFX_FireStorm_INVESTBLAST2 spellFX_FireStorm_INVESTBLAST3 spellFX_FireStorm_INVESTBLAST4 spellFX_Firestorm_SPREAD spellFX_Firestorm_COLLIDE spellFX_Pyrokinesis spellFX_Pyrokinesis_INVESTSOUND spellFX_Pyrokinesis_INVESTBLAST1 spellFX_Pyrokinesis_INVESTBLAST2 spellFX_Pyrokinesis_INVESTBLAST3 spellFX_Pyrokinesis_INVESTBLAST4 spellFX_Pyrokinesis_SPREAD spellFX_FireRain spellFX_FireRain_RAIN spellFX_FireRain_SUB spellFX_FireRain_INVESTGLOW spellFX_Teleport spellFX_Teleport_ORIGIN spellFX_Teleport_RING spellFX_Teleport_CAST spellFX_PalHeal spellFX_PalHeal_START spellFX_PalHeal_ORIGIN spellFX_Heal spellFX_Heal_ORIGIN spellFX_Heal_LEFTHAND spellFX_Transform spellFX_Transform_ORIGIN spellFX_Transform_BLEND spellFX_Lightning spellFX_LightningFlash spellFX_LightningFlash_HEAVENSRAGE spellFX_LightningFlash_target_Cloud spellFX_LightningFlash spellFX_LightningFlash_target spellFX_LightningFlash_target_Cloud spellFX_LightningFlash_target_GROUND spellFX_Zap spellFX_Zap_COLLIDE spellFX_Zap_COLLIDEDYNFX spellFX_PalHolyBolt spellFX_PalHolyBolt_COLLIDE spellFX_PalHolyBolt_COLLIDEDYNFX spellFX_Icebolt spellFX_Icebolt_COLLIDE spellFX_Icebolt_COLLIDEDYNFX spellFX_chargezap spellFX_chargezap_InVEST_BLAST1 spellFX_chargezap_InVEST_BLAST2 spellFX_chargezap_InVEST_BLAST3 spellFX_chargezap_InVEST_BLAST4 spellFX_chargezap_COLLIDE spellFX_IceCube spellFX_IceCube_COLLIDE spellFX_Icespell_Invest spellFX_Icewave spellFX_Icewave_WAVE spellFX_Icewave_SUB spellFX_SummonCreature_ORIGIN spellFX_SummonCreature_LEFTHAND spellFX_SummonGolem spellFX_SummonSkeleton spellFX_SummonGoblinSkeleton spellFX_SummonWolf spellFX_SummonDemon spellFX_SummonGuardian spellFX_SummonZombie spellFX_SummonMud spellFX_ArmyOfDarkness spellFX_MassDeath spellFX_Massdeath_EXPLOSION spellFX_MassDeath_GROUND spellFX_Massdeath_LEFTHAND spellFX_MassDeath_SUB spellFX_MassDeath_COLLIDEDYNFX spellFX_DestroyUndead spellFX_Destroyundead_COLLIDE spellFX_Destroyundead_COLLIDEDYNFX spellFX_PalRepelEvil spellFX_REPELEVIL_TRAIL spellFX_PalRepelEvil_COLLIDE spellFX_PalRepelEvil_COLLIDEDYNFX spellFX_MasterOfDisaster spellFX_MasterOfDisaster_TRAIL spellFX_MasterOfDisaster_COLLIDE spellFX_MasterOfDisaster_COLLIDEDYNFX spellFX_PalDestroyEvil spellFX_PalDestroyEvil_COLLIDE spellFX_PalDestroyEvil_COLLIDEDYNFX spellFX_WindFist spellFX_Windfist_Invest spellFX_Windfist_INVESTBLAST spellFX_Windfist_Cast spellFX_Windfist_COLLIDEDYNFX spellFX_Sleep spellFX_Sleep_ORIGIN spellFX_Sleep_TARGET spellFX_Charm spellFX_CHARM_ORIGIN spellFX_CHARM_TARGET spellFX_Pyrokinesis spellFX_Pyrokinesis_TARGET spellFX_Pyrokinesis_BRIDGE spellFX_Fear spellFX_Fear_WINGS spellFX_Fear_WINGS2 spellFX_Fear_GROUND spellFX_FEAR_SENDPERCEPTION spellFX_BreathOfDeath spellFX_BreathOfDeath_Invest spellFX_BreathOfDeath_Cast spellFX_BreathOfDeath_Target spellFX_Shrink spellFX_Shrink_Origin spellFX_Concussionbolt spellFX_Concussionbolt_COLLIDE spellFX_Concussionbolt_COLLIDEDYNFX spellFX_Deathbolt spellFX_Deathbolt_FIRECLOUD spellFX_Deathbolt_COLLIDE spellFX_Deathbolt_COLLIDE_KEY_INVEST_1 spellFX_Deathbolt_COLLIDEDYNFX_KEY_INVEST_1 spellFX_Deathball spellFX_Deathball_FIRECLOUD spellFX_Deathball_COLLIDE spellFX_Deathball_COLLIDEDYNFX VOB_BURN VOB_BURN_CHILD1 VOB_BURN_CHILD2 VOB_BURN_CHILD3 VOB_BURN_CHILD4 VOB_BURN_CHILD5 VOB_BURN_CHILD6 VOB_MAGICBURN VOB_MAGICBURN_CHILD1 VOB_MAGICBURN_CHILD2 VOB_MAGICBURN_CHILD3 VOB_MAGICBURN_CHILD4 VOB_MAGICBURN_CHILD5 VOB_MAGICBURN_CHILD6 spellFX_MagicFire_HUMANSMOKE spellFX_Firespell_HUMANSMOKE spellFX_Lightning_TARGET spellFX_Thunderspell_SENDPERCEPTION spellFX_Thunderspell_SENDPERCEPTION_CHILD1 spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD2 spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD3 spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD4 spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD5 spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD6 spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD7 spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD8 spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD9 spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD10 spellFX_Thunderspell_TARGET_CHILD11 FX_EarthQuake CONTROL_LEAVERANGEFX CONTROL_CASTBLEND TRANSFORM_CASTBLEND TRANSFORM_NOPLACEFX DEMENTOR_FX FOV_MORPH1 FOV_MORPH2 SLOW_MOTION FOCUS_HIGHLIGHT SLOW_TIME SLOW_TIME_CHILD SLOW_TIME_CHILD2 sLEEP_BLEND spellfx_firearmor_smoke spellfx_firearmor spellfx_fireswordblack SPELLFX_FIRESWORD_ATTACK SPELLFX_FIRESWORD_HIT SPELLFX_MAGESTAFF1 SPELLFX_MAGESTAFF2 SPELLFX_MAGESTAFF3 SPELLFX_MAGESTAFF4 SPELLFX_MAGESTAFF5 SPELLFX_BOW SPELLFX_FIREBOW SPELLFX_ARROW SPELLFX_FIREARROW SPELLFX_CROSSBOW SPELLFX_BOLT SPELLFX_ITEMGLIMMER sPELLFX_MANAPOTION SPELLFX_HEALTHPOTION SPELLFX_YELLOWPOTION SPELLFX_WEAKGLIMMER SPELLFX_WEAKGLIMMER_RED SPELLFX_WEAKGLIMMER_BLUE SPELLFX_WEAKGLIMMER_YELLOW SPELLFX_ITEMSTARS SPELLFX_ITEMSTARS_RED SPELLFX_ITEMSTARS_BLUE SPELLFX_ITEMSTARS_YELLOW SPELLFX_GLOW SPELLFX_UNDEAD_DRAGON SPELLFX_DRAGONEYE_LEFT SPELLFX_DRAGONEYE_RIGHT spellFX_InvisibleProjectile SPELLFX_WATERFIST_CAST tylko sie nie zdziwcie ze 90% powoduje crasha (te czarow) Przydatni npc: pc_rockefeller -itemy pc_itemfeller - wiecej itemow itemhosti - znowu itemy fh - mozna mu zmienic twarz sh - mozna zmienic rozdzial ch - nauczyciel wszystkiego ta_testmodel - moze za anmi chodzic aya_testmodel - moze za nami chodzic wzamian za nasze zloto pc_hero - bezio Flagsy u npc: 0 - zwykly smiertelny 1 - chyba to samo roznicy nie widzialem 2 - niesmiertelny ale nie mowi "ubierz sie porzadnie" 3 - niesmiertelny i mowi "ubierz sie porzadnie" 4 - smiertelny oraz przezroczysty (trzeba na niego wejsc i wyjsc by efekt ducha zadzialal) 5 - nie wiem pewno tez jak 4 6 - niesmierlelny i przezroczysty Itemy: Flags: 11111 - bron jednoreczna 66666 - bron dureczna -1 - nie da sie podniesc na luk i kusze nie pamietam Mainflags: 2 - do walki w zwarciu 4 - na dystans inne ustawienie dot. itemow: range - zasieg najlepiej od 10 do 140 damagetotal - to chyba nic nie daje zeby obrazenia ustawic trzeba wejsc w "damage" typy dmg: 1 - podrzuca w gore 2 - od broni 4 - od potwora 8 - od ognia 16 - odrzuca 24 - podpala i odrzuca 64 - od lukow i kusz czyli zabija odrazu Ustawianie guild & trueguild przez SET: set guild - gildia zwykla odpowiada za to jak reaguja na nas npc set trueguild - gildia prawdziwa odpowiada jak my reagujemy na npc oraz czy mozemy otworzyc ekwipunek albo jak wyglada textura krwi a teraz jak sie tu gildie nazywaja bo tu nie ma nomerow np 0 tylko "GIL_(tu nazwa gildi)" odnosi sie to do guild i trueguild, tylko zenazwy gildi potworow dajemy pelne a ludzkich gildi skroty czyli np: GIL_PAL - palek GIL_SLD - najemnik GIL_DJG - lowca dragow GIL_ORC - orc GIL_NONE - brak GIL_DEMON - demon GIL_SKELETON - kostek czyli na wilka bedzie GIL_WOLF ale jak na magnata? daje sie edit focus/edit abitles i u gory pisze gildia_numer_imie tak wiec u gomeza zobaczymy EBR_100_GOMEZ czyli gildia magnata to GIL_EBR proste? Uwaga! set guild i trueguild dzialaja na nas jak nie mamy nikogo nacelowanego a jak mamy to na niego Attitudes: czyli jak npc reagune na nas i mozena innych ale tego pewien nie jestem ustawiamy przez SET PERMATTITUDE oraz SET TEMPATTITUDE ustawiamy obydwie rzeczy ale to dziala tylko na nacelowanego (podswietlonego) npc i najlepiej go F6 zapauzowac by mu sie nie zmienilo friendly - przyjazny angry - zly neutral - neutralny hostile - wrog chce nas zajebac Scemenames: to sa animacje uzycia itemow np. ze zjada jablko a piwo pije, dajemy edit focus na przedmiot i ustawiamy scemename food - jedzenie foodhuge - jedzenie czegos wiekszego potion - powolne picie potionfast - szybkie picie mapsealed - czyta/otwiera ale po uzycie przedmot znika map - to samo tlyko przedmot nie znika broom - zamiata brush - myje joint - pali ziolo FightTactic: taktyka walki ustawiamy w edit focus/abitles zmienia ona sposob walki npc 0 - nie walczy tylko stoi z wyciagnieta bronia 1 - walczy ale stoi w miejscu 2 - walczy normalnie ale slabo 3 - walczy lepiej bo nie atakuje biegnac 4 - walczy po mistrzowsku OverLayMDS: czyli animacje naszego npc wpisujemy w konsoli "apply overlaymds" humans_militia - chod straznika humans_mage - chodmaga humans_tired - chod kopacza humans_arrogance - chod magnata humans_relaxed - chod dresa humans_flee - bieg uciekajacego humans_sprint - szybki bieg humans_skeleton - umiera jak szkielet humans_skeleton_fly - latac kazdy moze humans_1hst2 - mistrz w broni 1h humans_2hst2 - mistrz w broni 2h humans_bowt2 - mistrz w luku humans_cbowt2 - mistrz w kuszy |
Autor: | pa1ner [ 06 kwie 2010, 21:19 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
"na luk i kusze nie pamietam " ty to pisales? |
Autor: | alcatraz10 [ 07 kwie 2010, 6:23 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
tak pisałem to na stronie studia filmowego gdzieś rok temu ale tutaj to skopiowałem żegy nie było |
Autor: | Galbatorix07 [ 07 kwie 2010, 12:27 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
Nie chciało mi się wszystkiego przeglądać, sporo. No dobra, cholernie tego dużo. Ale ja głównie jedynie gram, więc mi takie komendy nie potrzebne. Kiedyś to nawalałem na kodach, ale te czasy to już zamierzchła przeszłość. |
Autor: | Shadow [ 08 kwie 2010, 6:24 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
Jedyne co miałem ochotę powiedzieć jak przewijałem w dół bez końca to : Ja Pier**** Ja też nigdy nie gram na kodach, no dobra jak zaczynałem to na czitach pykałem, ale teraz już rzadko, tylko jak mam jakiś problem czy bug |
Autor: | alcatraz10 [ 08 kwie 2010, 18:27 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
a czy ja mówię o graniu na kodach większość kodów ponad 80% jest niepotrzebnych do gry te kody są głównie do machinimy czyli kręcenia filmów |
Autor: | PainkillerAnime [ 23 maja 2010, 16:34 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
No tak looknijcie sobie ile jest filmików tej machinymy! To się w pale nie mieści i dobrze że głownie polacy robią machinime gothica. Chluba dla kraju!!!! |
Autor: | alcatraz10 [ 26 maja 2010, 8:18 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
no ba ale i tak najlepsze filmy machinimowane powstają za oceanem Te filmy nawet zostały wydane na płytach i są dostępne w sprzedaży |
Autor: | michal9 [ 25 lis 2010, 20:41 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
Podstawówka to pikuś, zaś w Noc Kruka czasami muszę |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |