Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 12:24

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Post: 24 maja 2008, 14:25 
Offline
Zas
Zas
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2008, 13:44
Posty: 92
Witam :]

Chciałbym stworzyć mapę multiplayer do Painkillera. Czytałem tutoriale na Maposferze i w innych miejscach sieci na ten temat. W PK mamy coś takiego jak edytor PainED, kilka dokumentów pdf z instrukcją co i jak oraz konwertery plików; w tym: 3DS MAX ase2mpk Exporter (z *.ase do *.mpk) oraz Maya Exporter dla wersji 4.5, 5 i 6 (z Mayi prosto do *.mpk). Powiedzmy, że stworzyłem przykładowy obiekt w 3ds Maxie, nałożyłem tekstury przekonwertowałem plik na *.mpk, otwieram PainED i według instrukcji tworzę nowy projekt, nadaję mu nazwę po czym przechodzę do panelu bocznego (wybieram mój poziom) i z listy w polu "map" wybieram swój projekt mojlevel.mpk. Zapisuje mapę i wciskam przycisk przeładuj wszystko (ten u góry z odwróconym przyciskiem play i podpisem LSM). I... kurde nic! Powinno wczytać obiekty stworzone w programie 3ds Max ale przed sobą mam tylko niebieskie pole. :/

Próbowałem tak samo z Mayą ale tu jest jeszcze lepiej, nie potrafi ona wczytać odpowiedniej wtyczki by móc zapisać projekt do odpowiedniego formatu... Wyskakuje błąd o treści: // Error: Nie można odnaleźć określonej procedury.

No to zaczyna się zabawa... Nie lubię interfejsu Mayi, więc wolałbym zaprojektować mój poziom w 3ds Maxie - co prawda producent tych dwóch programów jest jednakowy bo Autodesk ale mimo to trochę się od siebie różnią. Przeprowadziłem mały test i okazuje się że obiekty z Maxa mogę łatwo wyeksportować do pliku *.fbx po czym otworzyć w Majce i zapisać do pliku *.mpk no tak ale ciągle jest problem z wtyczką, która jest przeznaczona dla wersji 6.0. :/ Gdzie tu znaleźć taką staroć z przed 4 lat?

Nie no ktoś chyba musiał zrobić te poziomy do PK, no to w końcu jak? Znacie kogoś kto zaprojektował jakąś mapę, jak tu sobie z tym poradzić? :/

_________________
--
BARMAN2005


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Post: 24 maja 2008, 15:27 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
mexicanpainkiller wiele map jest stworzonych przez OzzyKillera.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Post: 25 maja 2008, 14:33 
Offline
Zas
Zas
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2008, 13:44
Posty: 92
Dobra teraz 5 punktów dla tego kto znajdzie na jego stronie jakikolwiek adres e-mailowy... :(

_________________
--
BARMAN2005


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Post: 25 maja 2008, 16:07 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
http://www.projectoverdose.com/phpbb/pr ... ile&u=1574 <--- możesz mu tu PMa wysłać.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Post: 01 cze 2008, 20:47 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 30 maja 2008, 11:42
Posty: 8
mam maye ale potrzebuje tutoriala i najlepiej spolszczenia (maya 8.0) jak coś masz to daj namiary na pw


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Maya 8.5 PLE/3ds Max 9 i PainED
Post: 18 cze 2008, 13:32 
Offline
Zas
Zas
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2008, 13:44
Posty: 92
Spolszczenie, do Mayi? Bleee... Później będziesz miał kłopoty ze zalezieniem jakiejkolwiek opcji (we wszystkich, no prawie wszystkich artykułach nazwy narzędzi podawane są w j. angielskim). A pozatym pisałem już wcześniej, że wtyczka-exporter do *.mpk jest tylko dla wersji 4.5, 5 i 6... Chyba, że da się jakoś inaczej, Blender?

_________________
--
BARMAN2005


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane