Painkiller
http://forum.painkiller.ugu.pl/

Halloween DLC dla kupujących przed świętami
http://forum.painkiller.ugu.pl/viewtopic.php?f=1&t=973
Strona 1 z 1

Autor:  Paindemonium [ 31 paź 2012, 14:47 ]
Tytuł:  Halloween DLC dla kupujących przed świętami

Dość ciekawe i zabawne DLC dla najnowszego Painkillera zostało odblokowane dla graczy, którzy zamówili grę jeszcze przed świętem zmarłych. Ogólnie owa ekskluzywna paczuszka wprowadza kilka widocznych zmian w wyglądzie potworów, które teraz biegają ze stylizowanymi dyniowymi głowami. Potwory te biegają po nowej, stylizowanej na Halloween mapie mając przeróżne ozdóbki powiązane z tym świętem. Dla tych, co zakupią grę jeszcze przed Wszystkich Świętych, prócz tego limitowanego DLCka, zostanie dodana możliwość odblokowywania specjalnych na tę okazję archivmentów, które są częścią platformy Steam.

Jak wygląda to w praniu? Możecie zobaczyć kilka screenów i obszerny opis na PKzone.org. Szkoda, że ci gracze, którzy muszą czekać do 20 listopada na Polską premierę gry, nie załapią się na taki smaczek, chyba, że jeszcze dziś zakupią grę na Steam.

Autor:  Ye-back [ 03 lis 2012, 16:19 ]
Tytuł:  Nie na temat o grze :)

Na multiplayer na 31 listopada tego roku w ogóle nie liczyłem, ale nie sądziłem, że się zawiodę na singleplayerze. Oczywiście poziomy są śliczne; potwory są śliczne; świeże sekrety; fajna sprawa, że można wykonać dwa zadania i odblokować dwie karty Czarnego Tarota; pojawiający się w tle Nekrogigant; nawet na ilość klatek bym nie narzekał na moim starym kompie, ale...

Głosy które pojawiały się na forum Nordic Games nie zostały wysłuchane. Na oficjalnej stronie gry czytamy "Painkiller: Hell & Damnation is a fast-paced, thrilling modern remake of an all-action shooter Classic!", pytanie jak to się ma do rzeczywistości...

Główny temat, który pokrótce opiszę to brak fizyki klasycznego PK. O "climbingu", który jest dowodem jak wielce dopracowany był stary Painkiller, w HD można zapomnieć. Ciężko mi się wypowiedzieć czy będzie można bawić się w bicie rekordów czasowych w pokonywaniu poziomów, ale przykładowo słynny skrót, który sprawdziłem, z Kompleksu Atrium raczej nie przejdzie w PK HD (mi się nie udało). Zaś to co uczyniono z przepaściami w korytarzu Koloseum to jest profanacja, to było kultowe miejsce. Jumppad w Katedrze razi w oczy, ciekawe dlaczego został tam umieszczony, czyżby autorzy nie wiedzieli jak zmusić "drabinę" na ścianie do "działania" ;) Żeby przejść nad przeszkodą która ma kilka centymetrów wysokości trzeba podskoczyć, wówczas irytacja sięga zenitu.

Pytano na wyżej wspomnianym forum dlaczego "drzwi" na końcu poziomu są zamknięte, tak nie było w klasycznym PK, gdzie się podziała eksploracja pustych aren po wybiciu wszystkiego?

Brak możliwości saveowania, halo?

Samouczek o tym jak ruszać głową (myszą) i strzelać (klikać) i podnosić przedmioty w grze, która jest dla dorosłych ludzi? Bez komentarza :)

Efektu wystrzelenia granatu podczas bunnyhopowania, nie będę opisywał, sprawdźcie sobie sami.

Wciśnij Enter by się załadowało menu, po co to?

DM_Cursed jako mapa CTF, wtf, ah sorry... Nie miałem pisać o multiplayerze ;)

Itd., itd.

Reasumując, nie taki classic ten shooter, tak to są pierdoły, ale jest ich tyle, że zabijają czerpanie przyjemności z gry, i z całym szacunkiem dla The Farm 51, bo pokazali tą grą, że posiadają wysokie umiejętności, czasami mam wrażenie jakby grę robił Eggtooth (bez urazy Dominik) a nie grupa zawodowców :)

Autor:  Paindemonium [ 03 lis 2012, 17:05 ]
Tytuł:  Re: Nie na temat o grze :)

Ye-back pisze:
Na multiplayer na 31 listopada tego roku w ogóle nie liczyłem, ale nie sądziłem, że się zawiodę na singleplayerze. Oczywiście poziomy są śliczne; potwory są śliczne; świeże sekrety; fajna sprawa, że można wykonać dwa zadania i odblokować dwie karty Czarnego Tarota; pojawiający się w tle Nekrogigant; nawet na ilość klatek bym nie narzekał na moim starym kompie, ale...

Głosy które pojawiały się na forum Nordic Games nie zostały wysłuchane. Na oficjalnej stronie gry czytamy "Painkiller: Hell & Damnation is a fast-paced, thrilling modern remake of an all-action shooter Classic!", pytanie jak to się ma do rzeczywistości...

Główny temat, który pokrótce opiszę to brak fizyki klasycznego PK. O "climbingu", który jest dowodem jak wielce dopracowany był stary Painkiller, w HD można zapomnieć. Ciężko mi się wypowiedzieć czy będzie można bawić się w bicie rekordów czasowych w pokonywaniu poziomów, ale przykładowo słynny skrót, który sprawdziłem, z Kompleksu Atrium raczej nie przejdzie w PK HD (mi się nie udało). Zaś to co uczyniono z przepaściami w korytarzu Koloseum to jest profanacja, to było kultowe miejsce. Jumppad w Katedrze razi w oczy, ciekawe dlaczego został tam umieszczony, czyżby autorzy nie wiedzieli jak zmusić "drabinę" na ścianie do "działania" ;) Żeby przejść nad przeszkodą która ma kilka centymetrów wysokości trzeba podskoczyć, wówczas irytacja sięga zenitu.

Pytano na wyżej wspomnianym forum dlaczego "drzwi" na końcu poziomu są zamknięte, tak nie było w klasycznym PK, gdzie się podziała eksploracja pustych aren po wybiciu wszystkiego?

Brak możliwości saveowania, halo?

Samouczek o tym jak ruszać głową (myszą) i strzelać (klikać) i podnosić przedmioty w grze, która jest dla dorosłych ludzi? Bez komentarza :)

Efektu wystrzelenia granatu podczas bunnyhopowania, nie będę opisywał, sprawdźcie sobie sami.

Wciśnij Enter by się załadowało menu, po co to?

DM_Cursed jako mapa CTF, wtf, ah sorry... Nie miałem pisać o multiplayerze ;)

Itd., itd.

Reasumując, nie taki classic ten shooter, tak to są pierdoły, ale jest ich tyle, że zabijają czerpanie przyjemności z gry, i z całym szacunkiem dla The Farm 51, bo pokazali tą grą, że posiadają wysokie umiejętności, czasami mam wrażenie jakby grę robił Eggtooth (bez urazy Dominik) a nie grupa zawodowców :)



Czyli movement nie zmieniony? Oj Drogie Farm 51 -_- liczę na szybką łatkę bo w takim stanie multi może się nie wybić. A ja tego bym nie chciał.

Autor:  pa1ner [ 03 lis 2012, 18:04 ]
Tytuł:  Re: Halloween DLC dla kupujących przed świętami

:P

Autor:  boas43 [ 03 lis 2012, 19:02 ]
Tytuł:  Re: Halloween DLC dla kupujących przed świętami

Tak szczerze mówiąc to nic i nikt nie przebije pierwowzoru !!! Mimo moich 35 wiosen i posiadania Black Editon od bodajże 2005 roku cały czas do niego wracam i mimo upływu czasu jest to gra która plasuje się u mnie cały czas na 1 miejscu :)Brak mi tylko maniakow mojego pokroju do grania w mp :( Gdzie Boorac,Nikita,Pandemonium :),Sk1p itp. Gdzie reszta .....Ale caly czas singiel zostaje :)))))

Autor:  Paindemonium [ 03 lis 2012, 19:44 ]
Tytuł:  Re: Halloween DLC dla kupujących przed świętami

boas43 pisze:
Tak szczerze mówiąc to nic i nikt nie przebije pierwowzoru !!! Mimo moich 35 wiosen i posiadania Black Editon od bodajże 2005 roku cały czas do niego wracam i mimo upływu czasu jest to gra która plasuje się u mnie cały czas na 1 miejscu :)Brak mi tylko maniakow mojego pokroju do grania w mp :( Gdzie Boorac,Nikita,Pandemonium :),Sk1p itp. Gdzie reszta .....Ale caly czas singiel zostaje :)))))


Czekamy na PKHD i raczej ja tam się przekwalifikuje bo stary PK nie ma szans by odżył na multi, dla tego pokładam nadzieje w PKHD, który na steamie ma mieć stały support.

Autor:  Ye-back [ 04 lis 2012, 0:54 ]
Tytuł:  Re: Halloween DLC dla kupujących przed świętami

Paindemonium pisze:
pokładam nadzieje w PKHD, który na steamie ma mieć stały support.
sK1p przygotował listę elementarnych elementów gry do poprawy, a ja po raz kolejny jestem pełen nadziei, że ziści się idea naprawienia gry :)

W ogóle to niby w multiplayerze pojawiają się karty Czarnego Tarota - nawet nie chce mi się tego szczajać :)

Na osłodę dodam pewną zaletę, gra w ogóle się nie zawiesza i nie generuje raportów o błędach :)

Autor:  Paindemonium [ 04 lis 2012, 9:03 ]
Tytuł:  Re: Halloween DLC dla kupujących przed świętami

Ye-back pisze:
Paindemonium pisze:
pokładam nadzieje w PKHD, który na steamie ma mieć stały support.
sK1p przygotował listę elementarnych elementów gry do poprawy, a ja po raz kolejny jestem pełen nadziei, że ziści się idea naprawienia gry :)

W ogóle to niby w multiplayerze pojawiają się karty Czarnego Tarota - nawet nie chce mi się tego szczajać :)

Na osłodę dodam pewną zaletę, gra w ogóle się nie zawiesza i nie generuje raportów o błędach :)


Jak na skypie trafie na Pana Wojciecha to mu o tym przypomnę, chyba że wcześniej będzie czytał ten lub nasz temat. A przy okazji, jak FPSy w grze? Problemy przy większej ilości potworów jak w Becie występują? Nie wiem, pirat czy pożyczyłeś grę ale ja wole sobie zrobić smaka do Polskiej premiery :).

Autor:  Ye-back [ 04 lis 2012, 18:45 ]
Tytuł:  FPS

Gram na domyślnych ustawieniach z rozdzielczością zaniżoną (z Full HD) do 1280x720 i nie narzekam :) ale widziałem posty gdzie ludzie potwierdzali występowanie wciąż tego problemu.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/