Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 15:54

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 26 sie 2010, 16:55 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 26 sie 2010, 16:52
Posty: 5
jak wstawić bronie z overdose do czarnej edycji?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 26 sie 2010, 17:07 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Należy rozpakować plik PAK z Overdose i ich zawartość dotyczącą tekstur, modeli, skryptów i dźwięków tych broni odpowiednio zaimplementować w BE.

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 17:12 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 26 sie 2010, 17:14 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 26 sie 2010, 16:52
Posty: 5
A wiesz jakim programem rozpakować ten plik PAK bo ja nie mogę znaleźć


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 26 sie 2010, 19:04 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 12:25
Posty: 262
ja mam poważniejszy problem i czekam na porady specjalistów , lepszych ode mnie . Sprawa jest taka , że chcę dodać bronie z overdosa do painkillera z Danielem G. tylko nie zamienić , ale Dodać . Tzn. w slocie 8 ma być CannonGun w 9 Ectoplasmer , w CPlayer.lua była taka dziwna linijka:

Kod:
            repeat
                slot = slot + 1
                if slot > 7 then slot = 1 end
            until self.EnabledWeapons[slot]
            nextSlot = slot
        elseif INP.Action(Actions.PrevWeapon) then
            repeat
                slot = slot - 1
                if slot < 1 then slot = 7 end
            until self.EnabledWeapons[slot]
            nextSlot = slot
        end                   
    end   


Myślałem że rozwiązałem problem zmieniając liczbę z 7 na np. 13 ale nic z tego , dalej gdy włącze 8 slot to pojawia się painkiller z odwrotnym atakiem. Chciałbym bym kliknął 8 slot pojawiła się broń s Overdosa
PS: z tym przerzucaniem broni z Overdosa do PK1 , BOOH to była bułka z masłem :D
Proszę o Pomoc :D

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 19:21 przez Szowel, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 27 sie 2010, 6:36 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
No ja tam nie wiem, a wrzuciłeś wszystko co się tyczy broni z OD do PK Daniel G. version? Np. coś takiego jak linie z  Cfg.lua (nazwa pliku napisana z pamięci).

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 27 sie 2010, 8:54 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 12:25
Posty: 262
YeBack , no w configu na temat slotów nic tam nie było , wiem o co chodzi , że mam wszystkie pliki z LScriptu wkleić do PK Booh , ale nie wiem czy wywoła mi jakieś błędy , dzisiaj jeszcze nad tym posiedzę , co do wklejania broni , to wkleiłem wszystkie tekstury , model , skrypt broni z OverDose
potem tylko ustawiłem że CannonGun podczas podnoszenia ma znajdować się w 8 slocie , ale slot 8 jest zajęty przez ten painkiller  :(
moim zdaniem , problem tkwi w jeszcze innym skrypcie , w tym kodzie gdzie napisałem wcześniej nic nie pisze o tym że te bronie mają odwrotne ataki , teraz jeszcze spróbuję wypakować wszystkie pliki z LScripts.pak , a następnie usunąć to .  :ziewa:

Mam nadzieję że Eggtooth wie coś na ten temat , ale robiąc mody nie dodawał broni z poza 7 slot , bo slotów było 6 chyba , na dodatek podmienił MiniGuna za Cannona. No już nie chcę mi się pisać , trzeba działać...  Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 27 sie 2010, 9:01 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
xoiox pisze:
YeBack , no w configu na temat slotów nic tam nie było , wiem o co chodzi , że mam wszystkie pliki z LScriptu wkleić do PK Booh , ale nie wiem czy wywoła mi jakieś błędy
No na pewno nie można wkleić wszystkiego, bo się posypie gra ;]
Posiedzę później przy tym, ale wątpię, że zdziałam cokolwiek ;]

xoiox pisze:
trzeba działać
:D

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 27 sie 2010, 9:08 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 12:25
Posty: 262
jeśli się nie działa tylko pie.przy byle co to do niczego się nie dojdzie :D


edit:  No i wpadłem na pomysł co do tego tematu , jak wiemy , w PK BOOH jest 7 slotów broni , mnożąc przez 2 od nich odwrotniki , jest 14 klawiszy do slotów . A gdyby tak dodać nowego slota , i potem zamienić klawisze z 8 na F6 ???

No niby pomysł dobry , ale jak przeszło do rzeczy , gdy ustawiłem w cfg.lua i definitions ten klawisz że na F6 ma pojawić się slot 15 to gdy podczas grania , gdy kliknę F6 , to nie pojawia się nowa broń , więcej ... po wciśnięciu tego klawisza , nie mogę potem nic zrobić , ani skakać ani strzelać ani nic ... tak jakby klawisze były zablokowane. Jedynie to tam ESC działał :D

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 27 sie 2010, 11:09 przez Szowel, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 27 sie 2010, 14:06 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Może usuń config.ini i wtedy uruchom grę ;>

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 27 sie 2010, 15:03 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 12:25
Posty: 262
odpuszcze se z tym 15 slotem , coś nie idze  :( .
kombinuje wszystko a i tak nie wychodzi , zaczynam tracić cierpliwość  :!:

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 29 sie 2010, 11:04 
Offline
Developer
Developer
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 16:03
Posty: 30
Lokalizacja: Lublin
Do PK nie da się dodać broni poza 7 slot. Jest to raczej zablokowane, acz kolwiek da się (CHYBA) to zrobić. Wiem tylko że na silniku Resurrection to robiłem..



Wypakuj pliki map i masz tam foldery map. W folderze mapy masz plik np. 1x01_Cathedral.lua

Masz tam w pliku linijki z broniami. Linijka nie zawierająca części broni jest napisana jako NIL, czyli pominięcie slotu.
Cytuj:
function o:OnPlay(firstTime)   
    if Player and firstTime then
        Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", nil, nil}




Po prostu jak się kończy linijka dopisz:
Cytuj:
Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", "CannonGun", "Ectoplasmer"} itd. W miejsce nila je wpisz, (A TAM GDZIE IE SĄ WSZYSTKIE SLOTY WYPEŁNIONE np.



Player.EnabledWeapons = {"PainKiller",nil,"MiniGunRL",nil, "DriverElectro",  ---------------> nil, nil}
                                                       ^
                                                  te muszą zostać

---------------> nil, nil} (oznaczyłem) tu możesz dopisać dopiero w te dwa nile bronie, a nawet pododawać ich więcej.

Pamiętaj że bronie te już będą... nie będzie dało się ich podnieść, ale Daniel będzie je trzymał. PAMIĘTAJ O ZNAKACH: " " oraz { }. (bez kropki) oraz dużych i małych literach!!!



I PAMIĘTAJ ABY DOPISAC DO NICH AMUNICJĘ!!!!!!

Cytuj:
Dalej w tym samym pliku masz:

        Player.Ammo =
           {
            Shotgun  = 20,
            MiniGun  = 80,
            Grenades = 15,
            Stakes   = 25,
            IceBullets = 10,
            Shurikens    = 30,
            Electro      = 30,
Skulls   = 0,
            DarkEnergy = 0,
            Ectoplasm    = 0,   <------------------ dopisujesz ammo tak jak tu
            GreenGoo   = 0,   <-------------- i tu
StickyBombs = 0,
MolotovPrimary = 15,
MolotovSecondary = 5,
           Bolt         = 20,
            HeaterBomb   = 15,
        }
        Player.Health = 100
    end
end

ZACHOWAJ ENDY!



To wszystko :). Na Resurrection wszystko działało tą metodą, tu też powinno.

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 11:08 przez Eggtooth, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 29 sie 2010, 16:29 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 12:25
Posty: 262
Na taką odpowiedź czekałem , zaraz sprawdzę jak to się prezentuje u mnie  :D
Nie wpadłem na taki pomysł :D

Ahh a dzisiaj przejeżdzałem przez Lbln :D wracając do domu  :rotfl:

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 29 sie 2010, 19:24 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
A ja dzisiaj namotałem sporo po swojemu z efektem niemalże zerowym :lol2: Znalazłem mnóstwo plików, w których były odwołania do broni, w których wprowadziłem odpowiednie zmiany, ale wciąż do fullwypasu czegoś brakuje. Póki co jedynie mogę dodać broń overdoseowską w Paineditorze, ale podnieść już nie ;] jutro może się pobawię.

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 19:25 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 29 sie 2010, 19:30 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 12:25
Posty: 262
YeBack , czy ty masz błąd jak podniesiesz broń taki w skrypcie - coś tam coś tam OnTake

CheckDistanceOnPlayer ???
:P

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Bronie z overdose w czarnej edycji
Post: 29 sie 2010, 19:35 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
xoiox pisze:
YeBack , czy ty masz błąd jak podniesiesz broń taki w skrypcie - coś tam coś tam OnTake

CheckDistanceOnPlayer ???
:P

ależ oczywiście, że tak - to znaczy coś w tym stylu.

EDIT:

Obrazek

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 19:45 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane