Painkiller http://forum.painkiller.ugu.pl/ |
|
Bronie z overdose w czarnej edycji http://forum.painkiller.ugu.pl/viewtopic.php?f=13&t=635 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Domino5 [ 26 sie 2010, 16:55 ] |
Tytuł: | Bronie z overdose w czarnej edycji |
jak wstawić bronie z overdose do czarnej edycji? |
Autor: | Ye-back [ 26 sie 2010, 17:07 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
Należy rozpakować plik PAK z Overdose i ich zawartość dotyczącą tekstur, modeli, skryptów i dźwięków tych broni odpowiednio zaimplementować w BE. |
Autor: | Domino5 [ 26 sie 2010, 17:14 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
A wiesz jakim programem rozpakować ten plik PAK bo ja nie mogę znaleźć |
Autor: | Szowel [ 26 sie 2010, 19:04 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
ja mam poważniejszy problem i czekam na porady specjalistów , lepszych ode mnie . Sprawa jest taka , że chcę dodać bronie z overdosa do painkillera z Danielem G. tylko nie zamienić , ale Dodać . Tzn. w slocie 8 ma być CannonGun w 9 Ectoplasmer , w CPlayer.lua była taka dziwna linijka: Kod: repeat slot = slot + 1 if slot > 7 then slot = 1 end until self.EnabledWeapons[slot] nextSlot = slot elseif INP.Action(Actions.PrevWeapon) then repeat slot = slot - 1 if slot < 1 then slot = 7 end until self.EnabledWeapons[slot] nextSlot = slot end end Myślałem że rozwiązałem problem zmieniając liczbę z 7 na np. 13 ale nic z tego , dalej gdy włącze 8 slot to pojawia się painkiller z odwrotnym atakiem. Chciałbym bym kliknął 8 slot pojawiła się broń s Overdosa PS: z tym przerzucaniem broni z Overdosa do PK1 , BOOH to była bułka z masłem Proszę o Pomoc |
Autor: | Ye-back [ 27 sie 2010, 6:36 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
No ja tam nie wiem, a wrzuciłeś wszystko co się tyczy broni z OD do PK Daniel G. version? Np. coś takiego jak linie z Cfg.lua (nazwa pliku napisana z pamięci). |
Autor: | Szowel [ 27 sie 2010, 8:54 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
YeBack , no w configu na temat slotów nic tam nie było , wiem o co chodzi , że mam wszystkie pliki z LScriptu wkleić do PK Booh , ale nie wiem czy wywoła mi jakieś błędy , dzisiaj jeszcze nad tym posiedzę , co do wklejania broni , to wkleiłem wszystkie tekstury , model , skrypt broni z OverDose potem tylko ustawiłem że CannonGun podczas podnoszenia ma znajdować się w 8 slocie , ale slot 8 jest zajęty przez ten painkiller moim zdaniem , problem tkwi w jeszcze innym skrypcie , w tym kodzie gdzie napisałem wcześniej nic nie pisze o tym że te bronie mają odwrotne ataki , teraz jeszcze spróbuję wypakować wszystkie pliki z LScripts.pak , a następnie usunąć to . Mam nadzieję że Eggtooth wie coś na ten temat , ale robiąc mody nie dodawał broni z poza 7 slot , bo slotów było 6 chyba , na dodatek podmienił MiniGuna za Cannona. No już nie chcę mi się pisać , trzeba działać... Pozdrawiam |
Autor: | Ye-back [ 27 sie 2010, 9:01 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
xoiox pisze: YeBack , no w configu na temat slotów nic tam nie było , wiem o co chodzi , że mam wszystkie pliki z LScriptu wkleić do PK Booh , ale nie wiem czy wywoła mi jakieś błędy No na pewno nie można wkleić wszystkiego, bo się posypie gra Posiedzę później przy tym, ale wątpię, że zdziałam cokolwiek xoiox pisze: trzeba działać
|
Autor: | Szowel [ 27 sie 2010, 9:08 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
jeśli się nie działa tylko pie.przy byle co to do niczego się nie dojdzie edit: No i wpadłem na pomysł co do tego tematu , jak wiemy , w PK BOOH jest 7 slotów broni , mnożąc przez 2 od nich odwrotniki , jest 14 klawiszy do slotów . A gdyby tak dodać nowego slota , i potem zamienić klawisze z 8 na F6 ??? No niby pomysł dobry , ale jak przeszło do rzeczy , gdy ustawiłem w cfg.lua i definitions ten klawisz że na F6 ma pojawić się slot 15 to gdy podczas grania , gdy kliknę F6 , to nie pojawia się nowa broń , więcej ... po wciśnięciu tego klawisza , nie mogę potem nic zrobić , ani skakać ani strzelać ani nic ... tak jakby klawisze były zablokowane. Jedynie to tam ESC działał |
Autor: | Ye-back [ 27 sie 2010, 14:06 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
Może usuń config.ini i wtedy uruchom grę ;> |
Autor: | Szowel [ 27 sie 2010, 15:03 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
odpuszcze se z tym 15 slotem , coś nie idze . kombinuje wszystko a i tak nie wychodzi , zaczynam tracić cierpliwość |
Autor: | Eggtooth [ 29 sie 2010, 11:04 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
Do PK nie da się dodać broni poza 7 slot. Jest to raczej zablokowane, acz kolwiek da się (CHYBA) to zrobić. Wiem tylko że na silniku Resurrection to robiłem.. Wypakuj pliki map i masz tam foldery map. W folderze mapy masz plik np. 1x01_Cathedral.lua Masz tam w pliku linijki z broniami. Linijka nie zawierająca części broni jest napisana jako NIL, czyli pominięcie slotu. Cytuj: function o:OnPlay(firstTime) if Player and firstTime then Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", nil, nil} Po prostu jak się kończy linijka dopisz: Cytuj: Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", "CannonGun", "Ectoplasmer"} itd. W miejsce nila je wpisz, (A TAM GDZIE IE SĄ WSZYSTKIE SLOTY WYPEŁNIONE np. Player.EnabledWeapons = {"PainKiller",nil,"MiniGunRL",nil, "DriverElectro", ---------------> nil, nil} ^ te muszą zostać ---------------> nil, nil} (oznaczyłem) tu możesz dopisać dopiero w te dwa nile bronie, a nawet pododawać ich więcej. Pamiętaj że bronie te już będą... nie będzie dało się ich podnieść, ale Daniel będzie je trzymał. PAMIĘTAJ O ZNAKACH: " " oraz { }. (bez kropki) oraz dużych i małych literach!!! I PAMIĘTAJ ABY DOPISAC DO NICH AMUNICJĘ!!!!!! Cytuj: Dalej w tym samym pliku masz: Player.Ammo = { Shotgun = 20, MiniGun = 80, Grenades = 15, Stakes = 25, IceBullets = 10, Shurikens = 30, Electro = 30, Skulls = 0, DarkEnergy = 0, Ectoplasm = 0, <------------------ dopisujesz ammo tak jak tu GreenGoo = 0, <-------------- i tu StickyBombs = 0, MolotovPrimary = 15, MolotovSecondary = 5, Bolt = 20, HeaterBomb = 15, } Player.Health = 100 end end ZACHOWAJ ENDY! To wszystko . Na Resurrection wszystko działało tą metodą, tu też powinno. |
Autor: | Szowel [ 29 sie 2010, 16:29 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
Na taką odpowiedź czekałem , zaraz sprawdzę jak to się prezentuje u mnie Nie wpadłem na taki pomysł Ahh a dzisiaj przejeżdzałem przez Lbln wracając do domu |
Autor: | Ye-back [ 29 sie 2010, 19:24 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
A ja dzisiaj namotałem sporo po swojemu z efektem niemalże zerowym Znalazłem mnóstwo plików, w których były odwołania do broni, w których wprowadziłem odpowiednie zmiany, ale wciąż do fullwypasu czegoś brakuje. Póki co jedynie mogę dodać broń overdoseowską w Paineditorze, ale podnieść już nie jutro może się pobawię. |
Autor: | Szowel [ 29 sie 2010, 19:30 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
YeBack , czy ty masz błąd jak podniesiesz broń taki w skrypcie - coś tam coś tam OnTake CheckDistanceOnPlayer ??? |
Autor: | Ye-back [ 29 sie 2010, 19:35 ] |
Tytuł: | Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji |
xoiox pisze: YeBack , czy ty masz błąd jak podniesiesz broń taki w skrypcie - coś tam coś tam OnTake ależ oczywiście, że tak - to znaczy coś w tym stylu.CheckDistanceOnPlayer ??? EDIT: |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |