Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 10:21

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Painkiller Resurrection Patch
Post: 24 gru 2009, 10:06 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
W końcu doczekaliśmy się, poprawka do Painkiller: Resurrection jest dostępna, czego można było się spodziewać po powrocie widoku serwerów w ich przeglądarkach w Overdose i Resurrection. Aktualizacji można dokonać za pomocą autoupdater.exe] w folderze Bin gry. Wedle autorów zostały wyeliminowane niemal wszystkie zagadnienia, na które uskarżali się gracze. Twórcy między sobą nazywają ten patch Resurrection Reloaded, ile w tym prawdy się okaże, oczywiście trzeba trochę czasu temu poświęcić. Choć sam numerek poprawki 44.6 nie sugeruje wielkich zmian w grze.

Cały team tworzący grę przeprasza za za błędy, które były obecne w dotychczasowej wersji, a także za długi czas oczekiwania na patch.

Na naszym forum można znaleźć listę zmian i nowości.

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 gru 2009, 10:41 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller Resurrection Patch
Post: 24 gru 2009, 10:09 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Mój updater ma buga za każdym razem jak go odpalam i dupa ze sciągania... potrzebuje  ręcznego linku.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller Resurrection Patch
Post: 24 gru 2009, 10:18 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
A tu taki changelog:
Kod:
Allright, and here now the list of what is new (in ADDITION to smaller fixes for reported errors):

- New AI System blending the direct approach used now and a sophiscated Waypoint system. In most areas, Monsters can not only chase you through complex architecture, you`ll also see them taking different ways in order to outrun you, and sometimes even retreat and trying to get into your back.
- Better Char models / animations: Our 3D Artist gave another shots at the new monsters and improved some of them.
- Ingame MP hosting reactivated (deicated server not needed anymore)
- Competitive MP crash-fixed and tweaked (Dropped weapons look, jumping walls etc)
- Coop for up to 8 (if you like madness, even 16) players (although 2-4 is the best number to try) and with up to 50 monsters at once to fight them as team
- New maps and some new surprises in the levels themselves are on their way, too

Please keep in mind the following:

- DO NOT USE OLD SAVEGAMES!!!
- You do not need the deicated Server Exe, you can host ingame. However, to ensure all can join, we suggest you deactivate the purescripts in the inis by setting them to "false"
- The best is to delete the old Painkiller Resurrection folder in your Local Settings / Application Data
- Steam Users: Please some patience, we have right now provided Steam with the new files for their version of the game.
- In some places (like the ruins in the Valley) monsters can still get stuck. Use them as aiming practice targets :P
- As for Coop: Some projectiles / Effects still need visual synchro fixing on client side. We are working on that.
- Also coop: The smaller maps do not cause problems, but when you play as client on maps like Forbidden valley or Haunted City, you can still crash with a fatal error message. Simply rejoin, you will start at the last unlocked spawn point.
- There will come new content and tweaks next year

Nie pisałem o nim za dużo w newsie, bo średnio w to wierzę, niby gdzie te nowe mapy...

Zaleca się usunięcie starych save'ów, bo nie działają, a najlepiej cały folder z ustawieniami gry w Danych aplikacji.

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 gru 2009, 10:24 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: LOL
Post: 26 gru 2009, 0:00 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
A teraz pozornie mile zaskakujący news, demka nagrywane przez PKR są płynne, choć nie ma co się podniecać, bo widzę pewne wady jeśli się gra z widoczną bronią, no i poza tym najpierw musi działać normalnie multiplayer...

Jeszcze z 7 patchy i będzie znośnie...

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller Resurrection Patch
Post: 27 gru 2009, 19:03 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Kolejny update, eliminuje problem z kołkownicą.

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: Painkiller Resurrection Patch
Post: 27 gru 2009, 21:07 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Nie kołkownica a ze wszystkimi broniami... można grac choć bunhoping nie ten sam :/... może szansa dla słabszych graczy? Minus? po jakiego grzyba z kołkownicą dają mrMolotova? Ta broń psuje zabawę na multi. Aha... wali kołkami i butlą gazową a jak się przyjrzeć jej na multi jak na ziemi leży to w prawej wyrzutni nie ma butli gazowej a butelkę z koktajlem molotova... teraz to ma sens. Czemu tylko ta butelka wybucha jakby mocniej niż butla gazowa z Peem? lol

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane