Painkiller http://forum.painkiller.ugu.pl/ |
|
Grafika - Potwór z bagien http://forum.painkiller.ugu.pl/viewtopic.php?f=3&t=623 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Lopez [ 09 sie 2010, 20:51 ] |
Tytuł: | Grafika - Potwór z bagien |
Nie wiem jak to możliwe, ale mój kolega posiadający kartę bez shaderów (GeForce2 MX) na poziomie Bagna ma normalnego przeźroczystego stwora z bagien takiego jak na tym screenie a u mnie jest taka chodząca klucha: Jak zrobić, aby i tutaj był taki przeźroczysty? Dodam że mam kartę GeForce4 MX i skorzystałem z tego samego co mój kumpel, czyli ENBSeries (taka poprawka na grafikę) + 3D Analyze. |
Autor: | alcatraz10 [ 11 sie 2010, 18:23 ] |
Tytuł: | Odp: Grafika - Potwór z bagien |
ulala ta karta graficzna jest bardzo stara miałem ją kiedyś na starym kompie a co do pytania to niewiem może masz coś w ustawieniach po przewracane w tym celu wejdź w opcje i w grafice czy masz jakośc tekstur postaci ustawioną na najwyższą jesli nie to zmień na największą |
Autor: | Lopez [ 14 sie 2010, 6:58 ] |
Tytuł: | Odp: Grafika - Potwór z bagien |
No więc tak: poszperałem trochę w necie i znalazłem programową pełną emulację shaderów. Nazywa się ona SwiftShader. Użyłem jej do Painkillera. Stworek z bagien wygląda teraz normalnie, ale problemem jest zabójcza ilość 1 ~ 6 FPS, a mój kolega na wspomnianym wcześniej GF2MX ma ogólnie w grze FPS 15 (z użyciem ENBSeries + 3D Analyze) co jeszcze "jakoś" pozwala grać. U mnie przy użyciu tego samego były liczne przekłamania w grafice więc użyłem SwiftShadera. Czy istnieje jakaś możliwość podniesienia ilości FPS przy używaniu tej modyfikacji? //edit Dodam też, że kumpel nie podkręcał karty ani nie używa modowanych sterowników do grafiki czy też zmodyfikowanego DirectX. Ja także nie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |