Do PK nie da się dodać broni poza 7 slot. Jest to raczej zablokowane, acz kolwiek da się (CHYBA) to zrobić. Wiem tylko że na silniku Resurrection to robiłem..
Wypakuj pliki map i masz tam foldery map. W folderze mapy masz plik np. 1x01_Cathedral.lua
Masz tam w pliku linijki z broniami. Linijka nie zawierająca części broni jest napisana jako NIL, czyli pominięcie slotu.
Cytuj:
function o:OnPlay(firstTime)
if Player and firstTime then
Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", nil, nil}
Po prostu jak się kończy linijka dopisz:
Cytuj:
Player.EnabledWeapons = {"PainKiller","StakeGunGL","MiniGunRL","Shotgun", "DriverElectro", "CannonGun", "Ectoplasmer"} itd. W miejsce nila je wpisz, (A TAM GDZIE IE SĄ WSZYSTKIE SLOTY WYPEŁNIONE np.
Player.EnabledWeapons = {"PainKiller",nil,"MiniGunRL",nil, "DriverElectro", ---------------> nil, nil}
^
te muszą zostać
---------------> nil, nil} (oznaczyłem) tu możesz dopisać dopiero w te dwa nile bronie, a nawet pododawać ich więcej.
Pamiętaj że bronie te już będą... nie będzie dało się ich podnieść, ale Daniel będzie je trzymał. PAMIĘTAJ O ZNAKACH: " " oraz { }. (bez kropki) oraz dużych i małych literach!!!
I PAMIĘTAJ ABY DOPISAC DO NICH AMUNICJĘ!!!!!!Cytuj:
Dalej w tym samym pliku masz:
Player.Ammo =
{
Shotgun = 20,
MiniGun = 80,
Grenades = 15,
Stakes = 25,
IceBullets = 10,
Shurikens = 30,
Electro = 30,
Skulls = 0,
DarkEnergy = 0,
Ectoplasm = 0, <------------------ dopisujesz ammo tak jak tu
GreenGoo = 0, <-------------- i tu
StickyBombs = 0,
MolotovPrimary = 15,
MolotovSecondary = 5,
Bolt = 20,
HeaterBomb = 15,
}
Player.Health = 100
end
end
ZACHOWAJ ENDY!
To wszystko
. Na Resurrection wszystko działało tą metodą, tu też powinno.