Painkiller
http://forum.painkiller.ugu.pl/

potwory - skrypty
http://forum.painkiller.ugu.pl/viewtopic.php?f=13&t=597
Strona 1 z 1

Autor:  alcatraz10 [ 17 lip 2010, 18:38 ]
Tytuł:  potwory - skrypty

Jak używam kamere przez povermada przez shift + f to zauważam że czasami niektóre potwory stoją w miejscu a inni np kusznicy poruszają się od miejsca do miejsca i tak z powrotem  przy czym większość potworów porusza się w nieładzie chodząc nierówno. Więc stąd moje pytania

1 Jak zrobić aby potwór stał w jednym miejscu na wyznaczonym prze zemnie ?
2. Jak zrobić aby potwór chodził z  wyznaczone miejsca do drugiego i z powrotem  tak jak kusznik w pałacu w Gothicu to się nazywa od waypointa do waypointa tu niewiem jak to się nazywa?
3 Jak dodać te potwory na mape w odpowiednim miejscu. W miejscu takim jakim będę tylko chciał

Proszę o pomoc
wiem że to pewnie noobskie pytanie ale ja w moodingu jestem kompletnie zielony. xD
no bynajmiej gry Painkiller

Autor:  Ye-back [ 17 lip 2010, 18:51 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

Też się nie znam. Na pytanie 2 nie mam pomysłu. Co do 1 i 3 - uruchom PainEditor, załaduj mapę (menu FIle => Load level), wstaw potwora (prawe menu Templates => Monsters) w pożądanym miejscu - no i nagrywaj go Frapsem, możesz latać po mapie tak samo jak z Powermadem (nie trzeba wciskać Ctrl+F). Dodatkowo radzę rozciągnąć okno z levelem by to dobrze później wyglądało w HD.

Autor:  alcatraz10 [ 17 lip 2010, 19:03 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

ale będzie on wtedy się poruszał jak w tym filmie gdzie on gestykuluje no powiedzmy że to jest gestykulacja
http://www.youtube.com/watch?v=Ic0ETxfb4GQ
no na odpowiedzi do drugiego pytania mi najbardziej zależy
może Paindamenium będzie wiedzieć

Autor:  Paindemonium [ 17 lip 2010, 20:26 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

Jak, skoro nigdzie nie ma gestykulacji... o matko.

Autor:  alcatraz10 [ 18 lip 2010, 10:09 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

jest ale dość ekstrawagancka
to jak paidamenium wiesz jak to zrobić

Autor:  Paindemonium [ 18 lip 2010, 10:13 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

Kogo ty się pytasz Jezu...  Prędzej  Eggtootha się zapytaj.

Autor:  alcatraz10 [ 18 lip 2010, 10:22 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

no myślałem że będziesz wiedzieć bo coś tam pisałem w shoutboxie że coś tam wiesz

Autor:  Paindemonium [ 18 lip 2010, 14:24 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

Gdzie ja to pisalem?

Autor:  alcatraz10 [ 18 lip 2010, 14:54 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

no pisałeś ale nieważne
dzięki ye - back za te oddpowiedzi do 1 i 3 wszystko fajnie wygląda jest cool
jeszcze tylko to chodzenie większej ilość muszę opanować i będzie gitaśnie

Autor:  Ye-back [ 18 lip 2010, 19:51 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

Z tym chodzeniem chyba najprościej będzie przyfuksić latając podczas gry.

Autor:  Szowel [ 19 lip 2010, 19:54 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

Poszukaj w folderze CArea , tam do potworka dopasowuje się współrzędne ( miejsca do których ma chodzić od kąd do kąd ) współrzędne są strasznie skomplikowane daltego trzeba to robić za pomocą painedytorem , stworzyć nowy obiekt w miejscu początku i konca drogi potwora , skopiować tylko współrzędne , utworzyć plik w CArea wkleić współrzędne i w CSpawn poincie dopisać element docelowy do CArea , pozdro :D

edit: Dodawanie potworów na mapie jest bardzo proste lecz monotonne , więc : zaczynasz w Painedytorze szukać takiej różowej ikonki - oznacza sie - NEW OBJECT oczywiście wczesniej najeżdzasz na te miejsce gdzie chcesz go stworzyć , następnie pojawi ci się okienko z wyborem skrypta , zaznacz CSpawnPoint poczym pojawi ci się po boku tabelka z danymi spawnu przeciętnie podany jest DevilMonk , możesz sobie zmienić , skrypt Each.Count oznacza liczbę potworków , Each Delay oznacza jaka różnica czasu jest pomiędzy spawnu nowego potworka , reszta nie wiem xD .
Mam nadzieję że w czymś pomogłem przynajmniej .

Autor:  alcatraz10 [ 26 lip 2010, 6:37 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

dzięki z pewnością się przyda

Autor:  alcatraz10 [ 02 sie 2010, 19:02 ]
Tytuł:  Odp: potwory - skrypty

Ye-back pisze:
. Dodatkowo radzę rozciągnąć okno z levelem by to dobrze później wyglądało w HD.


ale po co skoro można na cały ekran ustawić wystarczy F10 nacisnąć

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/