Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 12:57

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Painkiller: Redemption - Pierwsze darmowe DLC już jest!
Post: 12 paź 2011, 17:24 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Painkiller: Redemption w dniu dzisiejszym został zupdatowany do wersji 1.05f co oznacza, że prócz pewnych poprawek w końcu doczekaliśmy się pierwszego, obiecanego przez nas darmowego DLC. Od razu w imieniu ekipy chciałbym przeprosić, że trwało to tak długo. Problemy właściciela marki, który został potem wykupiony, przedłużały w nieskończoność aspekty prawne i blokowało możliwość jakichkolwiek zmian w grze. DLC miało być już 3-4 miesiące temu.

Nowe DLC wprowadza dwa nowe poziomy do kampanii dla jednego gracza. Mały kościół to przerobiona wersja mapy fragenstein znanej wszystkim z trybu multi-player oraz Nieświęta Twierdza czyli przerobione Sacred. Obie te mapy dadzą dodatkowe chwile frajdy w z wyrzynaniem chmar potworów. Kolejne zmiany to czyste poprawki takie jak:


- Naprawiony błąd na mapie "Brama" gdzie gracz nie mógł dostać karty z dokładnie 180 zdrowia.
- Poprawione info dla karty "Rage Slowdown".
- Prawdopodobnie poprawiony błąd z wysypywaniem gry przy kupowaniu karty "Rage Slowdown"
- Poprawiony status kart po ukończeniu poziomu, który mimo odblokowania karty wciąż pokazywał że jest zablokowana. 
- Naprawiono kilka mniejszych błędów i crashy w silniku gry.
- Poprawiono parę literówek.
- Poprawiony błąd na "Magazynach" gdzie gracz potrzebował 1 duszy do odblokowania karty.
- Naprawiony błąd Ai na mapie Complex Of Towers, gdzie potworki uciekały od gracza w pewnym momencie.
- Film "Spotkanie z Billem" został przesunięty z środka mapy Complex Of Towers, na pomiędzy Rafinerię, oraz Complex Of Towers.
- Gracz nie może już zabić końcowego bossa z pomoca trybu Demona.
- Bohaterowie mają teraz różny HUD. Kiedy gracz gra jako Daniel, ma HUD z Painkillera z 2005 roku, a Belial z Overdose.


Nowe elementy gry:

- Dwie nowe mapy trybu Single Player (Nieświęta Twierdza, Mały Kościół).
- Zmieniony styl menu wyboru mapy.
- Zmieniony styl menu kart tarota.
- Nowy poziom trudności: Śpiączka. O wiele łatwiejsza niż "Drzemka". Elementy:
~ Gracz ma 200 życia na starcie poziomu, oraz jest to wartość początkowa
~ Życie powoli cofa się do 200 jeżeli jest powyżej
~ Życie powoli regeneruje się do 200 jeżeli gracz nie zostanie uderzony przez potwora przez 5 sekund
~ Gracz otrzymuje zawsze te same obrażenia co w "Drzemce" (1 niezależnie od sytuacji)
~ Karty tarota niedostępne
~ Potwory mają mniej życia i łatwiej rozpadają się na kawałki
~ Nie ma dusz
~ Gracz zmienia się w demona co 50 zabitych potworów.


Jak na razie łatka jest dostępna tylko na Steamie ale z czasem powinna pojawić się na pozostałych platformach na których gra jest sprzedawana. Kolejne elementy jak całkiem nowe mapy oraz tryb multi i być może w końcu, CO-OP są w toku ale nie jestem w stanie podać dokładnego terminu ich wydania.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Ostatnio zmieniony 12 paź 2011, 18:25 przez Paindemonium, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane