Painkiller http://forum.painkiller.ugu.pl/ |
|
Bronie z overdose w czarnej edycji http://forum.painkiller.ugu.pl/viewtopic.php?f=13&t=635 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Szowel [ 29 sie 2010, 19:47 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
no to witaj w klubie , ja też mam to samo , wyskakuje ci błąd ponieważ nie dodałeś tej broni do tak zwanej bazy danych , która znajduje się w pliku CPlayer.lua tam jest takie cuś : Kod: EnabledWeapons = {"PainKiller","Shotgun","StakeGunGL","CannonGun","DriverElectro","RifleFlameThrower","BoltGunHeater","MiniGunRL"}, jak zauważyłeś jest tam CannonGun , ja go sam dodałem , lecz lepszą metodą jest podmienić ten plik CPlayer z nowego pk ( Resurrection bądź Overdose ) do tego starszego. Co dziwne , ten kod rozwiązał mi problem podnoszenia broni w painEditorze ale w normalnej grze już nie , pojawia się ten sam błąd , może coś przegapiłem ? edit: teraz mam trochę bardziej upierdliwy problem ... jak zwykle ... podczas wystrzelenia kuli , granata ( cannonball ) z cannonguna , to za nim leci coś siwego , takie coś nie oteksturowane , myślałem że nie dodałem jakiś tekstur , efektów , to więc skopiowałem z overdosa folder scripts z tymi plikami cannonball , textury do textur i nic dalej siwo , już wolałbym się tego pozbyć ale jak , jak coś pousuwam ze skryptu lua to zdebuguje mi gre i musze zaczynać od backupa |
Autor: | Ye-back [ 29 sie 2010, 20:03 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
Panie kolego oj nie, EnabledWeapons w CPlayer.lua było jedną z pierwszych rzeczy jakie zmieniłem |
Autor: | Szowel [ 29 sie 2010, 20:27 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
no to teraz wracając do Eggtootha , wpisałem cannonguna w 8 miejsce zaraz po boltgunie ale nie , dalej podczas gry jest tam wpierd...ony painkiller , przepraszam ale ten kur...wski bład mnie już wpienia maksymalnie... PS: pamiętałem o amunicji. nawet zmieniłem slota z 8 na 4 , to dalej pojawił sie minigun a przecież zmieniłem numer slota miniguna na 8. Więc co zauważyłem : te numery slotów , w pickableitems to tylko są po to gdzie mają umieścić broń po jej podniesieniu , nigdzie więcej. W EnabledWeapon mam wprowadzoną taką kolejność : Kod: {"PainKiller","Shotgun","StakeGunGL","CannonGun","DriverElectro","RifleFlameThrower","BoltGunHeater","MiniGunRL"}, Minigun dalej w slocie 4 jest ... |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |