Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 15:21

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Painkiller: Hell and Damnation - Pierwszy gameplay
Post: 30 lip 2012, 14:47 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 15 cze 2012, 9:16
Posty: 21
- kiedy zobaczymy gameplay w przyzwoitej jakości ?
- ile % poziomów zostało w nowej wersji z poprzedniego PK(raczej o sam koncept poziomu mi chodzi, nie że jakaś pierdółka zmieniona bo to wiadomo, trzeba jakoś uatrakcyjnić produkt)
- będzie mozliwość tworzenia własnych poziomów w programach do 3d powiedzmy że maya, 3dsmax, lightwave, blender(przeniesienie potem ich do unreal editor i tam ich dokończenia)
- manual przy tworzeniu map (pamiętam pierwszy do maya, gdzie rozpracowanie go dawało9 w kość i do dziś nie wiem jak uzyskiwać płynnego przejścia tekstur)
To na razie tyle, może coś jeszcze mi najdzie do głowy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Painkiller: Hell and Damnation - Pierwszy gameplay
Post: 30 lip 2012, 19:32 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2012, 20:05
Posty: 28
Lokalizacja: Kraków
Jeszcze ja chciałbym zadać parę pytań odnośnie nowego PK
1.Czy język lua zostanie zastąpiony jakimś innym?
2.Czy będzie dołączony edytor poziomów?
3.Zostaną dodane jakieś nowe mapy i potwory?
4.Czy czarny tarot ulegnie zmianie?
5.Będą jakieś nowe wstawki filmowe itp.?

mam nadzieję że uzyskam odpowiedź na chociaż dwa punkty


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Painkiller: Hell and Damnation - Pierwszy gameplay
Post: 31 lip 2012, 19:00 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 7:32
Posty: 25
mandragora pisze:
- kiedy zobaczymy gameplay w przyzwoitej jakości ?


Jak Nordiki zdecydują się go pokazać. Stawiam na gamescom.

Cytuj:
- ile % poziomów zostało w nowej wersji z poprzedniego PK(raczej o sam koncept poziomu mi chodzi, nie że jakaś pierdółka zmieniona bo to wiadomo, trzeba jakoś uatrakcyjnić produkt)


Robimy remake. To znaczy w temacie level designu jako takiego poprawiamy i przerabiamy tylko te miejsca, które ssały w oryginale (a że nie było ich aż tak wiele, to level design się zbytnio nie zmienia) :-)

Cytuj:
- będzie mozliwość tworzenia własnych poziomów w programach do 3d powiedzmy że maya, 3dsmax, lightwave, blender(przeniesienie potem ich do unreal editor i tam ich dokończenia)


Na pewno będzie można sobie podłubać, ale filozofia składania map jest unrealowa, czyli nie ma sensu robić poziomu w całości w Mayce czy Maxie. Trzeba przestawić się na robienie assetów w programie 3D i składanie z nich leveli w edytorze. Przy odrobinie zacięcia da się tak pracować jak przy starym PK (cały level w jednej scenie), ale przypomina to pieczenie tortu na ognisku.

Cytuj:
- manual przy tworzeniu map (pamiętam pierwszy do maya, gdzie rozpracowanie go dawało9 w kość i do dziś nie wiem jak uzyskiwać płynnego przejścia tekstur)


Bo to była scheda po nieżyciowych i jednorazowych narzędziach, z którymi nawet w PCF-ie radzili sobie tylko najbardziej biegli rzeźnicy :)
W Unrealu takie materiały można robić na wiele sposobów i każdy jest średnio 3x prostszy niż layerowane shadery mayowe do starego PK. Here you go:
http://www.youtube.com/watch?v=G5dXlGnA ... age#t=678s

Natomiast jest jedno ale. Nie mam za cholerę pojęcia jak szybko po releasie gry toole będą nadawały się do wypuszczenia dla modderów. Ale postaramy się, żeby nie trwało to wieki :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane