Painkiller: Redemption doczekał się dziś kolejnej łatki. Nie będę pisał tu zbędnych dupereli tylko od razu przejdę do zmian jakie owy patch wprowadza:
- Naprawiono niektóre mapy gdzie można było przebiec przez wolno zamykające się drzwi lub opuścić arenę.
- Naprawiono błąd podczas ładowania się mapy gdzie użytkownik wyrzucany był na do pulpitu z błędem skryptu lub bez.
- Naprawiono problem na pierwszej mapie gdzie nie można było zebrać wszystkich przedmiotów oraz ich wszystkich zniszczyć.
- Poprawiono błąd w pisowni „Multisamling” w opcjach grafiki. Teraz poprawnie nazwany jest „Multisampling”.
- Naprawiono kilka mniejszych błędów i crashy w silniku gry.
- Filary na ostatniej arenie podczas walki z bossem zostały usunięte.
- Podrasowano sztuczną inteligencję ostatniego bossa.
- Poprawiono cieniowanie ostatniej mapy.
Tak jak w poprzednim przypadku, rekomendujemy do nieskorzystania ze starych save’ów po spatchowaniu gry. Patch dla użytkowników
Gamersgate oraz
Direct2drive są już w drodze więc prosimy o cierpliwość.