Painkiller http://forum.painkiller.ugu.pl/ |
|
Mody do Czarnej Edycji http://forum.painkiller.ugu.pl/viewtopic.php?f=3&t=565 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Lukasz564 [ 07 maja 2010, 23:05 ] |
Tytuł: | Mody do Czarnej Edycji |
Witam! Jestem raczej początkującym graczem (w Overdose gram 2 miesiące a w Czarną edycje 5 dni) więc tak, chciałem sobie zainstalować mody: - Brightskins Ammo - http://painkiller.ugu.pl/download/file/115 - oraz PK++ Więc zacznijmy od Brightskins Ammo. W opisie Instalacja pisze tak - Skopiuj folder Data do katalogu C:\Program Files\Painkiller No więc otwieram mój komputer/dysk D (bo grę mam na dysku D)/program files/DreamCatcher/Painkiller Czarna Edycja wklejam wszystkie pliki z omawianego modu. I nic się nie dzieje lub amunicja robi się jaskrawa i tyle, nie wiem czemu. A teraz PK++ - Nawet ze ściągnięciem mam problemy bo nie wiem którą wersję ściągnąć: - PK++, PK++ Beta 1.3 Update, PK++ Beta Mod 1.3 czy PK++ Updater ??? a poza tym nie wiem nawet czego mogę się spodziewać po zainstalowaniu tego moda, ponieważ nie ma żadnych informacji o tym co mod wnosi nowego do gry multiplayer, co modyfikuje, itd. (wspominają tylko o botach) a ogólnie informacje o modzie wyglądają tak ---> Modyfikacja wykonana przez panów z PKeuro - wprowadza między innymi boty. Wymaga Painkillera z zainstalowanym patchem 1.64.. Proszę o pomoc! |
Autor: | Ye-back [ 08 maja 2010, 7:05 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
Cześć. Brightskins Ammo Rzeczywiście jest błąd w opisie instalacji, należy czynić tak jak w opisie dołączonym w pliku readme: skopiuj jeden z folderów Items do katalogu C:\Program Files\Painkiller\Data\Textures (poprawione na stronie). PK++ O PK++ można by dużo pisać. Poza wspomnianymi botami, dodaje takie podstawowe rzeczy jak hitsoundy i fragsoundy, zmienia fizykę przez dodanie takich opcji jak rocketfix i proplus, poszerza opcje konfiguracji huda i wyglądu gry, ostatnia wersja wprowadza nowe tryby gry (w tym nieukończona ClanArena). Po więcej odsyłam do changelogów wersji 1.2 i 1.3. Masz dwa warianty instalacji: Ja np. używam 1.3, ale są ludzie co używają oficjalnej stabilnej wersji 1.2. |
Autor: | Lukasz564 [ 08 maja 2010, 10:25 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
Dziękuję bardzo, mod Brightskins Ammo działa ale nie jest doskonały więc ściągnąłem drugi (chyba użytkownika Ye-back czyli twój ) i jest wszystko ok. Proszę jeszcze tylko o wytłumaczenie jednej rzeczy co to jest Updater czy Update?? To jest Patch?? Która z podanych przez ciebie wersji PK++ będzie lepsza?? i czy będzie działał na wersji 1.64 którą posiadam?? |
Autor: | Ye-back [ 08 maja 2010, 10:39 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
Tak, wszystko to tyczy się wersji 1.64. Nie wiem, która lepsza, musisz sobie obadać obie wersje i wybrać, zacznij może od 1.2 potem po iluś dniach zainstaluj na to 1.3. No update'y to takie patche. |
Autor: | Lukasz564 [ 08 maja 2010, 11:25 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
Tak zrobię! Bardzo dziękuję za szybką i konkretną pomoc Pozdrawiam serdecznie :] |
Autor: | Lukasz564 [ 11 maja 2010, 14:43 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
Po zainstalowaniu moda PK++ 1,2 oraz updatera gra jest po angielsku jest jakieś spolszczenie?? I mam jeszcze jedno pytanie, kiedy zainstalowałem updatera do wersji 1.2 na pulpicie pojawiło mi się mnóstwo ikonek z logo painkillera i instalatora PK++ co mam z nimi zrobić??? |
Autor: | Ye-back [ 11 maja 2010, 15:16 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
Lukasz564 pisze: Po zainstalowaniu moda PK++ 1,2 oraz updatera gra jest po angielsku jest jakieś spolszczenie?? W pliku config.ini ustaw Cfg.Language = "polish", to co było w oryginalnym PK po polsku będzie znowu, to co daje PK++ oczywiście pozostanie w angielskim języku, ale czy język to coś ważnego w takiej grze jak PK :] ...Lukasz564 pisze: I mam jeszcze jedno pytanie, kiedy zainstalowałem updatera do wersji 1.2 na pulpicie pojawiło mi się mnóstwo ikonek z logo painkillera i instalatora PK++ co mam z nimi zrobić??? Przeczytaj nazwy jeśli uważasz, że którąś chcesz zachować to zostaw, do samej gry wystarczy Play PK++ Mod, resztę można usunąć.
|
Autor: | Lukasz564 [ 11 maja 2010, 15:59 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
A gdzie znajdę plik Confog ini?? Wiem, że w PK: Overdose trzeba było pobawić się ukrytymi plikami Windows, ale w tym przypadku tak nie jest. Mógłbym prosić o krótkie wyjaśnienie? |
Autor: | Ye-back [ 11 maja 2010, 16:05 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
Lol. Lukasz564 pisze: Mógłbym prosić o krótkie wyjaśnienie? Mógłbyś, folder Bin w katalogu zainstalowanego Painkillera :]
|
Autor: | Lukasz564 [ 11 maja 2010, 17:55 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
Niestety w folderze Bin nie ma tego pliku. Pod spodem zamieszczam zdjęcie zawartości znajdującej się w pliku Bin u mnie : Uploaded with ImageShack.us |
Autor: | Ye-back [ 11 maja 2010, 18:55 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
OMG, wtf, lol, hmmm spróbuj włączyć widok ukrytych plików, może jest tam skitrany. |
Autor: | Lukasz564 [ 11 maja 2010, 19:08 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
No właśnie najśmieszniejsze jest to, że mam włączoną opcję folderów "pokaż ukryte foldery" hmmmm.. LOL co ja mam robić??? |
Autor: | Lukasz564 [ 11 maja 2010, 19:20 ] |
Tytuł: | Odp: Mody do Czarnej Edycji |
Sorki odwrót... Już mam. Po prostu trzeba było uruchomić PK++ żeby w folderze Bin pojawił się plik Config Przepraszam za kłopot Pozdrawiam :] |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |