Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 14:15

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Post: 23 cze 2010, 17:40 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Czas już zacząć mówić głośniej o tym projekcie, jako że jest duża szansa, iż będzie ona wydana w najnowszej edycji Painkiller: Pandemonium. Wiadomo iż opierając się na zachciankach fanów oraz ankiecie, której wyniki możecie zauważyć na naszej stronie, FonoGame postanowiło dodać w edycji kolekcjonerskiej mały prezencik. Jest nim, Pendrive, ale nie taki zwykły, bo będzie zawierał fanowskiego moda z pod ręki EggTootha. Modyfikacja ma być udostępniona do pobrania z internetu za darmo, przynajmniej takie są główne założenia projektu. Ale dla fanów gry, którzy kupią limitowaną edycje Painkiller: Pandemonium dostaną prezent nie tyle w fizycznej formie USBka, ale i dodatkowe godziny świetnej zabawy, jaką oferuje Painkiller: Redemption

Wracając do tematyki samego moda, to powiedzieć można, iż jest on na wykończeniu, mimo to będzie pewnie miał on pewne usprawnienia gdyż, czasu do premiery jest jeszcze sporo. Gra będzie zawierać przede wszystkim sprawną rozgrywkę single-player w formie kampanii, zawierającą 6 dość długich, nasyconych po brzegi potworami poziomów stworzonych na podstawie map z multi-playera i historię, zespalającą ze sobą wszystkie wydarzenia z poprzednich odsłon gry. Oznacza to, iż dowiemy się w końcu, co stało się z Danielem i Belialem. Poziomy do kampanii są wykonane w stylistyce znanych nam map z multi-playera, odpowiednio zmodyfikowanych tak by gracze mogli na każdej z nich spędzić nawet 40 minut na wybijaniu nawet do tysiąca potworów. To nie koniec zmian na lepsze, bo prócz naprawdę fenomenalnej liczby potworów, kampanię rozegramy dwoma postaciami na przemian, czyli Danielem i Belialem, mającymi odmienne uzbrojenie. Zmiany też są w multi-playerze, pod względem błędów niestety niewiele dało się zrobić aktualnymi metodami, ale za to nowy tryb rozgrywki Survival jest na pewno łakomym kąskiem dla maniaków, czyhających na to by albo samemu lub z kumplami, fala za falą wyżynać tysiące potworów atakujących jednocześnie z wielu stron. Dla samotników na pewno ucieszy fakt, iż boty w tym trybie rozgrywki mogą zastąpić nam partnera i pomóc w wyżynaniu kolejnych hord. Kolejną nową rzeczą zawarta w tej grze będzie rzecz jasna muzyka autorstwa Patogena, którą zapewne usłyszycie w przyszłym trailerze.

Mod ten może nie jest pełnoprawnym dodatkiem do gry, i nie ma też takiego rozmachu, ale za to jest on największym fanowskim projektem w świecie Painkillera, który z czasem będzie udoskonalany kolejnymi łatkami, zawierającymi nowe mapy czy też poprawki. Mod ma na celu przede wszystkim zapewnić graczom kolejne godziny zabawy na singlu, z czasem też są szanse na usprawnienie i trybu multi.

Więcej informacji zawartych będzie w następnej zapowiedzi wraz z niewielkim zwiastunem. Aktualnie wtedy też powiem nieco więcej o niektórych aspektach gry oraz dacie premiery. Już wiadomo, iż nie będzie ona cicha.

Obrazek

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Ostatnio zmieniony 23 cze 2010, 19:27 przez Paindemonium, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Post: 23 cze 2010, 19:49 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Miło to czytać. Oczywiście zachowuję w żyłach zimną krew zdając sobie sprawę czego należy się spodziewać po Redemption.

Mimo jakichś tam przydarzających się zgrzytów, dobra robota Eggtooth ;]

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 cze 2010, 20:17 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Post: 24 cze 2010, 1:33 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
Cos zrobione z samych dobrych elementow nie moze byc slabe. Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Post: 28 cze 2010, 11:57 
Offline
Developer
Developer
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 16:03
Posty: 30
Lokalizacja: Lublin
E tam. No co ty, no nie będzie to aż taka wyględna gra, tylko po prostu fanowski dodatek.  :dontknow:

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Post: 04 lip 2010, 12:48 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lis 2009, 18:22
Posty: 87
CIEKAWE,CIEKAWE !!!!! Może wreszcie ujrzymy coś lepszego w wydaniu paina niż tylko ostatni niewypał pt rezurection


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Post: 04 lip 2010, 16:05 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Chyba Eggtootha i reszty. Ja tylko klekoce fabułę i prostackie cutscenki. Co do gry nie wymagajcie od niej zbyt wiele... robi ją zaledwie garstka osób więc nie będzie to dzieło na miarę resurrection a raczej bardzo duży mod coś jak Wow of trees czy jakoś tak, co ten mod dawał nową mapkę do gry single. My dajemy 6 nowych stworzonych na zasadzie modyfikowania map z multi, mniej błędów a może i brak, i nowy tryb multi(single). Z czasem będzie dodawane więcej, nie tylko mapy bo są planowane też mapy stworzone od podstaw ale i poprawki no i kto wie... kiedyś lepszy multi.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Post: 21 lip 2010, 17:08 
Offline
Podw
Podw
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2009, 8:53
Posty: 130
Lokalizacja: Tarnów
Kiedy można spodziewać premiery? Chociaż kwartał roku podajcie ;)

_________________
Only Pain..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Post: 21 lip 2010, 18:39 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Z tego co widzę to trzeci kwartał  :>

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Post: 22 lip 2010, 10:09 
Offline
Developer
Developer
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 16:03
Posty: 30
Lokalizacja: Lublin
Sierpień 2010...


WTF, Ktoś na wikipedii o nas napisał: http://pl.wikipedia.org/wiki/Painkiller:_Resurrection

O_O

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Post: 22 lip 2010, 20:10 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2010, 12:25
Posty: 262
no kur.. już ktoś zjeb..ł niespodziankę , teraz wszystkie poziomy są znane  :bad:

Oj eggtooth chyba wyjawiłeś sekret o jednej osobie za dużo , poza tym , tam powinno być twoje imię lub ksywka eggtooth .
Czytając to miałem wrażenie jakby to napisała osoba należąca do Painkiller.ugu      :-/  i po niespodziance

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Redemption - Fanowski Dodatek
Post: 23 lip 2010, 5:39 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Albo Egg sam to napisał. Aktualnie nazwy poziomów są nieco inne, nie oczekujcie niespodzianeak w końcu to mapy z multiplayera przetworzone do single. Mamy nadzieję że nie tyle ci co pomagali w tworzeniu moda ale i fani gry będą na tyle uczciwi iż podczas beta testów jeżeli dostaną możliwość zagrania w moda, to nie będą tego rozprowadzać dalej. Do czasu jak JoWooD nie wyda werdyktu nie możemy ryzykować że rozprowadzimy grę dalej niż to powinno być. Jestem skoty dać możliwość zagraniu wam w betę tak samo Egg ale obawiamy się niepożądanego efektu czyli, ktoś mało zaufany dostanie betę i od niego ona będzie krążyć po sieci. Dla tego W pierwszej kolejnosci w Betę będą mogli zagrać, twórcy, Fonogame, JoWooD, i garstka zaufanych graczy/fanów. Liczę że nikt się nie obrazi jak nie dostanie takiej możliwości, to wszystko zależy od JoWooD i to jedyna możliwość by po prostu JoWooD się nie pluło o prawa autorskie nim sami nie sprawdzą gry. Liczymy na wyrozumiałość, w końcu na przykładzie Star Crafta 2, też nie każdy dostał swojej szansy do bety no nie? :) Beta ma w głównej mierze znalezienie błędów, nastawienie JoWooD, i wprowadzenie zmian w rozgrywce tak by dawała jak najwięcej frajdy, bez większych wpadek. 

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane