Painkiler - top PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 8:43

Strefa czasowa UTC




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: HellGun mod
Post: 20 cze 2009, 20:02 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Odpocznijmy na chwilę od newsów związanych z Painkiller: Resurrection. Wprawdzie wydarzyło się to już jakiś czas temu, ale na pewno warto poinformować, że Sviatoslav stworzył kolejnego moda, który się nazywa HellGun i nie jest niczym innym jak nową bronią, którą dostajemy do dyspozycji w PK.

HellGun w pierwszym trybie strzela stalowymi prętami, które wylatują z lufy z szybkością pocisków miniguna (Nailgun), w drugim zaś wypuszcza także z ogromną prędkością granaty (Bomb Thrower). Zresztą sprawdźcie to sami.  Broń jest konfigurowalna w ustawieniach sterowania.

Kilka słów o instalacji moda, proponuję jej dokonać na świeżej, nowej instalacji gry, gdyż między innymi nadpisuje ona jej konfigurację. Należy zacząć od zainstalowania moda Powermad, następnie instalujemy modyfikację, rozpakowując folder Bin i Data do folderu z instalacją Painkillera (nadpisujemy pliki jeśli zaistnieje taka potrzeba). Mod zawiera przykładowy level, w którym możemy pograć z nową bronią, aby go uruchomić wpisujemy w konsoli pmloadlevel C7L17_Secret_Area - sprowadzona do poziomu singleplayerowego mapa DM_Cursed - z resztą bardzo udanie, dużo potworów i sekretów, ciekawe zadanie na odblokowanie karty. Żeby pobawić się nową bronią na innych poziomach najłatwiej będzie skorzystać z kodu na wszystkie bronie (pkweapons - gdyby ktoś nie pamiętał lub nie wiedział).

Download: HellGun mod.



Przy okazji warto wspomnieć o znanym nam modzie Sviatoslava Painkiller Big Mod, który teraz zawiera w sobie główny Big Mod oraz Bonus a także niepublikowany na naszych łamach Big Mod Green Gray (z powodu pewnych problemów z nim, w tej wersji działa).

Sviatoslav stworzył również Painkiller Big Mod Loader, który ma na celu ułatwienie uruchamiania zmodyfikowanych przez niego poziomów.

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, 8:03 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 21 cze 2009, 6:25 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
Ja sie pytam kiedy dodadza ta bron do multi?

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 21 cze 2009, 6:34 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Po pierwsze to ktoś musi zrobić mapę z tą bronią, po drugie każdy by musiał mieć tę broń zainstalowaną, po trzecie zbyt konkretnie i łatwo zabija :D po czwarte to jest tylko modzik fana i nie sądzę, że stabilny, po piąte może dodanie jej do multi nie jest takie proste, po szóste serwery by potrzebowały jakiejś informacji, że istnieje takka bróń i jak zabija, kto wie czy serwery nie traktowały by tego jako innej wersji PK - nie wiem nie próbowałem ;] i w ogóle słabo to widzę :P Czekaj na Resurrection i nową broń ;)

Polecam ten przerobiony level bazujący na "przeklętej" mapie :D

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, 7:22 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 21 cze 2009, 7:52 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
po ktores: to byl sarkazm. Panie Administratorze prosze jeszcze raz zrobic hiperlacze do powermoda bo ten nie dziala :(

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 21 cze 2009, 8:04 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
"Sarkazm" lol
:D
Już naprawione, ale to tylko na forum nie działało :P

edit sekrety ogarnięte

Obrazek

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, 12:40 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 25 cze 2009, 21:03 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
http://painkiller.ugu.pl/forum/index.php?topic=171.0 może zrobią moją broń? :) Polecam przylukać bo zapodałem szkic.

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 26 cze 2009, 6:33 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
Haha no zajebiscie wyszla Ci ta bron, super pomysl z ta pila. Skad wiedzialem ze na Twojej broni bedzie przynajmniej jeden krucyfiks? :D Lepiej by wygladaly odwrocone, to przeciez nie ma byc bron ksiezy tylko demonow ;)

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 26 cze 2009, 14:11 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2007, 15:02
Posty: 1036
Lokalizacja: Kielce
Anty demonów do cholery.. Daniel zwalczał anioły czy jak?

_________________
https://zgg.ujk.edu.pl/
https://www.researchgate.net/profile/Pawel_Przepiora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 26 cze 2009, 15:13 
Offline
Zagubiona dusza
Zagubiona dusza
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 13:06
Posty: 41
Lokalizacja: Olkusz
Ten "Hell Gun" wygląda (może jest skopiowana) jak "poprzednik kołkownicy" w wersji beta PK zamiast kołkownicy był "peem" tylko że strzelał ostrą amunicją jak peem i miał granatnik jak kołkownica tylko że ten Hell Gun nie ma tej samej tekstury (ale ma identyczny kształt).
Ale dobrze że powstał "Nail Gun" bo takiego nie było w PK nie licząc Elektro Miotacza bo w tej broni shurikeny podobnie działają jak gwoździe.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 26 cze 2009, 20:11 
Offline
Mniejszy demon
Mniejszy demon
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2008, 14:04
Posty: 251
no ale to na starszy typ demonow paindemonium. Na te nowsze to nie dziala. Mi to nadal wyglada na spluwe dla ksiedza xD

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 18 paź 2009, 20:08 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2009, 19:07
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
Fajna broń ale mam problem....

Nie mowie uruchomić żadnego z tych modów znaczy się w przypadku hell guna to nie wiem ja jest z kampanią ale wpisuje w konsoli w meni  takie coś

pmloadlevel C7L17_Secret_Arena i nic

To samo z modem TreeofWey (czy jakoś tak)(z paroma innymi tak samo)
No cóz może jak ktoś ma to albo pamięta te mody to mi je opisze od początku do końca?

_________________
Painkiller Najlepsza Polska Strzelanka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 18 paź 2009, 21:14 
Offline
Kr
Kr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2007, 18:51
Posty: 872
Zainstalowałeś Powermada?

_________________
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Odp: HellGun mod
Post: 19 paź 2009, 12:07 
Offline
Pot
Pot
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2009, 19:07
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
Tak.

_________________
Painkiller Najlepsza Polska Strzelanka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane