Na multiplayer na 31 listopada tego roku w ogóle nie liczyłem, ale nie sądziłem, że się zawiodę na singleplayerze. Oczywiście poziomy są śliczne; potwory są śliczne; świeże sekrety; fajna sprawa, że można wykonać dwa zadania i odblokować dwie karty Czarnego Tarota; pojawiający się w tle Nekrogigant; nawet na ilość klatek bym nie narzekał na moim starym kompie, ale...
Głosy które pojawiały się na forum Nordic Games nie zostały wysłuchane. Na
oficjalnej stronie gry czytamy "Painkiller: Hell & Damnation is a fast-paced, thrilling modern remake of an all-action shooter Classic!", pytanie jak to się ma do rzeczywistości...
Główny temat, który pokrótce opiszę to brak fizyki klasycznego PK. O "climbingu", który jest dowodem jak wielce dopracowany był stary Painkiller, w HD można zapomnieć. Ciężko mi się wypowiedzieć czy będzie można bawić się w bicie rekordów czasowych w pokonywaniu poziomów, ale przykładowo słynny skrót, który sprawdziłem, z Kompleksu Atrium raczej nie przejdzie w PK HD (mi się nie udało). Zaś to co uczyniono z
przepaściami w korytarzu Koloseum to jest profanacja, to było kultowe miejsce. Jumppad w Katedrze razi w oczy, ciekawe dlaczego został tam umieszczony, czyżby autorzy nie wiedzieli jak zmusić "drabinę" na ścianie do "działania"
Żeby przejść nad przeszkodą która ma kilka centymetrów wysokości trzeba podskoczyć, wówczas irytacja sięga zenitu.
Pytano na wyżej wspomnianym forum dlaczego "drzwi" na końcu poziomu są zamknięte, tak nie było w klasycznym PK, gdzie się podziała eksploracja pustych aren po wybiciu wszystkiego?
Brak możliwości saveowania, halo?
Samouczek o tym jak ruszać głową (myszą) i strzelać (klikać) i podnosić przedmioty w grze, która jest dla dorosłych ludzi? Bez komentarza
Efektu wystrzelenia granatu podczas bunnyhopowania, nie będę opisywał, sprawdźcie sobie sami.
Wciśnij Enter by się załadowało menu, po co to?
DM_Cursed jako mapa CTF, wtf, ah sorry... Nie miałem pisać o multiplayerze
Itd., itd.
Reasumując, nie taki classic ten shooter, tak to są pierdoły, ale jest ich tyle, że zabijają czerpanie przyjemności z gry, i z całym szacunkiem dla The Farm 51, bo pokazali tą grą, że posiadają wysokie umiejętności, czasami mam wrażenie jakby grę robił Eggtooth (bez urazy Dominik) a nie grupa zawodowców
Czyli movement nie zmieniony? Oj Drogie Farm 51 -_- liczę na szybką łatkę bo w takim stanie multi może się nie wybić. A ja tego bym nie chciał.