Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 17:33

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Paralysis Fragmovie
Post: 08 wrz 2009, 15:03 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
A taki mój krótki filmik z moimi fragami, ma wszystkie wady demek (low fps, czarne modele na Psycho, kolorystyka...). To nie jest i nie miał być film, który zbawi PK, to się nadaje tylko do oglądania graczom sieciowego PK.



Download: Paralysis Fragmovie - dość ostro skompresowane kosztem jakości, może jeszcze się pobawię z tym (5 godzin kompresowania 4-ech minut w x264 zniechęca do prób).

Dzięki dla wszystkich ginących na filmie ;] hf.

p.s. Tytuł tłumaczymy jako "Porażenie", because frags by HV ; ))

dodane:

Paralysis Fragmovie - high quality :]

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 lis 2009, 13:28 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Paralysis Fragmovie
Post: 09 wrz 2009, 9:14 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
W reszcie doczekaliśmy się twoich fragów.

To może małą recenzja. Prosty w wykonaniu ale sterylny, fragi fajne ale do złudzenia wiele widzę podobnych do moich z PP, część z nich wykonana z łatwiejszych pozycji, przykładem jest painkiller przy złotku, może w innym miejscu ale za to czułem tutaj pewne synchroniczne podobieństwo tak jak przy wielu podrzutkach i chwytania typka rakietą przy ścianie.  Przynajmniej ja tak odczuwałem za pierwszym razem gdy to oglądałem. Creditsy, mogłeś powiedzieć dałbym ci zanimowane nasze logo, specjalnie trzymam tego typu materiały wysokiej jakości na następne produkcje.

4/5 bo brakowało troszkę zabawy pod muzę a raczej całkowitego braku tego efektu co troszkę zaczyna wydłużać film i nużyć.  Ale dam jeszcze + za to że w końcu po tylu miechach namowy nagrałeś własne fragi a co więcej zrobiłeś fragmovie o sobie tak więc 4+.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2009, 9:25 przez Paindemonium, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Paralysis Fragmovie
Post: 13 wrz 2009, 9:59 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Paindemonium pisze:
Creditsy, mogłeś powiedzieć dałbym ci zanimowane nasze logo, specjalnie trzymam tego typu materiały wysokiej jakości na następne produkcje.
Zbyt spontanicznie to wyszło, nie było czasu pytać (przypadkiem znalazłem muzę za dnia i wenę, o 22:00 wystartowałem z pracami i za jakiś czas było gotowe) :D Kilka słówek o fragach: ja jestem zadowolony bardzo i wiem, że są dobre i jest trochę oryginalnych ;] Nie wiem jak mam rozumieć "zabawę pod muzę", ale bawienie się w twoim stylu na przykład w te "migawki" nie jest w moim stylu, po drugie żeby nie bylo że zżynam ;P ja uważam, że zrobiłem to "klasycznie", czyli framówiowo. Dzięks za recenzję.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Paralysis Fragmovie
Post: 24 lut 2010, 2:00 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 12:57
Posty: 131
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Obejrzałem i nie mogę wyjść z podziwu. Nic dziwnego że na Fort Europa dostałem taki owned (coś koło 40 do 0). Jak to możliwe by mieć takiego cela. No nic, będę nadal ćwiczył z nadzieją w sercu, że kiedyś osiągnę chociaż połowę twojego doświadczenia. Jeszcze małe pytanko, czy to normalne że u mnie przeciwnicy w multiplayer świecą się na czerwono (a ja na niebiesko), bo kiedy zaczynałem grę to troszkę mi to nie pasowało. Jeśli się da to mógłby ktoś powiedzieć mi co zrobić, by przeciwnicy nie wyglądali jak neony?

_________________
I believe I can't fly...
I believe I can hit the ground...
But even so your soul belongs to ME ! ! !


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Paralysis Fragmovie
Post: 24 lut 2010, 6:52 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
: DDDDD

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Paralysis Fragmovie
Post: 24 lut 2010, 9:46 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 18:01
Posty: 33
Lokalizacja: Piekło
No tam to same czitjery i chakjery cziterują ;) A HV to już całkiem :D
Do pytania powyżej to kolorki da się w pk++ zmieniać, nie wiem w sumie co masz na mysli przez neon ale kij tam xD

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Paralysis Fragmovie
Post: 24 lut 2010, 12:22 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 12:57
Posty: 131
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Patogen pisze:
Do pytania powyżej to kolorki da się w pk++ zmieniać, nie wiem w sumie co masz na mysli przez neon ale kij tam xD


Bo przeciwnicy po prostu są cali czerwoni, ale zaraz sprawdzę tą zmianę kolorów. Faktycznie jest tam coś takiego ale myślałem że to zmienia tylko kolor liter (bo też zmienia).


Kurczę, albo jestem jakiś zamulony, albo nie wiem co. Mam pytanie. Czy u wszystkich którzy grają w multiplayer na początku przeciwnicy byli tacy czerwoni (jakby tekstury ktoś np. w paint zamazał na czerwono, kształt jest dobry, ale kolor coś nie tak)? A może po prostu przeciwników na mój widok krew zalewa?

_________________
I believe I can't fly...
I believe I can hit the ground...
But even so your soul belongs to ME ! ! !


Ostatnio zmieniony 31 mar 2010, 15:27 przez Galbatorix07, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane