mandragora pisze:
- kiedy zobaczymy gameplay w przyzwoitej jakości ?
Jak Nordiki zdecydują się go pokazać. Stawiam na gamescom.
Cytuj:
- ile % poziomów zostało w nowej wersji z poprzedniego PK(raczej o sam koncept poziomu mi chodzi, nie że jakaś pierdółka zmieniona bo to wiadomo, trzeba jakoś uatrakcyjnić produkt)
Robimy remake. To znaczy w temacie level designu jako takiego poprawiamy i przerabiamy tylko te miejsca, które ssały w oryginale (a że nie było ich aż tak wiele, to level design się zbytnio nie zmienia) :-)
Cytuj:
- będzie mozliwość tworzenia własnych poziomów w programach do 3d powiedzmy że maya, 3dsmax, lightwave, blender(przeniesienie potem ich do unreal editor i tam ich dokończenia)
Na pewno będzie można sobie podłubać, ale filozofia składania map jest unrealowa, czyli nie ma sensu robić poziomu w całości w Mayce czy Maxie. Trzeba przestawić się na robienie assetów w programie 3D i składanie z nich leveli w edytorze. Przy odrobinie zacięcia da się tak pracować jak przy starym PK (cały level w jednej scenie), ale przypomina to pieczenie tortu na ognisku.
Cytuj:
- manual przy tworzeniu map (pamiętam pierwszy do maya, gdzie rozpracowanie go dawało9 w kość i do dziś nie wiem jak uzyskiwać płynnego przejścia tekstur)
Bo to była scheda po nieżyciowych i jednorazowych narzędziach, z którymi nawet w PCF-ie radzili sobie tylko najbardziej biegli rzeźnicy
W Unrealu takie materiały można robić na wiele sposobów i każdy jest średnio 3x prostszy niż layerowane shadery mayowe do starego PK. Here you go:
http://www.youtube.com/watch?v=G5dXlGnA ... age#t=678sNatomiast jest jedno ale. Nie mam za cholerę pojęcia jak szybko po releasie gry toole będą nadawały się do wypuszczenia dla modderów. Ale postaramy się, żeby nie trwało to wieki