Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 15:08

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Painkiller HD - Za miesiąc Steam Workschop!
Post: 07 mar 2013, 20:59 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Painkiller: Hell & Damnation powoli zaczyna się nudzić. Na szczęście już niedługo gra ma trafić na Steam Workshop, czyli steamowy odpowiednik narzędzi do modowania gry wedle własnego uznania. Najprawdopodobniej da to grze szansę na odżycie gdyż nie jeden fan pamięta jak na starym Painkillerze fani tworzyli niesłychane mapy i mody. Osobiście mam nadzieję, że twórcy PK++ przygotują odpowiednik dla wersji HD, co może skłonić graczy na przerzucenie się na stałe do Painkiller: Hell & Damnation.

Na chwilę obecną, konkretnych dat wydania narzędzi moderskich nie ma. Można za to wsiąść udział w beta teście pod TYM linkiem. Wiadomo też że tak zwany Development Kit ma być identyczny do tego, na którym tworzono całą grę. Czyżby czeka nas świetlana przyszłość zaawansowanych fanowskich modów do PKHD, a może i nawet przerzucenie pozostałych odsłon serii na nowy silnik przez jakiegoś zapaleńca? Poczekamy, zobaczymy. Wiadomo że w innych produkcjach opartych na Steam Workshop, fani tworzą niezłe cuda.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Painkiller HD - Za miesiąc Steam Workschop!
Post: 09 mar 2013, 17:33 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2007, 10:55
Posty: 73
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Bardzo dobry pomysł bo ile można grac ciągle w te same poziomy. Być może jakiś fan zaskoczy nas zajebistym klimatem i zawstydzi farm 51 co odgrzali kotlecik dla kasy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Painkiller HD - Za miesiąc Steam Workschop!
Post: 10 mar 2013, 10:23 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Paganfire pisze:
Bardzo dobry pomysł bo ile można grac ciągle w te same poziomy. Być może jakiś fan zaskoczy nas zajebistym klimatem i zawstydzi farm 51 co odgrzali kotlecik dla kasy.


Nie bij w Farmę 51 a w Nordic Games. Mimo że to lepsze niż czasy Jowood, to nadal osoby odpowiedzialne za tamte czasy pracują.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Painkiller HD - Za miesiąc Steam Workschop!
Post: 11 mar 2013, 15:31 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2012, 20:05
Posty: 28
Lokalizacja: Kraków
Super, że takie cacka powstają.Znów będzie się można pobawić w przerabianie leveli itp.
tak jak przy starym PK. NG żadnym groszem nie pogardzi, więc wątpię żeby to było darmowe.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Painkiller HD - Za miesiąc Steam Workschop!
Post: 11 mar 2013, 17:21 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
PKpeel pisze:
Super, że takie cacka powstają.Znów będzie się można pobawić w przerabianie leveli itp.
tak jak przy starym PK. NG żadnym groszem nie pogardzi, więc wątpię żeby to było darmowe.


Steam Workshop... jest integralną częścią gry i jest darmowe, jeżeli masz grę. Proste? Jakby nie było to w ramach Steam Workshop, to pewnie by tak było... tragicznie. A tak mamy pewność że nie dość ze będzie cały zestaw narzędzi to jeszcze możliwość prostego dzielenia się modami na steamie i łatwe ich instalowanie :). Wystarczy jedno kliknięcie i już ci pobiera i instaluje moda tam gdzie trzeba. Na Serious Sam 3 widziałem niezłe cuda (grę też mam), np: przerobiona wyrzutnia rakiet na automat do Coca Coli strzelająca butelkami :).

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Painkiller HD - Za miesiąc Steam Workschop!
Post: 13 mar 2013, 10:27 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2007, 10:55
Posty: 73
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
jowood to ciężkie czasy dla painkillera. Dobrze że się odbił od dna.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Painkiller HD - Za miesiąc Steam Workschop!
Post: 16 mar 2013, 16:06 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 07 sie 2012, 17:25
Posty: 20
Udostępnienie graczom narzędzi do tworzenia to na jedno super sprawa ale na drugie coś mi się wydaje,że albo the farm brakuje pomysłów albo im się painkiller już przejada powoli ;]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Painkiller HD - Za miesiąc Steam Workschop!
Post: 18 mar 2013, 11:42 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
<AS|MO> pisze:
Udostępnienie graczom narzędzi do tworzenia to na jedno super sprawa ale na drugie coś mi się wydaje,że albo the farm brakuje pomysłów albo im się painkiller już przejada powoli ;]


Ja do PK HD wrócę na dłuuuuuzej jeżeli uporządkują multi i wtedy zacznie się zabawa.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Painkiller HD - Za miesiąc Steam Workschop!
Post: 28 kwie 2013, 13:28 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 07 sie 2012, 17:25
Posty: 20
Też bym się przerzucił ale póki co to graczy jak na lekarstwo jest a serwerów pełno.
:-/ chyba,że jakby the farm wprowadziło boty oczywiście inteligentniejsze niż te z pk++ w podstawce no to jako tako by się pograło.
W sumie w quejku się dało grać z botami to czemu i tu nie dałoby rady...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Painkiller HD - Za miesiąc Steam Workschop!
Post: 29 kwie 2013, 9:55 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
<AS|MO> pisze:
Też bym się przerzucił ale póki co to graczy jak na lekarstwo jest a serwerów pełno.
:-/ chyba,że jakby the farm wprowadziło boty oczywiście inteligentniejsze niż te z pk++ w podstawce no to jako tako by się pograło.
W sumie w quejku się dało grać z botami to czemu i tu nie dałoby rady...


Bo gra została wydana okrojona i nie dokończona. Budżet + poganianie terminem wydania. Nadal niby pracują nad zrobieniem coś z multi i coop by przynajmniej dogonił Quaka arenę, ale im to tak długo schodzi, wydają kolejne DLCki, które na długo nie starczą ze zaczynam sądzić ze gra jednak już nie ruszy z kopyta... a były takie obiecanki jak ESLe itp... :(

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane