Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 19:00

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Painkiller: Pandemonium
Post: 22 maja 2010, 11:22 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Teraz już wiemy iż nowy na rynku wydawca zwany FonoGame, zafunduje nam nową edycje naszego wspaniałego FPSa. Painkiller: Pandemonium, bo tak będzie się nazywała pełna saga zawierająca wszystkie części gry w jednym opakowaniu (pomysł na nazwę można tylko dochodzić skąd Panom przypadł ). Aktualnie dostaliśmy od wydawcy propozycję na stworzenie ankiety dotyczącej limitowanej serii (300-500 sztuk nakład), która dodatkowo będzie zawierać określony bonus. Pomysł na ów bonus pozostawiamy wam i proponujemy przedstawić go w temacie dotyczącego tego newsa na forum. Odnośnie tego niedługo powstanie na stronie głównej niewielka ankieta z już naszymi pomysłami i zachęcamy do głosowania w niej. To od waszych głosów zależy co będzie zawierać bonusowa wersje Painkiller: Pandemonium. Poniżej mały plakacik o informacjach co będzie zawierać zwykła edycja.

Obrazek

Także będą prawdopodobnie w najbliższym czasie konkursy, w których będzie można wygrać jeden z takich egzemplarzy.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 22 maja 2010, 16:14 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza

Rejestracja: 22 lip 2008, 18:44
Posty: 4
Proponuje aby do gry dołączyć jako bonus koszulkę z oryginalnym logiem Painkiller z pierwszej części gry. Do tego kubek :)
Fajnie byłoby także aby dodali płytkę zawierającą wszystkie popularne fragmovie w wysokiej jakości obrazu plus dodatki w postaci tapet, okładek które robił BARMAN2005.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 22 maja 2010, 20:01 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
My z Yebacką myśleliśmy o tym by był bonus DVD z nowym dodatkiem (modem fanowskim Eggtootha) Painkiller: Redemption, zawierający poprawki z Resurrection, nową kampanię i  survival mode. Aktualnie prace są na ukończeniu i jest to samodzielny jakby Mod/Dodatek.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 22 maja 2010, 22:17 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
Cos z taka fabula nie moze byc slabe =)

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 23 maja 2010, 9:20 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Zmień troszkę fabułę albo ja coś wymyślę i ci zawyślę. :)

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 23 maja 2010, 10:47 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 18:01
Posty: 33
Lokalizacja: Piekło
RudeDude pisze:
Proponuje aby do gry dołączyć jako bonus koszulkę z oryginalnym logiem Painkiller z pierwszej części gry.


Popieram!

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 23 maja 2010, 15:49 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2009, 19:07
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
Żeby nowego tematu nie robić to co to jest ten Redemption Egg? Daj jakieś info bo mnie ciekawi...

_________________
Painkiller Najlepsza Polska Strzelanka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 23 maja 2010, 16:16 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2009, 19:07
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
Ma ten mod jakiś sens? Przecież mapy są trochę małe i dawanie tutaj jeszcze fabuły jest trochę..Jak dokładniej ma to wyglądać?

_________________
Painkiller Najlepsza Polska Strzelanka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 23 maja 2010, 16:23 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2009, 19:07
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
A cieło się nie będzie?

_________________
Painkiller Najlepsza Polska Strzelanka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 23 maja 2010, 18:29 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Jednak znów napisze by zmienić z deka fabułę. Daniel musi zwiać znowu z Piekła a Belial będzie próbował się do niego dostać. Myślałem też kiedyś o takim zapoczątkowaniu fabuły że Belial pod koniec Overdose wyczuwał potrzebę Daniela, który go uwolnił, nieumyślnie a Belial jest mistrzem portali (dla tego go przymknęli). Dla mnie właśnie dobrym motywem nawiązującym było zawsze ze jest Cutscean jak Belial wyciąga Daniela z Piekła i  łączą siły przeciwko Ewie, próbując ponownie dostać się do Piekła tym razem we dwoje i może mały skandalik jak już zapomniany Samael. Ja to tak widzę.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 23 maja 2010, 19:11 
Offline
Zas
Zas
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2008, 13:44
Posty: 92
Nie rozumiem jak można kilka razy zmieniać fabułę czegoś co jest podobno "na ukończeniu"... LOL

_________________
--
BARMAN2005


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 23 maja 2010, 21:43 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2007, 18:21
Posty: 205
Ja z kolei proponuję zrobić tak, jak CD-Projekt zrobił z Postal 2 ( http://www.cdprojekt.pl/game/2899/Postal_X )
Gra, wszystkie dodatki, wszystkie patche i najpopularniejsze modyfikacje fanów w jednym opakowaniu. To by było coś na prawdę niezłego :D

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 24 maja 2010, 7:31 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Własnie dla tego proponujemy mod Eggtootha. Co do Fabuły, spoko dostaniesz ją dokładnie opisaną jeszcze dziś. Dialogi już sam powymyślaj i wtedy dajesz mi materiały i w trimiga robie intro i outro. W formie napisów lub jak się znajdzie kilka gości do podkładania głosów.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 24 maja 2010, 14:55 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2010, 17:03
Posty: 1
Lokalizacja: asdfowo
Oprócz kubka i koszulki można dodawać równego typu drobiazgi, np. tak jak to było z Unreal Tournament 3, ze dodali małą podkładkę z screenem i logo z gry.
Innym bonusem może być coś w rodzaju breloczka doczepianego np. do kluczy.
Jeszcze inny pomysł jaki mi przychodzi to jakiś byczy zajebisty plakat żeby sobie na ścianę przykleić, albo wstawić w antyramę i powiesić. Możliwości jest naprawdę dużo.
Jeszcze inny pomysł apropo tych fragmovies... w warsow są tutoriale, które każdy w grze może sobie obejrzeć i zobaczyć jak się poruszać, jak skakać, jak wykonywać różnego rodzaju tricki, czy też zagrywki. Zajebiście dobrze by było jakby ktoś nagrał taki filmik, w którym pokazuje różnego rodzaju tricki i przy okazji w tle po Angielsku leci komentarz którzy tłumaczy (oczywiście powierzchownie) jak ów trick wykonać. Oczywiście mówię o trybie online tylko, bo z single jest pełno na YouTuBe. Filmik mógł by mieć kilka części, 1 jak się poruszać bunny hoppingiem, jak nabierać prędkości, jak pokonywać poprawnie zakręty, jak nagle zmieniać kierunek skakania nie tracąc prędkości itd. drugi mógłby pokazywać jak poruszać się po schodach by nie stracić prędkości, jak skakać po różnego rodzaju obiektach, jak skakać pod górkę po takich pochylniach np. po srebrną zbroję na sacred, jak to zrobić by nie stracić prędkości. Trzeci część już bardziej zaanonsowana, która pokazywała by jak robić rocket jumpy, jak je na danej mapie wykorzystywać, w jakich momentach je robić, czemu mogą w danych miejscach służyć. No i 4 cześć wiadomo jakieś granade jumpy różnie jakieś trudniejsze tricki, może jakieś podwójne rocket jumpy, może jakieś comba że granat + rakieta albo coś... możliwości jest dużo, głównie pierwsze 3 części chętnie bym sobie obejrzał, bo w PK nie gram długo, jestem nowy, i jeszcze nie wszystko potrafię, myślę że inni też chętnie by coś takiego obejrzeli, a nowi gracze poznali by podstawy bardzo szybko, i zobaczyli by że właśnie dzięki temu painkiller jest taki soczysty ! :D

Co wy na to co napisałem o bonusach i filmikach ? chętnie usłyszę wasze opinię.


Ostatnio zmieniony 24 maja 2010, 15:01 przez novat1c, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller: Pandemonium
Post: 24 maja 2010, 15:20 
Offline
Developer
Developer
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 16:03
Posty: 30
Lokalizacja: Lublin
Usunąłem swoje posty bo zaśmiecały temat.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane