Painkiller
http://forum.painkiller.ugu.pl/

Grafika - Potwór z bagien
http://forum.painkiller.ugu.pl/viewtopic.php?f=3&t=623
Strona 1 z 1

Autor:  Lopez [ 09 sie 2010, 20:51 ]
Tytuł:  Grafika - Potwór z bagien

Nie wiem jak to możliwe, ale mój kolega posiadający kartę bez shaderów (GeForce2 MX) na poziomie Bagna ma normalnego przeźroczystego stwora z bagien takiego jak na tym screenie

Obrazek

a u mnie jest taka chodząca klucha:

Obrazek

Jak zrobić, aby i tutaj był taki przeźroczysty? Dodam że mam kartę GeForce4 MX i skorzystałem z tego samego co mój kumpel, czyli ENBSeries (taka poprawka na grafikę) + 3D Analyze.

Autor:  alcatraz10 [ 11 sie 2010, 18:23 ]
Tytuł:  Odp: Grafika - Potwór z bagien

ulala ta karta graficzna jest bardzo stara miałem ją kiedyś na starym kompie
a co do pytania to niewiem może masz coś w ustawieniach po przewracane
w tym celu wejdź w opcje i w grafice czy masz jakośc tekstur postaci ustawioną na najwyższą jesli nie to zmień na największą

Autor:  Lopez [ 14 sie 2010, 6:58 ]
Tytuł:  Odp: Grafika - Potwór z bagien

No więc tak: poszperałem trochę w necie i znalazłem programową pełną emulację shaderów. Nazywa się ona SwiftShader. Użyłem jej do Painkillera. Stworek z bagien wygląda teraz normalnie,
Obrazek
ale problemem jest zabójcza ilość 1 ~ 6 FPS, a mój kolega na wspomnianym wcześniej GF2MX ma ogólnie w grze FPS 15 (z użyciem ENBSeries + 3D Analyze) co jeszcze "jakoś" pozwala grać. U mnie przy użyciu tego samego były liczne przekłamania w grafice więc użyłem SwiftShadera. Czy istnieje jakaś możliwość podniesienia ilości FPS przy używaniu tej modyfikacji?

//edit
Dodam też, że kumpel nie podkręcał karty ani nie używa modowanych sterowników do grafiki czy też zmodyfikowanego DirectX. Ja także nie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/