Painkiller http://forum.painkiller.ugu.pl/ |
|
potwory - skrypty http://forum.painkiller.ugu.pl/viewtopic.php?f=13&t=597 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | alcatraz10 [ 17 lip 2010, 18:38 ] |
Tytuł: | potwory - skrypty |
Jak używam kamere przez povermada przez shift + f to zauważam że czasami niektóre potwory stoją w miejscu a inni np kusznicy poruszają się od miejsca do miejsca i tak z powrotem przy czym większość potworów porusza się w nieładzie chodząc nierówno. Więc stąd moje pytania 1 Jak zrobić aby potwór stał w jednym miejscu na wyznaczonym prze zemnie ? 2. Jak zrobić aby potwór chodził z wyznaczone miejsca do drugiego i z powrotem tak jak kusznik w pałacu w Gothicu to się nazywa od waypointa do waypointa tu niewiem jak to się nazywa? 3 Jak dodać te potwory na mape w odpowiednim miejscu. W miejscu takim jakim będę tylko chciał Proszę o pomoc wiem że to pewnie noobskie pytanie ale ja w moodingu jestem kompletnie zielony. xD no bynajmiej gry Painkiller |
Autor: | Ye-back [ 17 lip 2010, 18:51 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
Też się nie znam. Na pytanie 2 nie mam pomysłu. Co do 1 i 3 - uruchom PainEditor, załaduj mapę (menu FIle => Load level), wstaw potwora (prawe menu Templates => Monsters) w pożądanym miejscu - no i nagrywaj go Frapsem, możesz latać po mapie tak samo jak z Powermadem (nie trzeba wciskać Ctrl+F). Dodatkowo radzę rozciągnąć okno z levelem by to dobrze później wyglądało w HD. |
Autor: | alcatraz10 [ 17 lip 2010, 19:03 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
ale będzie on wtedy się poruszał jak w tym filmie gdzie on gestykuluje no powiedzmy że to jest gestykulacja http://www.youtube.com/watch?v=Ic0ETxfb4GQ no na odpowiedzi do drugiego pytania mi najbardziej zależy może Paindamenium będzie wiedzieć |
Autor: | Paindemonium [ 17 lip 2010, 20:26 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
Jak, skoro nigdzie nie ma gestykulacji... o matko. |
Autor: | alcatraz10 [ 18 lip 2010, 10:09 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
jest ale dość ekstrawagancka to jak paidamenium wiesz jak to zrobić |
Autor: | Paindemonium [ 18 lip 2010, 10:13 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
Kogo ty się pytasz Jezu... Prędzej Eggtootha się zapytaj. |
Autor: | alcatraz10 [ 18 lip 2010, 10:22 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
no myślałem że będziesz wiedzieć bo coś tam pisałem w shoutboxie że coś tam wiesz |
Autor: | Paindemonium [ 18 lip 2010, 14:24 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
Gdzie ja to pisalem? |
Autor: | alcatraz10 [ 18 lip 2010, 14:54 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
no pisałeś ale nieważne dzięki ye - back za te oddpowiedzi do 1 i 3 wszystko fajnie wygląda jest cool jeszcze tylko to chodzenie większej ilość muszę opanować i będzie gitaśnie |
Autor: | Ye-back [ 18 lip 2010, 19:51 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
Z tym chodzeniem chyba najprościej będzie przyfuksić latając podczas gry. |
Autor: | Szowel [ 19 lip 2010, 19:54 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
Poszukaj w folderze CArea , tam do potworka dopasowuje się współrzędne ( miejsca do których ma chodzić od kąd do kąd ) współrzędne są strasznie skomplikowane daltego trzeba to robić za pomocą painedytorem , stworzyć nowy obiekt w miejscu początku i konca drogi potwora , skopiować tylko współrzędne , utworzyć plik w CArea wkleić współrzędne i w CSpawn poincie dopisać element docelowy do CArea , pozdro edit: Dodawanie potworów na mapie jest bardzo proste lecz monotonne , więc : zaczynasz w Painedytorze szukać takiej różowej ikonki - oznacza sie - NEW OBJECT oczywiście wczesniej najeżdzasz na te miejsce gdzie chcesz go stworzyć , następnie pojawi ci się okienko z wyborem skrypta , zaznacz CSpawnPoint poczym pojawi ci się po boku tabelka z danymi spawnu przeciętnie podany jest DevilMonk , możesz sobie zmienić , skrypt Each.Count oznacza liczbę potworków , Each Delay oznacza jaka różnica czasu jest pomiędzy spawnu nowego potworka , reszta nie wiem xD . Mam nadzieję że w czymś pomogłem przynajmniej . |
Autor: | alcatraz10 [ 26 lip 2010, 6:37 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
dzięki z pewnością się przyda |
Autor: | alcatraz10 [ 02 sie 2010, 19:02 ] |
Tytuł: | Odp: potwory - skrypty |
Ye-back pisze: . Dodatkowo radzę rozciągnąć okno z levelem by to dobrze później wyglądało w HD. ale po co skoro można na cały ekran ustawić wystarczy F10 nacisnąć |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |