najlepiej go F6 zapauzowac by mu sie nie zmienilo
friendly - przyjazny
angry - zly
neutral - neutralny
hostile - wrog chce nas zajebac
Scemenames:
to sa animacje uzycia itemow np. ze zjada jablko a piwo pije, dajemy edit focus na przedmiot i ustawiamy scemename
food - jedzenie
foodhuge - jedzenie czegos wiekszego
potion - powolne picie
potionfast - szybkie picie
mapsealed - czyta/otwiera ale po uzycie przedmot znika
map - to samo tlyko przedmot nie znika
broom - zamiata
brush - myje
joint - pali ziolo
FightTactic:
taktyka walki ustawiamy w edit focus/abitles zmienia ona sposob walki npc
0 - nie walczy tylko stoi z wyciagnieta bronia
1 - walczy ale stoi w miejscu
2 - walczy normalnie ale slabo
3 - walczy lepiej bo nie atakuje biegnac
4 - walczy po mistrzowsku
OverLayMDS:
czyli animacje naszego npc wpisujemy w konsoli "apply overlaymds"
humans_militia - chod straznika
humans_mage - chodmaga
humans_tired - chod kopacza
humans_arrogance - chod magnata
humans_relaxed - chod dresa
humans_flee - bieg uciekajacego
humans_sprint - szybki bieg
humans_skeleton - umiera jak szkielet
humans_skeleton_fly - latac kazdy moze
humans_1hst2 - mistrz w broni 1h
humans_2hst2 - mistrz w broni 2h
humans_bowt2 - mistrz w luku
humans_cbowt2 - mistrz w kuszy
Autor: | pa1ner [ 06 kwie 2010, 21:19 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
"na luk i kusze nie pamietam " ty to pisales? |
Autor: | alcatraz10 [ 07 kwie 2010, 6:23 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
tak pisałem to na stronie studia filmowego gdzieś rok temu ale tutaj to skopiowałem żegy nie było |
Autor: | Galbatorix07 [ 07 kwie 2010, 12:27 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
Nie chciało mi się wszystkiego przeglądać, sporo. No dobra, cholernie tego dużo. Ale ja głównie jedynie gram, więc mi takie komendy nie potrzebne. Kiedyś to nawalałem na kodach, ale te czasy to już zamierzchła przeszłość. |
Autor: | Shadow [ 08 kwie 2010, 6:24 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
Jedyne co miałem ochotę powiedzieć jak przewijałem w dół bez końca to : Ja Pier**** Ja też nigdy nie gram na kodach, no dobra jak zaczynałem to na czitach pykałem, ale teraz już rzadko, tylko jak mam jakiś problem czy bug |
Autor: | alcatraz10 [ 08 kwie 2010, 18:27 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
a czy ja mówię o graniu na kodach większość kodów ponad 80% jest niepotrzebnych do gry te kody są głównie do machinimy czyli kręcenia filmów |
Autor: | PainkillerAnime [ 23 maja 2010, 16:34 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
No tak looknijcie sobie ile jest filmików tej machinymy! To się w pale nie mieści i dobrze że głownie polacy robią machinime gothica. Chluba dla kraju!!!! |
Autor: | alcatraz10 [ 26 maja 2010, 8:18 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
no ba ale i tak najlepsze filmy machinimowane powstają za oceanem Te filmy nawet zostały wydane na płytach i są dostępne w sprzedaży |
Autor: | michal9 [ 25 lis 2010, 20:41 ] |
Tytuł: | Odp: Gothic - kody komendy i sekrety, efekty filmowe |
Podstawówka to pikuś, zaś w Noc Kruka czasami muszę |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |