Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:33

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Własne zadania na kartę
Post: 27 mar 2012, 18:53 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 03 sie 2010, 14:33
Posty: 15
Witam

Mam pytanie co do kart tarota. Otóż zawsze chcialem zrobić dla nich nowe zadania (tzn. np w Lesie nie mogę otrzymać obrażeń albo na cmentarzu zakończyć poziom z 300 hp) jednak nie znam się kompletnie na modding'u w PK.
Slyszałem że podobno da sie zmienić ich wymagania w jakimś programie. Szukałem po necie - nic nie znalazlem.
Czy byłby ktoś w stanie wytłumaczyć mi jakiego programu użyć i JAK to zrobić?

Z góry thx

ChromeX

Podpis pierwsza klasa, sami byśmy nie wpadli po nicku, że tego posta pisał niejaki ChromeX :]
Shadow

Podpisuje sie z przyzwyczajenia :D


Ostatnio zmieniony 28 mar 2012, 12:11 przez ChromeX, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Własne zadania na kartę
Post: 22 kwie 2012, 9:07 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 12:25
Posty: 262
Nikt nie napisał to ja napiszę wkońcu ;P . Więc tak, jak najbardziej da się to zmienić, potrzebny będzie program "Dragon Unpacker".