Painkiller
http://forum.painkiller.ugu.pl/

Adrian Chmielarz o Painkillerze
http://forum.painkiller.ugu.pl/viewtopic.php?f=1&t=981
Strona 1 z 1

Autor:  Paindemonium [ 04 gru 2012, 18:59 ]
Tytuł:  Adrian Chmielarz o Painkillerze

Mija ponad miesiąc jak Painkiller: Hell and Damnation wkroczył troszkę niemrawym krokiem na rynek. Gra o tyle dobra, ale wymagająca podstawowych zmian tak by mogła równać się swojemu starszemu bratu na tyle by móc być brany pod uwagę do turniejów sieciowych. My tu pyku, pyku a na You Tube ukazał się dość lajtowy wywiad z Adrianem Chmielarzem, założycielem People Can Fly, z którego odseparowało się The Farm 51 (twórcy najnowszego PK). Jakiś czas temu Pan Chmielarz opuścił swoje rodzime studio z garstką kumpli i najwyraźniej wpadł na imprezkę zakrapianą wyskokowymi trunkami (z resztą słychać to w wywiadzie :) ) i zwierzył się z kilku ciekawostek związanych z Painkillerem, którego początek nadało właśnie jego byłe studio PCF.

Cóż, wywiad jest dość luźny, wspomniałem już, czemu, a Adrian Chmielarz wyjawia kilka ciekawostek odnośnie tego jak to Painkiller trafił do Dobrej Gry za dwie dyszki albo skąd przyszła ta dość nieskomplikowana fabuła. Materiał jest w formie audio (a szkoda bo słychać, że wywiad luzacki).


Autor:  PKpeel [ 04 gru 2012, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Adrian Chmielarz o Painkillerze

Od piwka to nie mogli się powstrzymać 4:23 :lol2:
A tak ogólnie to dość ciekawy wywiad

Autor:  Paindemonium [ 04 gru 2012, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Adrian Chmielarz o Painkillerze

PKpeel pisze:
Od piwka to nie mogli się powstrzymać 4:23 :lol2:
A tak ogólnie to dość ciekawy wywiad


Mnie osobiście zastanawia to że Chmielarz dosłownie niedawno po wyjściu nowego PK wypowiada się tak jakby miał już w głowie plan by wrócić do tej porzuconej marki... tyle w tej wypowiedzi radości, wspaniałych wspomnień i pochwał nowego PKHD... a kilka lat temu pamiętamy jak Pan Chmielarz nie chciał mieć z PK już nic wspólnego. A teraz na wywiad o PK się skusił a przynajmniej kawałek wywiadu bo zakładam że to wycinek z "imprezy". Nie no może było by fajnie jakby się spiknął z Farmą i zrobili na tip tip PK2 a PKHD podpicowali na maksa, no ale to na razie śmierdzi powrotem syna marnotrawnego. Zrobili pod tak znakomitym szyldem Bulletsorma, który mimo nakładów finansowych, moim zdaniem rozgłosem równa się budżetowemu PKHD (oczywiście tylko więcej Bulleta się sprzedało). Zostawił po tym PCF i poszedł z 2 kumplami robić indyki? Trochę dla mnie to było niezrozumiałe zwłaszcza że decyzję tę ogłosił jak już PKHD ogłoszono w pracach. To oczywiście moje spekulacje ciekaw jestem co Chmielarz kombinuje. Ekipa starego PK już tak się rozłożyła że nie wiem gdzie i na kogo sie przyglądać. Mamy PCF, Farmę, Chmielarza, Flying Wild Hog (ci od Hard Reseta, tez chyba kilku jest tam osobników). Nie wiem... PCF jak na razie zrodziło więcej małych studii developerskich niż gier :).

Autor:  PKpeel [ 09 gru 2012, 20:47 ]
Tytuł:  Re: Adrian Chmielarz o Painkillerze

Paindemonium pisze:
PKpeel pisze:
Od piwka to nie mogli się powstrzymać 4:23 :lol2:
A tak ogólnie to dość ciekawy wywiad


Mnie osobiście zastanawia to że Chmielarz dosłownie niedawno po wyjściu nowego PK wypowiada się tak jakby miał już w głowie plan by wrócić do tej porzuconej marki... tyle w tej wypowiedzi radości, wspaniałych wspomnień i pochwał nowego PKHD... a kilka lat temu pamiętamy jak Pan Chmielarz nie chciał mieć z PK już nic wspólnego. A teraz na wywiad o PK się skusił a przynajmniej kawałek wywiadu bo zakładam że to wycinek z "imprezy". Nie no może było by fajnie jakby się spiknął z Farmą i zrobili na tip tip PK2 a PKHD podpicowali na maksa, no ale to na razie śmierdzi powrotem syna marnotrawnego. Zrobili pod tak znakomitym szyldem Bulletsorma, który mimo nakładów finansowych, moim zdaniem rozgłosem równa się budżetowemu PKHD (oczywiście tylko więcej Bulleta się sprzedało). Zostawił po tym PCF i poszedł z 2 kumplami robić indyki? Trochę dla mnie to było niezrozumiałe zwłaszcza że decyzję tę ogłosił jak już PKHD ogłoszono w pracach. To oczywiście moje spekulacje ciekaw jestem co Chmielarz kombinuje. Ekipa starego PK już tak się rozłożyła że nie wiem gdzie i na kogo sie przyglądać. Mamy PCF, Farmę, Chmielarza, Flying Wild Hog (ci od Hard Reseta, tez chyba kilku jest tam osobników). Nie wiem... PCF jak na razie zrodziło więcej małych studii developerskich niż gier :).


Chmielarz powiedział co wiedział.Gdyby The Astronauts naprawdę się wzięli za PK2(w cuda nie wierze:p ) tworząc własny silnik do niego, to by naprawdę było coś wspaniałego.Na bank prace trwałyby parę lat tak jak przy Bulletstormie lub znacznie dłużej. Tylko, że Pan Chmielarz ma Painkillera w tylnej części ciała i woli pracować nad nową grą wraz ze swoimi kumplami niż "kiwnąć palcem" przy PK HD.Naprawdę szkoda panowie mają wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie i jakoś nie chcą wracać do starych korzeni.Cieszmy się, że PK HD jest w rękach Farmiarzy niż w mało znanym zagranicznym "garażowym" studiu.

Autor:  Paindemonium [ 09 gru 2012, 21:16 ]
Tytuł:  Re: Adrian Chmielarz o Painkillerze

PKpeel pisze:
Paindemonium pisze:
PKpeel pisze:
Od piwka to nie mogli się powstrzymać 4:23 :lol2:
A tak ogólnie to dość ciekawy wywiad


Mnie osobiście zastanawia to że Chmielarz dosłownie niedawno po wyjściu nowego PK wypowiada się tak jakby miał już w głowie plan by wrócić do tej porzuconej marki... tyle w tej wypowiedzi radości, wspaniałych wspomnień i pochwał nowego PKHD... a kilka lat temu pamiętamy jak Pan Chmielarz nie chciał mieć z PK już nic wspólnego. A teraz na wywiad o PK się skusił a przynajmniej kawałek wywiadu bo zakładam że to wycinek z "imprezy". Nie no może było by fajnie jakby się spiknął z Farmą i zrobili na tip tip PK2 a PKHD podpicowali na maksa, no ale to na razie śmierdzi powrotem syna marnotrawnego. Zrobili pod tak znakomitym szyldem Bulletsorma, który mimo nakładów finansowych, moim zdaniem rozgłosem równa się budżetowemu PKHD (oczywiście tylko więcej Bulleta się sprzedało). Zostawił po tym PCF i poszedł z 2 kumplami robić indyki? Trochę dla mnie to było niezrozumiałe zwłaszcza że decyzję tę ogłosił jak już PKHD ogłoszono w pracach. To oczywiście moje spekulacje ciekaw jestem co Chmielarz kombinuje. Ekipa starego PK już tak się rozłożyła że nie wiem gdzie i na kogo sie przyglądać. Mamy PCF, Farmę, Chmielarza, Flying Wild Hog (ci od Hard Reseta, tez chyba kilku jest tam osobników). Nie wiem... PCF jak na razie zrodziło więcej małych studii developerskich niż gier :).


Chmielarz powiedział co wiedział.Gdyby The Astronauts naprawdę się wzięli za PK2(w cuda nie wierze:p ) tworząc własny silnik do niego, to by naprawdę było coś wspaniałego.Na bank prace trwałyby parę lat tak jak przy Bulletstormie lub znacznie dłużej. Tylko, że Pan Chmielarz ma Painkillera w tylnej części ciała i woli pracować nad nową grą wraz ze swoimi kumplami niż "kiwnąć palcem" przy PK HD.Naprawdę szkoda panowie mają wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie i jakoś nie chcą wracać do starych korzeni.Cieszmy się, że PK HD jest w rękach Farmiarzy niż w mało znanym zagranicznym "garażowym" studiu.


Dokładnie, aczkolwiek zdaje mi się że Chmielarz chciał wykorzystać fakt wyjścia PKHD i jeszcze troszkę zabłysnąć... chociaż troszeczkę :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/